Ogłoszenie numer: 489631, z dnia 2014-08-15
Jesteśmy największą w Polsce firmą zapewniającą obsługę naziemną linii lotniczych. Zajmujemy się kompleksową obsługą pasażerów, bagażu, samolotów oraz cargo. Nasi klienci to ponad czterdzieści linii lotniczych z całego świata. Jesteśmy obecni w portach lotniczych w Warszawie, Modlinie, Krakowie i Gdańsku. Zatrudniamy ponad półtora tysiąca wykwalifikowanych pracowników, którzy w ciągu roku obsługują blisko sto tysięcy lotów i dbają o bezpieczeństwo i komfort ponad pięciu milionów pasażerów.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy pracowników na stanowisko:
Agent ds. Obsługi Pasażerskiej
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: WAW/WOPA/05/14
Opis stanowiska
- Asysta pasażerska
- Obsługa kasy biletowej
- Odprawa biletowo bagażowa
- Obsługa bagażu opóźnionego
Wymagania
- Język angielski na poziomie min. B1-WARUNEK KONIECZNY
- Dyspozycyjność (praca zmianowa- w nocy, w niedziele i w święta)-WARUNEK KONIECZNY
- Doświadczenie przy kalkulacji i wystawianiu biletów lotniczych W SYSTEMIE REZERWACYJNYM AMADEUS min. 2 lata – WARUNEK KONIECZNY
- Dobra znajomość obsługi komputera (MS Office)
- Wysoka kultura osobista i komunikatywność
- Cierpliwość, odporność na stres
- Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole
- Wykształcenie min. średnie
- Mile widziane doświadczenie w pracy na lotnisku i/lub przy obsłudze klienta
- Znajomość innych języków obcych stanowi dodatkowy atut
Oferujemy
- Umowę o pracę na pełny etat
- Stabilność zatrudnienia
- Prywatną opiekę medyczną
- Zniżkowe taryfy biletowe PLL LOT dla pracowników oraz ich najbliższych członków rodziny
- Możliwość zdobycia doświadczenia w pracy na lotnisku
- Pracę w firmie o wieloletniej tradycji
- Reprezentowanie firmy
- Wynagrodzenie według taryfikatora