pracownik fizyczny umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój zakres obowiązków prace mające na celu utrzymanie budynku logistycznego w należytej sprawności technicznej, wykonywanie przeglądów technicznych, konserwacja oraz naprawa instalacji i urządzeń, drobne prace ogólnobudowlane, utrzymanie ciągłości pracy urządzeń elektrycznych,...
Twoja misja W swojej pracy połączysz zaangażowanie, otwartość na innych i zamiłowanie do majsterkowania, aby goście mogli cieszyć się spokojnym i komfortowym pobytem w naszym hotelu. Będziesz dbać o bieżące naprawy jak i cykliczne przeglądy stanu technicznego. Będziesz ściśle...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: administrowanie przydzielonymi budynkami, obiektami oraz gruntami na podległym terenie - powiat Kamiennogórski, dbanie o efektywne wykorzystanie administrowanych powierzchni oraz informowanie o wolnych, pomieszczeniach użytkowych wraz z propozycja...
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: koordynacja procesu najmu i dzierżawy nieruchomości Spółki; badania rynku najmu i dzierżawy nieruchomości w obszarze działania Oddziału, analiz własnych stawek czynszowych, zlecania operatów szacunkowych w celu wykorzystania w procesie...
Zadania: bieżąca eksploatacja, konserwacja, urządzeń budynkowych; monitorowanie pracy powierzonych urządzeń; usuwanie awarii, drobne prace budowlane; sporządzanie ofert napraw i usuwania awarii; nadzór nad harmonogramem przeglądów i konserwacji, nad serwisami zewnętrznymi; raportowanie...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: bieżące prowadzenie i aktualizacja teczek ewidencyjnych lokali mieszkalnych, zajmowanych bez tytułu prawnego; kierowanie wezwań do lokatorów uprzedzających o zamiarze wypowiedzenia umowy najmu, opróżnienia lokalu; przygotowywanie wniosków i...
Twój zakres obowiązków bieżąca obsługa nieruchomości (sporządzanie pism, wniosków i innych dokumentów, itp.) uczestnictwo w zebraniach Wspólnot Mieszkaniowych, kontakt z właścicielami i najemcami (mailowy, telefoniczny, osobisty), współpraca z kierownictwem firmy, zarządem,...
Zakres czynności: administrowanie przydzielonymi budynkami, obiektami oraz gruntami na podległym terenie; dbanie o efektywne wykorzystanie administrowanych powierzchni oraz informowanie o wolnych pomieszczeniach użytkowych wraz z propozycja ich wykorzystania; bieżący nadzór nad realizacja...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Zawieranie, prowadzenie i rozliczanie umów kosztowych na usługi wywozu nieczystości płynnych, Zawieranie ,prowadzenie umów kosztowych na obsługę przenośnych toalet, Zbieranie i przygotowanie danych niezbędnych do opracowania planu...
STRABAG PFSPoznań
praca hybrydowa / stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat
4 dni
Zadania: obsługa dokumentów prowadzonych projektów pod względem księgowym i formalno-prawnym; rozliczenie mediów i innych elementów opłat eksploatacyjnych nieruchomości; organizacja i prowadzenie wskazanych projektów; organizacja i prowadzenie wskazanych postępowań zakupowych;...
Would you like to start a career in a well established international company? come and join our highly skilled and creative team in Szczecin.
As a person you are looking for a long term position. The position involves all round administrative tasks related to our Szczecin branch and the corporation as a whole. For the right candidate, you will also become involved in multiple operations and projects working with other teams, as well as directly with Management.
No two days will be the same!
Administrator
Miejsce pracy: Szczecin
Opis stanowiska
Dealing with Polish authorities, suppliers
Managing real estate assets
Assisting MGT & colleagues with ongoing projects
Internal controller tasks
Relations with foreign suppliers, world wide
Limited invoicing tasks
Limited bookkeeping tasks (training will be provided)
Debitor follow-up
Managing office / supplies
Co-arranging company events
Wymagania
Relevant education or training (administration, accounting, finance), and/or at least 3 years experience.
English skills, written/spoken
Organised and tidy. Attention to detail
Good interpersonal and communication skills, both verbal and written
Experienced with MS:Office or similar
Oferujemy
We are a relatively small company, with a relaxed "Scandinavian" atmosphere. The style and tone internally is informal. The salary package will be competitive, and according to skills. For the right person, there are very good opportunities to 'cement' your position in the company and become a true key person.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
pracownik fizyczny umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój zakres obowiązków prace mające na celu utrzymanie budynku logistycznego w należytej sprawności technicznej, wykonywanie przeglądów technicznych, konserwacja oraz naprawa instalacji i urządzeń, drobne prace ogólnobudowlane, utrzymanie ciągłości pracy urządzeń elektrycznych,...
Twoja misja W swojej pracy połączysz zaangażowanie, otwartość na innych i zamiłowanie do majsterkowania, aby goście mogli cieszyć się spokojnym i komfortowym pobytem w naszym hotelu. Będziesz dbać o bieżące naprawy jak i cykliczne przeglądy stanu technicznego. Będziesz ściśle...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: administrowanie przydzielonymi budynkami, obiektami oraz gruntami na podległym terenie - powiat Kamiennogórski, dbanie o efektywne wykorzystanie administrowanych powierzchni oraz informowanie o wolnych, pomieszczeniach użytkowych wraz z propozycja...
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: koordynacja procesu najmu i dzierżawy nieruchomości Spółki; badania rynku najmu i dzierżawy nieruchomości w obszarze działania Oddziału, analiz własnych stawek czynszowych, zlecania operatów szacunkowych w celu wykorzystania w procesie...
Zadania: bieżąca eksploatacja, konserwacja, urządzeń budynkowych; monitorowanie pracy powierzonych urządzeń; usuwanie awarii, drobne prace budowlane; sporządzanie ofert napraw i usuwania awarii; nadzór nad harmonogramem przeglądów i konserwacji, nad serwisami zewnętrznymi; raportowanie...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: bieżące prowadzenie i aktualizacja teczek ewidencyjnych lokali mieszkalnych, zajmowanych bez tytułu prawnego; kierowanie wezwań do lokatorów uprzedzających o zamiarze wypowiedzenia umowy najmu, opróżnienia lokalu; przygotowywanie wniosków i...
Twój zakres obowiązków bieżąca obsługa nieruchomości (sporządzanie pism, wniosków i innych dokumentów, itp.) uczestnictwo w zebraniach Wspólnot Mieszkaniowych, kontakt z właścicielami i najemcami (mailowy, telefoniczny, osobisty), współpraca z kierownictwem firmy, zarządem,...
Zakres czynności: administrowanie przydzielonymi budynkami, obiektami oraz gruntami na podległym terenie; dbanie o efektywne wykorzystanie administrowanych powierzchni oraz informowanie o wolnych pomieszczeniach użytkowych wraz z propozycja ich wykorzystania; bieżący nadzór nad realizacja...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Zawieranie, prowadzenie i rozliczanie umów kosztowych na usługi wywozu nieczystości płynnych, Zawieranie ,prowadzenie umów kosztowych na obsługę przenośnych toalet, Zbieranie i przygotowanie danych niezbędnych do opracowania planu...
STRABAG PFSPoznań
praca hybrydowa / stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat
4 dni
Zadania: obsługa dokumentów prowadzonych projektów pod względem księgowym i formalno-prawnym; rozliczenie mediów i innych elementów opłat eksploatacyjnych nieruchomości; organizacja i prowadzenie wskazanych projektów; organizacja i prowadzenie wskazanych postępowań zakupowych;...