Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 20329)
Agencja zatrudnienia (nr licencji 20329)
Administrator TETA
Miejsce pracy: Katowice
Nr ref.: 7-15-62902
Wraz z naszym Klientem - liderem w branży medycznej, w związku z dalszym rozwojem organizacji, poszukujemy osoby na stanowisko: Administratora TETA
Zakres zadań:
- weryfikowanie, testowanie i wdrażanie nowych funkcjonalności systemu,
- dostosowywanie systemu do zmian w przepisach prawa podatkowego, rachunkowego i innych,
- optymalizowanie procesów w systemie pod kątem działalności firmy,
- monitorowanie oraz utrzymanie wdrożonych rozwiązań,
- administrowanie systemem oraz bieżące wsparcie użytkowników,
- prowadzenie szkoleń, przygotowywanie raportów.
Wymagania:
- min. 2 – letnie doświadczenie zawodowe w administrowaniu systemu TETA,
- praktyczne doświadczenie we wdrożeniach systemu TETA (aktualizacji, serwisowaniu systemu oraz integracji z innymi systemami),
- mile wdziana znajomość SQL oraz PL/SQL,
- wysoko rozwinięte umiejętności analityczne, komunikacyjne, samodzielność w działaniu.
Informacje dodatkowe:
- stabilne zatrudnienie w firmie z ugruntowaną pozycją na rynku,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B,
- możliwość pracy w 100% zdalnie oraz elastyczne godziny pracy,
- konkurencyjne wynagrodzenie,
- benefity: dofinansowanie do szkoleń oraz kursów, ubezpieczenie na życie, spotkania integracyjne.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku
pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".