Zakres obowiązków: bieżąca kontrola nieruchomości, kontrola firm obsługujących nieruchomości, koordynacja prac przy okresowych kontrolach budynków, przygotowywanie zleceń na wykonanie bieżących napraw i kontroli, prowadzenie dokumentacji nieruchomości zgodnie z obowiązującym prawem i standardami naszej firmy, utrzymywanie kontaktów z Zarządami Wspólnot i prowadzenie korespondencji z mieszkańcami, firmami, instytucjami , współpraca z działem księgowości, współpraca z inspektorami ds. technicznych, motywacja do pracy. Wymgania; wykształcenie średnie lub wyższe, wiedza fachowa i praktyczna dla obszaru administrowania nieruchomościami, doświadczenie w zarządzaniu/administrowaniu nieruchomościami, umiejętność ustalania priorytetów, planowania i organizacji pracy pod presją czasu, bardzo dobra znajomośc pakietu MS Office, prawo jazdy kat. B, mile widziana licencja zarządcy nieruchomości.
Kielce
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 5 000 PLN
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:
Panoramiczna 2, 25-503 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Dane kontaktowe:
Miejski Urząd Pracy w Kielcach
biuro@pgm.kielce.pl
41 368 61 21
Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, inny - Wskazany kontakt telefoniczny: 368-61-21 lub osobisty ewentualnie e-mail; biuro@pgm.kielce.pl
Wymagane dokumenty:
CV
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Kielcach