Ogłoszenie numer: 9341662, z dnia 2024-10-29
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Mokotów"
Spółdzielnia Mieszkaniowa „Mokotów” Administracja Osiedla „Domaniewska ” w Warszawie zatrudni osobę na stanowisko Administratora nieruchomości.
Administrator Nieruchomości
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Langego 3
Opis stanowiska
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie m.in.:
- odpowiedzialność za właściwy stan techniczny, sanitarny i estetyczny budynków oraz ich otoczenia,
- nadzór nad konserwacją sprzętu rekreacyjnego i placu zabaw,
- nadzór nad konserwacją zieleni oraz utrzymaniem zimowym nieruchomości,
- udział w przeglądach obligatoryjnych nieruchomości,
- współpraca z ubezpieczycielem nieruchomości,
- współpraca z działem księgowości dotycząca planów rocznych, lustracji, inwentaryzacji.
- Sporządzanie zestawień kosztów i przygotowanie danych do analizy kosztów,
- odpowiedzialność za dokumentację dotyczącą lokali mieszkalnych, użytkowych, oraz terenów zewnętrznych,
- bezpośredni nadzór nad pracą podległych gospodarzy domów i firm sprzątających,
- sprawy dotyczące odpadów komunalnych,
- współpraca z Ochroną Środowiska, Strażą Miejską, Policją, Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej,
- udział w posiedzeniach organów Spółdzielni.
Wymagania
- wykształcenie min. średnie,
- co najmniej 6-cio miesięczne doświadczenie w administrowaniu nieruchomościami,
- posiadanie zdolności analitycznych
- zdolności interpersonalne,
- wysoka kultura osobista,
- rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań,
- dobry stan zdrowia umożliwiający pracę w nieruchomości i bezpośrednie kontakty
z podwykonawcami i mieszkańcami oraz użytkownikami nieruchomości, - dobra obsługa komputera (exel, word) w tym znajomość arkusza kalkulacyjnego i edytora tekstu.
Oferta powinna zawierać:
- życiorys (CV) wraz ze zdjęciem,
- informację o sposobie kontaktowania się z kandydatem (adres, telefon kontaktowy, adres e-mail),
- zaświadczenia potwierdzające staż pracy.
Oferujemy
- Praca w stabilnej firmie
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełny etat,
- ciekawa i pełna wyzwań pracę.
- Dostęp do szkoleń
Klauzula informacyjna dla osób kandydatów do pracy w SM Mokotów
1. Administrator
Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Spółdzielnia Mieszkaniowa Mokotów, ul. Niedźwiedzia 14 a 02-737 Warszawa, KRS0000010365, NIP5250010746, Regon 000489745
2. Inspektor ochrony danych
Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem:
- ul. Niedźwiedzia 14 a 02-737 Warszawa;
- e-mail: iod@smmokotow.pl
3. Cel i podstawy przetwarzania
Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy[1] będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego[2].
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda[3] na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Mokotów będzie przetwarzała Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników tylko jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę[4], która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
4. Odbiorcy danych osobowych
Państwa dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mogą być one ujawnione podmiotom, z którymi SM Mokotów zawarła umowę na świadczenie usług serwisowych dla systemów informatycznych wykorzystywanych przy ich przetwarzaniu.
5. Okres przechowywania danych
Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.
W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą przechowywane przez 6 miesięcy.
6. Prawa osób, których dane dotyczą
Mają Państwo prawo do:
V dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
V sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
V ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
V usunięcia danych osobowych;
V wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).
7. Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
[1]. Art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2020 poz. 1320 ze zm.) (dalej: Kp) oraz Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (Dz. U. 2018 poz.2369).”;
[2]. Art. 221 § 1 pkt. 4 – 6 Kp w zw z. z art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO). W przypadku danych określonych w art. 221 § 1 pkt. 1 – 3 Kp podstawą jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
[3]. Art. 6 ust. 1 lit aRODO, a w przypadku danych osobowych szczególnych kategorii art. 9 ust.2 lit. a RODO;
[4]. Art. 6 ust. 1 lit a RODO;