Ogłoszenie numer: 9030265, z dnia 2024-05-29
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Mokotów"
Spółdzielnia Mieszkaniowa „Mokotów”
Administracja Osiedla „Domaniewska II”
zatrudni pracownika na stanowisko:
Administrator Nieruchomości
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie m. in.:
- dokonywanie codziennych przeglądów budynków i otoczenia oraz kontrola pracy gospodarzy i firm utrzymujących czystość,
- rozliczanie pracy gospodarzy, zaopatrzenie ich w środki czystości,
- nadzór nad konserwacją zieleni, zimowym utrzymaniem nieruchomości oraz placem zabaw
- udział w przeglądach technicznych nieruchomości,
- zgłaszanie do Działu Technicznego zauważonych usterek, przyjmowanie i ewidencjonowanie zgłoszeń oraz awarii
- odpowiedzialność za porządek w dokumentacji dotyczącej lokali mieszkalnych, użytkowych oraz terenów zewnętrznych,
- współpraca z organami samorządowymi (Komitetami Domowymi, Rada Osiedla) i Urzędami zewnętrznymi,
- przygotowywanie odpowiedzi na pisma,
- udział w posiedzeniach organów Spółdzielni, bieżący kontakt z Mieszkańcami
Wymagania
- wykształcenie min. średnie,
- co najmniej roczne doświadczenie w administrowaniu nieruchomościami,
- zdolności interpersonalne,
- rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań, kultura osobista
- umiejętność rozmawiania z mieszkańcami i klientami,
- dobra znajomość arkusza kalkulacyjnego i edytora tekstu,
- licencja zarządcy nieruchomości będzie dodatkowym atutem.
Sposób zatrudnienia: umowa o pracę na cały etat.
CV można składać w siedzibie Administracji (ul. Langego 3, Warszawa), za pomocą przycisku aplikowania.
Termin składania CV: do 29.05.2024 r.
O terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej zakwalifikowani kandydaci
zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.