Ogłoszenie numer: 4212526, z dnia 2021-02-16
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Mokotów"
Spółdzielnia Mieszkaniowa „Mokotów" Administracja Osiedla „Domaniewska II" w Warszawie zatrudni osobę na stanowisko Administratora Nieruchomości.
Administrator Nieruchomości
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie m. in.:
- bezpośrednia obsługa Mieszkańców, np. przyjmowanie zgłoszeń o awariach, pomoc w wypełnianiu wniosków odnośnie dodatków mieszkaniowych,
- nadzór nad konserwacją sprzętu rekreacyjnego i placów zabaw,
- nadzór nad konserwacją zieleni oraz utrzymaniem zimowym nieruchomości,
- udział w przeglądach obligatoryjnych nieruchomości,
- współpraca z Dz. Technicznym w zakresie zgłaszania i usuwania awarii i usterek oraz dbałości o właściwy stan techniczny, sanitarny i estetyczny budynków oraz ich otoczenia,
- współpraca z działem księgowości dotycząca planów rocznych i wykonań, lustracji, inwentaryzacji,
- odpowiedzialność za powierzoną dokumentację dotyczącą lokali mieszkalnych, użytkowych oraz terenów zewnętrznych,
- bezpośredni nadzór nad pracą podległych gospodarzy domów i firm sprzątających,
- współpraca z Ochroną Środowiska, Strażą Miejską, Policją, Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej.
Wymagania
- wykształcenie min. średnie,
- co najmniej 12-sto miesięczne doświadczenie w administrowaniu nieruchomościami,
- zdolności interpersonalne,
- wysoka kultura osobista,
- rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań,
- dobra znajomość arkusza kalkulacyjnego i edytora tekstu.
Oferujemy
- umowę o pracę ze stałym wynagrodzeniem,
- pracę w zgranym zespole.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.