Miejsce pracy: Katowice
Nr ref.: CEN/088/11/2017
Główne zadania:
• utrzymanie właściwego stanu technicznego nieruchomości zlokalizowanych na terenie działania Sekcji, zapewnienie prawidłowego funkcjonowania urządzeń technicznych z nimi związanych oraz wspomaganie gospodarowania składnikami majątkowymi zarządzanymi przez Centrum Administracji
• zapewnienie utrzymania właściwego stanu technicznego nieruchomości, w tym realizacja zaleceń z przeglądów budowlanych, przeciwpożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy
• uruchamianie i monitorowanie bieżących napraw, konserwacji oraz drobnych prac remontowych na rzecz administrowanych nieruchomości oraz ich infrastruktury technicznej
• uruchamianie i monitorowanie bieżących prac porządkowych na rzecz administrowanych nieruchomości
• zapobieganie awariom, uruchamianie i monitorowanie prac w celu usunięcia skutków awarii w administrowanych nieruchomościach oraz kompletowanie wymaganej dokumentacji w tym zakresie
• monitorowanie terminowości, jakości oraz kosztów prac świadczonych przez firmy zewnętrzne na rzecz administrowanych nieruchomości
• cykliczne wizytowanie administrowanych nieruchomości
• dbanie o czystość, właściwą wizualizację zewnętrzną i wewnętrzną nieruchomości
• identyfikowanie i zgłaszanie potrzeb remontowych, infrastrukturalnych i inwestycyjnych w nieruchomościach
Oczekujemy:
• wykształcenia min. średniego
• znajomości zagadnień związanych z obsługą administracyjną nieruchomości
• mile widziana wiedza i doświadczenie z zakresu BHP i PPOŻ oraz procesów inwestycyjnych
• umiejętności planowania i organizacji pracy pod presją czasu
• umiejętności pracy w zespole
• dokładności, komunikatywności
• praktycznej znajomości obsługi komputera w tym dobrej znajomości MS Office, w szczególności Excel
• czynnego prawa jazdy kategorii B
Oferujemy:
• umowę o pracę
• atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
• konkurencyjne wynagrodzenie
• profesjonalny system szkoleń
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.