Najnowsze oferty pracy

  • Customer Care Agent - Fluent Danish or Norwegian

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    The Customer Care Agent is an integral part of the SME Services in MS Operations within the organization. The team manages inquiries from SME-sized merchants who are customers. Responsibilities include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products with...
  • Customer Care Agent - Fluent English

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    The Customer Care Agent is an integral part of the SME Services in MS Operations within the organization. The team manages inquiries from SME-sized merchants who are customers. Responsibilities include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products with...
  • Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce z językiem niemieckim

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa telefoniczna i mailowa niemieckojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych; Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami; Przygotowywanie ofert cenowych na zapytanie ze strony klienta; Kontrola poprawności zamówień; Utrzymywanie...
  • Client Service Coordinator

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Overview Do you want to be part of a growing team situated in multiple locations across the world? We are looking for a Client Service Coordinator in Krakow to join our growing expanding team to manage multinational clients primarily in the EMEA region. We are looking for someone with energy and...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim i angielskim

    ManpowerGroup   Zabierzów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zadania: Praca w charakterze osoby kontaktowej dla wszystkich klientów; Zarządzanie procesem zamówień od początku do końca w ścisłej współpracy z Centralnym Biurem Zamówień; Przygotowywanie i tworzenie profesjonalnych ofert dla klientów; Aktywne śledzenie zaległych ofert dotyczących...
  • Specjalista Obsługi Klienta

    GRUPA PZU   Myślenice    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 dni
    Realizacja planów sprzedażowych; Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU; Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń; Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem; Budowanie portfela klientów;
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z Językiem Niemieckim

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie I zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.niemieckim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    2 dni
    Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
  • Customer Service Specialist with Czech and Slovak

    Foundever   małopolskie    praca zdalna   dziś wygasa
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Location: Remote work, Poland area Your daily tasks: Providing the highest level of customer service connected to technical support; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
Zobacz więcej ofert pracy

Administrator in Pensions Department

Aon Hewitt
Kraków
praca stacjonarna
3482 dni temu


Aon Hewitt is the global leader in human resource consulting and outsourcing solutions. Our truly international team is made up of 29 000 employees working in more than 90 countries worldwide. We were one of the first human resources administration outsourcing centers in Poland and are one of the most experienced and well established employers in the market. We have 750 colleagues in our Krakow office, ranging from young graduates to the most experienced professionals in the field. We are proud of our drive to continuously improve our processes, customer service values and great atmosphere in our team. 


Come and join one of the best teams in Poland!



Administrator in Pensions Department
Location: Kraków
Nr. Ref.: 1 - 08502


Pensions Scheme Administrator in Pensions Administration division is responsible for daily administration of pensions for number of clients on member and/or scheme level. We expect the ideal candidate to be a quick, dedicated learner, performing tasks independently and timely with high attention to detail.

 

Key Responsibilities:
  • Provide day-to-day administration for incoming members' correspondence - documents verification, analysis and determining the process types as per agreed procedures;
  • Ensure the highest quality for the above task in terms of meeting SLAs, data protection and data accuracy;
  • Cooperate with other teams when solving problems/knowledge sharing/agreeing non standard procedures;
  • Provide regular verification/update for procedures;
  • Be involved actively in daily work organization;
  • Take part in mini-projects, especially while transitioning new work;
  • Maintain excel tools the team uses on daily basis;
  • Identify and escalate issues, actively participate in problem solving;
  • Understand impact of own work quality and effectiveness on the team and company performance and take responsibility to contribute in a positive way;
  • Focus on continues service improvement;
  • Accurately processing DB/DC transactions for clients by following procedures correctly and meeting the agreed deadlines
  • Following client specific requirements to ensure that you meet the clients' exact needs
  • Applying the processes and procedures of your team in your daily work
  • Achieving team and individual targets (KPIs, SLAs, quality targets)
  • Reviewing and updating procedures and documentation
  • Participating actively in problem solving or projects as required
  • Communicating with relevant parties using the appropriate communication channel and language
  • Doing other tasks as requested by your manager.
Requirements:
  • Very good command of English (minimum B2+);
  • Analytical thinking. Ability to link various facts/data/keywords while verifying members' correspondence (the same type of correspondence can be written in a different ways, different wording, sometimes very complex for simple things);
  • Quick decision making;
  • Excel skills - intermediate level; 
  • Good time and task management skills, ability to prioritize tasks and work to meet tight deadlines;
  • Working as a team player while meeting daily targets, solving problems;
  • Being proactive and flexible - look for solutions when the standard procedures do not work;
  • Being able to adapt to changes and respond to them when necessary;
  • Ability to use Work Entry Tools (IBM Content Manager, Determine Type Tool, Routing Matrix, Genesis postbook, oPen, Genesis, Aquila) would be an additional asset;
  • Spotless record and strong ethos.
We offer:
  • A promising career path and individual development plan
  • A large number of career opportunities in different business areas
  • Cooperation with young, energetic and craving for knowledge colleagues just like you
  • The opportunity to build strong and meaningful relationships with clients and influence their business
  • The best medical cover on the market with free dental care
  • Generous and competitive benefits package (multisport cards, insurance, vouchers – find out what else is waiting for you!)
  • Offices in close proximity to Krakow’s city centre
  • The chance to participate in social events and charity actions
 

Poznaj

Aon Sp z o.o.

Aon jest globalną organizacją, która dostarcza rozwiązania z zakresu zarządzania ryzykiem, emerytur i zdrowia w 120 krajach na świecie. Pomagamy naszym klientom podejmować decyzje w celu ochrony i rozwoju ich działalności.

„Aon” po irlandzku znaczy „jedność” i ta właśnie wartość jest dla nas nadrzędna na co dzień.

Podobne oferty

  • Customer Care Agent - Fluent Danish or Norwegian

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    The Customer Care Agent is an integral part of the SME Services in MS Operations within the organization. The team manages inquiries from SME-sized merchants who are customers. Responsibilities include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products with...
  • Customer Care Agent - Fluent English

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    The Customer Care Agent is an integral part of the SME Services in MS Operations within the organization. The team manages inquiries from SME-sized merchants who are customers. Responsibilities include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products with...
  • Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce z językiem niemieckim

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa telefoniczna i mailowa niemieckojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych; Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami; Przygotowywanie ofert cenowych na zapytanie ze strony klienta; Kontrola poprawności zamówień; Utrzymywanie...
  • Client Service Coordinator

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Overview Do you want to be part of a growing team situated in multiple locations across the world? We are looking for a Client Service Coordinator in Krakow to join our growing expanding team to manage multinational clients primarily in the EMEA region. We are looking for someone with energy and...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim i angielskim

    ManpowerGroup   Zabierzów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zadania: Praca w charakterze osoby kontaktowej dla wszystkich klientów; Zarządzanie procesem zamówień od początku do końca w ścisłej współpracy z Centralnym Biurem Zamówień; Przygotowywanie i tworzenie profesjonalnych ofert dla klientów; Aktywne śledzenie zaległych ofert dotyczących...
  • Specjalista Obsługi Klienta

    GRUPA PZU   Myślenice    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 dni
    Realizacja planów sprzedażowych; Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU; Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń; Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem; Budowanie portfela klientów;
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z Językiem Niemieckim

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie I zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.niemieckim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    2 dni
    Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
  • Customer Service Specialist with Czech and Slovak

    Foundever   małopolskie    praca zdalna   dziś wygasa
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Location: Remote work, Poland area Your daily tasks: Providing the highest level of customer service connected to technical support; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...