Zakres obowiązków: Asystowanie w pracach administracyjnych HR, w tym tworzenie dokumentów i raportów; Wsparcie przy rekrutacjach i organizacji szkoleń; Udział w organizacji eventów firmowych i integracji; Obsługa systemów firmowych; Bezpośrednia obsługa klientów w punkcie serwisowym...
About the position: P&C ELC Specialist must ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services for the in-scope zones to all stakeholders (entites, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements. Main areas of responsibility: Ensure efficient delivery of services to all...
Main areas of responsibility: Maintenance of the organizational Management data and employee lifecycle events maintenance according to corporate guidelines in SAP HR and local systems & handling of non-standard requests; Preparation of contractual agreements and letters in accordance with...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 7 000 - 9 500 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
Twój zakres obowiązków: Kontakt z pracownikami tymczasowymi, zarządzanie ich czasem pracy i układanie grafików. Wpływ na zespołową realizacje projektów rekrutacyjnych z obszaru transportu. Zarządzanie bazą pracowników tymczasowych oraz aspektami ich codziennej pracy na terenie Niemiec...
w wymiarze 1 etatu Główne zadania na stanowisku: obsługa kadrowa pracowników zatrudnionych na podstawie umów o pracę oraz w ramach realizacji projektów, weryfikacja i wyliczanie kalkulacji kosztów związanych z wynagrodzeniami w ramach realizowanych projektów, przygotowywanie pism...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
4 dni
Opis stanowiska: Udział w rozwoju portalu Asistar wraz z elektroniczną dokumentacją pracowniczą; Udział w projektach wdrożeniowych oraz testach; Wsparcie powdrożeniowe dla klientów; Tworzenie i aktualizowanie dokumentacji; Prowadzenie prezentacji oraz szkoleń z obsługi systemu; Obsługa...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiadała m.in. za: prowadzenie spraw związanych z dokumentacją pracowniczą; przygotowywanie i wydawanie pracownikom niezbędnych zaświadczeń, świadectw pracy i innych dokumentów związanych z rozpoczęciem, przebiegiem i zakończeniem pracy zgodnie...
Opis stanowiska: Wsparcie administracyjne działu HR, w tym przygotowywanie dokumentów i raportów; Pomoc w organizacji procesów rekrutacyjnych i szkoleń; Pomoc w organizacji wydarzeń firmowych i działań integracyjnych; Obsługa systemów wewnętrznych; Wsparcie działu obsługi Klienta:...
Position Purpose: To ensure efficient delivery of services to all stakeholders (entities, regions, employees) in line with agreed Service Level Targets. Talent and Learning Specialist is responsible for providing quality and timely end-to-end service addressing employee needs across all P&C areas...
Grupa MIG to Firma, która z pasją od ponad 25 lat działa na polskim rynku odzieżowo-obuwniczym, a od kilku lat również za granicą kraju. Z sukcesem rozwijamy prężnie działające sieci salonów Sizeer, 50 style, Timberland oraz Symbiosis. Jesteśmy wyłącznym dystrybutorem marek New Era, O'neill, Lotto, Head, Confront, Feewear, linii obuwniczej Lacoste i wielu innych. Dzięki ciężkiej pracy tysiąca zaangażowanych osób, które tworzą nasz zespół, udało nam się zdobyć zaufanie klientów w całej Polsce.
W związku z dynamicznym rozwojem Firmy, poszukujemy osoby na stanowisko:
Administrator HR
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: AdHR/08/17
Zadania:
Administrowanie różnorodnymi procesami HR-owymi
Zarządzanie i administrowanie platformą e-learningową oraz platformą Talent Management
Wprowadzanie i weryfikowanie danych na platformach
Dbanie o prawidłowy przebieg dokumentów wewnątrz Biura HR
Tworzenie analiz i raportów
W zamian otrzymasz:
Stabilne zatrudnienie w Firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
Możliwość skorzystania z pakietów prywatnej opieki medycznej oraz pakietów sportowych
Przyjazną atmosferę pracy
Pracę w branży modowej i zniżki na nasze produkty
Umowę o pracę na pełen etat
Profil kandydata:
Minimum 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
Komunikatywna znajomość języka angielskiego
Umiejętność biegłej obsługi komputera w zakresie MS Office
Zakres obowiązków: Asystowanie w pracach administracyjnych HR, w tym tworzenie dokumentów i raportów; Wsparcie przy rekrutacjach i organizacji szkoleń; Udział w organizacji eventów firmowych i integracji; Obsługa systemów firmowych; Bezpośrednia obsługa klientów w punkcie serwisowym...
About the position: P&C ELC Specialist must ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services for the in-scope zones to all stakeholders (entites, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements. Main areas of responsibility: Ensure efficient delivery of services to all...
Main areas of responsibility: Maintenance of the organizational Management data and employee lifecycle events maintenance according to corporate guidelines in SAP HR and local systems & handling of non-standard requests; Preparation of contractual agreements and letters in accordance with...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 7 000 - 9 500 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
Twój zakres obowiązków: Kontakt z pracownikami tymczasowymi, zarządzanie ich czasem pracy i układanie grafików. Wpływ na zespołową realizacje projektów rekrutacyjnych z obszaru transportu. Zarządzanie bazą pracowników tymczasowych oraz aspektami ich codziennej pracy na terenie Niemiec...
w wymiarze 1 etatu Główne zadania na stanowisku: obsługa kadrowa pracowników zatrudnionych na podstawie umów o pracę oraz w ramach realizacji projektów, weryfikacja i wyliczanie kalkulacji kosztów związanych z wynagrodzeniami w ramach realizowanych projektów, przygotowywanie pism...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
4 dni
Opis stanowiska: Udział w rozwoju portalu Asistar wraz z elektroniczną dokumentacją pracowniczą; Udział w projektach wdrożeniowych oraz testach; Wsparcie powdrożeniowe dla klientów; Tworzenie i aktualizowanie dokumentacji; Prowadzenie prezentacji oraz szkoleń z obsługi systemu; Obsługa...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiadała m.in. za: prowadzenie spraw związanych z dokumentacją pracowniczą; przygotowywanie i wydawanie pracownikom niezbędnych zaświadczeń, świadectw pracy i innych dokumentów związanych z rozpoczęciem, przebiegiem i zakończeniem pracy zgodnie...
Opis stanowiska: Wsparcie administracyjne działu HR, w tym przygotowywanie dokumentów i raportów; Pomoc w organizacji procesów rekrutacyjnych i szkoleń; Pomoc w organizacji wydarzeń firmowych i działań integracyjnych; Obsługa systemów wewnętrznych; Wsparcie działu obsługi Klienta:...
Position Purpose: To ensure efficient delivery of services to all stakeholders (entities, regions, employees) in line with agreed Service Level Targets. Talent and Learning Specialist is responsible for providing quality and timely end-to-end service addressing employee needs across all P&C areas...