Hemmersbach świadczy usługi w zakresie infrastruktury IT w ponad 190 krajach i posiada ponad 50 oddziałów na całym świecie. Dostarczamy usługi wyłącznie dla wiodących firm z branży IT. Oferując pragmatyczne rozwiązania nie tylko zyskujemy zadowolenie naszych Klientów, ale zmieniamy świat wokół nas. Jako firma zaangażowana społecznie część naszych zysków przekazujemy na działania bezpośrednie: fundację Hemmersbach Rhino Force oraz Hemmersbach Kids’ Family.
Administrator ds. Obsługi Klienta (E-Learning)
Katowice
ZADANIA
- Koordynowanie procesu rejestracji nowych instytucji i użytkowników na naszej platformie edukacyjnej
- Prezentowanie i promowanie możliwości rozwoju oraz zasobów platformy
- Nawiązywanie, rozwijanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z zarejestrowanymi i zainteresowanymi instytucjami
- Monitorowanie procesu rejestracji w tym opracowywanie raportów
- Zapewnienie ogólnego wsparcia administracyjnego dla naszego zespołu
WYMAGANIA
- Dobra znajomość języka angielskiego
- 1-2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne
- Dobra organizacja pracy własnej, proaktywność i umiejętność rozwiązywania problemów
- Doskonała znajomość MS Office
Dodatkowym atutem będzie:
- Doświadczenie w dziedzinie E-Learningu lub Learning & Development
- Znajomość platform edukacyjnych, takich jak Docebo, Saba, Cornerstone lub podobnego systemu zarządzania nauczaniem (LMS)
BENEFITY
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w bardzo dynamicznie rozwijającej się firmie z branży IT
- Przestrzeń do wdrażania swoich pomysłów i podejmowania nowych wyzwań
- Możliwość rozwoju w wielokulturowym środowisku w firmie o płaskiej strukturze i nieformalnej, bezpośredniej komunikacji
- Pracę w firmie zaangażowanej społecznie (wsparcie dla naszych projektów CSR: Hemmersbach Rhino Force, Hemmersbach Kids’ Family)
- Pakiet powitalny, kompleksowe wdrożenie oraz wsparcie w realizacji zadań w ramach Buddy program
- Kursy językowe, zniżki na studia na uczelniach partnerskich, szeroką gamę szkoleń na wewnętrznej platformie e-learningowej, dla dzieci pracowników dostęp do serwisu edukacyjnego
- Możliwość pracy zdalnej w trakcie pandemii
- Pakiet dofinansowanych benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna oraz ubezpieczenie grupowe dla pracownika i jego najbliższych, dofinansowanie do posiłków w miejscu pracy
ZADANIA
- Koordynowanie procesu rejestracji nowych instytucji i użytkowników na naszej platformie edukacyjnej
- Prezentowanie i promowanie możliwości rozwoju oraz zasobów platformy
- Nawiązywanie, rozwijanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z zarejestrowanymi i zainteresowanymi instytucjami
- Monitorowanie procesu rejestracji w tym opracowywanie raportów
- Zapewnienie ogólnego wsparcia administracyjnego dla naszego zespołu
WYMAGANIA
- Dobra znajomość języka angielskiego
- 1-2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne
- Dobra organizacja pracy własnej, proaktywność i umiejętność rozwiązywania problemów
- Doskonała znajomość MS Office
Dodatkowym atutem będzie:
- Doświadczenie w dziedzinie E-Learningu lub Learning & Development
- Znajomość platform edukacyjnych, takich jak Docebo, Saba, Cornerstone lub podobnego systemu zarządzania nauczaniem (LMS)
BENEFITY
- Opieka medyczna Luxmed od 1 zł
- Ubezpieczenie na życie
- Dofinansowanie karty Multisport
- Dofinansowane obiady z dostawą
- Program onboardingu
- Praca w firmie zaangażowanej społecznie
- Możliwości rozwoju
- Praca zdalna w czasie pandemii
BENEFITY
- Opieka medyczna Luxmed od 1 zł
- Ubezpieczenie na życie
- Dofinansowanie karty Multisport
- Dofinansowane obiady z dostawą
- Program onboardingu
- Praca w firmie zaangażowanej społecznie
- Możliwości rozwoju
- Praca zdalna w czasie pandemii