Warszawski Uniwersytet Medyczny
poszukuje Kandydatki/a na stanowisko
Administrator budynku dydaktycznego WUM
przy ul. Dalibora 1
Nr ref.: APK/1210-19/2020
Główne zadania:
- administrowanie budynkiem WUM przy ul. Dalibora 1 oraz zastępowanie administratora budynku przy ul. Ciołka 27;
- utrzymanie w ruchu obiektu, terenu i wyposażenia;
- zapewnienie utrzymania czystości w budynku i jego otoczeniu;
- zgłaszanie potrzeb remontowych;
- bieżąca kontrola stanu technicznego budynku;
- nadzór nad pracą pracowników sprzątających i chroniących budynek, wraz z prowadzeniem grafików czasu pracy tych pracowników;
- nadzór nad prawidłowym i terminowym prowadzeniem konserwacji, napraw i przeglądów;
- obsługa multimedialna zajęć dydaktycznych;
- prowadzenie książki obiektu budowlanego, oraz przechowywanie i archiwizowanie dokumentów i dokumentacji technicznej;
- prowadzenie magazynu środków czystościowych;
- nadzór nad realizacją umów najmu, dzierżawy, itp. zawartych z podmiotami zewnętrznymi;
- prowadzenie rejestru faktur i ewidencji kosztów dotyczących administrowanej nieruchomości.
Wymagania kwalifikacyjne:
- wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe;
- min. 2 lata doświadczenia w administrowaniu nieruchomościami;
- dyspozycyjność;
- znajomość przepisów prawa budowlanego i prawa zamówień publicznych.
Oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę na prestiżowej warszawskiej uczelni medycznej,
- możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego w środowisku akademickim,
- dostęp do nowoczesnego centrum sportowo-rehabilitacyjnego,
- dofinansowanie do wakacji oraz zajęć sportowo-rekreacyjnych dla Ciebie i Twoich dzieci,
- systemy premiowe,
- trzynastą pensję,
- możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie,
- inne świadczenia socjalne z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
Poznaj
Warszawski Uniwersytet Medyczny
Warszawski Uniwersytet Medyczny jest nowoczesnym ośrodkiem akademickim z ponad dwustuletnią historią. Swoją niekwestionowaną pozycję lidera na mapie edukacyjnej Polski zawdzięcza z jednej strony wierności najlepszym tradycjom uniwersyteckim, z drugiej zaś dynamicznemu rozwojowi.