Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik Administracyjno - Biurowy

    Bowim S.A.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Do Twoich obowiązków będzie należało: Prowadzenie dokumentacji biurowej oraz wsparcie administracyjne dla innych działów; Koordynacja obiegu dokumentów i dbanie o prawidłowy przepływ informacji; Obsługa przewoźników - dostawców/odbiorców; Dbanie o miłą i profesjonalną obsługę...
  • Specjalista ds. administracji z j. francuskim

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Przetwarzanie zamówień dla naszych pacjentów; Przygotowywanie dokumentów i recept dotyczących refundacji naszych produktów; Wystawianie faktur dla płatników i klientów; Zarządzanie danymi w systemie CRM; Udział w różnych...
  • Asystent / Asystentka ds. administracyjnych

    NES Fircroft   Łódź    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Obowiązki: Ogólna obsługa biura sekretariatu; Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą przedsiębiorstwa; Nadzór nad obiegiem dokumentów i informacji w firmie; Zamawianie artykułów biurowych i spożywczych; Tłumaczenie tekstów; Koordynacja sal konferencyjnych i obsługa...
  • Asystentka / Asystent ds. Administracji

    KRKA Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    CEL PRACY wsparcie organizacyjne i administracyjne; przygotowywanie zestawień i raportów; wprowadzanie danych do systemów informatycznych; kompletowanie wymaganej dokumentacji, odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów; bieżąca współpraca z wszystkimi działami firmy; inne prace...
  • Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...
  • Asystent / Asystentka Centermanagement

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców i klientów Sprzedaż powierzchni reklamowych w naszych centrach i parkach handlowych Zarządzanie umowami; Prace administracyjne i organizacyjne Współpraca z innymi działami
  • Asystent / Asystentka ds. administracji biura serwisu

    STRABAG PFS   Wałbrzych    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: wsparcie działań biura - działu serwisu; prace administracyjne, kontakt z klientem; prowadzenie bieżącej dokumentacji serwisowej; pomoc w rozliczaniu prac techników i firm zewnętrznych;
  • Pracownik

    PKO Bank Polski   Białystok, 1000-Lecia Państwa Polskiego 6    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie
    5 dni
    W naszym zespole na co dzień: weryfikujesz wnioski kredytowe pod względem kompletności dokumentacji; ewidencjonujesz wnioski kredytowe w Sharepoint - kontaktujesz się z pośrednikami w celu uzupełnienia dokumentacji; wspierasz zespół w skanowaniu dokumentacji; wspierasz zespół w...
  • Pracownik Wsparcia Administracyjnego

    Brush Brothers sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Obsługa korespondencji (poczta, kurier). Archiwizacja dokumentów. Zarządzanie zaopatrzeniem i organizacja biura. Obsługa sprzętu biurowego. Przyjmowanie gości i organizacja spotkań. Planowanie podróży służbowych. Współpraca z dostawcami usług (np. IT, transport). Przygotowywanie umów...
  • Administrative Assistant in Equipment and Logistics Division / Logistics and Services Unit / Central Logistics Support Sector

    Staff Partners   Warszawa, Śródmieście    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat   8 000 - 9 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    6 dni
    Duties and tasks linked to the post: To manage inventory –keeping updated list of items; Planning, organization, and budgeting of complex travel itineraries; To encode data in the Agency’s systems and databases; To create and manage Excel and SharePoint databases, keeping them up to date;...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Asystent/ka ds. Administracji śląskie
Administrative Assistant with German

Administrative Assistant with German

thyssenkrupp Group Services Gdańsk Sp. z o.o.
śląskie
asystent
praca hybrydowa
rekrutacja online
1006 dni temu

At thyssenkrupp we have more than 160,000 employees in nearly 80 countries and annual sales of €43 billion. We are active in automotive engineering, logistics, plant technology, steel production, elevator manufacturing and much more. We work in large and small businesses all around the world – but we always work together. We have over 200 years of experience in industry and the latest cutting-edge technology. We have a position that's right for you, that piques your interest, and that puts your skills to the test.

Administrative Assistant with German
thyssenkrupp Group Services Gdańsk, Location

thyssenkrupp Group Services Gdańsk is a global competence and development center aimed at bundling and standardizing business processes for thyssenkrupp companies worldwide.  We provide services in the areas of Finance & Accounting (FI), Human Resources (HR), Information Technology (IT), and Procurement (PRO). As thyssenkrupp Gdańsk we are a part of Global Shared Services Centres and one of the biggest SSC in Tricity. We are located in a modern Gdańsk office overlooking the sea.

 

Your responsibilities
  • Regular cooperation with management boards of all thyssenkrupp subsidiaries around the globe
  • Preparing management presentations and financial overviews
  • Translations of corporate documentation
  • Preparing correspondence in an error free professional manner
  • Being the first point of contact for internal and external stakeholders
  • Organizing meetings/events and workshops
  • Managing calendar and customer’s mailbox
  • Travel organization and Travel Expenses management
  • Purchasing and invoice processing
Your profile
  • Excellent organizational skills with strong attention to detail
  • Well handling confidential data with full discretion
  • Advanced knowledge of German language – min C1
  • Advanced knowledge of English language – min C1
  • Bachelor’s/Master’s degree
  • Microsoft Office proficiency (Outlook, Word, PowerPoint)
  • Min 4 years of experience in administrative assistance
  • Outstanding communication skills
  • BPO/SSC experience would be an asset
  • A sense of common purpose
  • Ability to work under pressure and to manage competing priorities
We value diversity and therefore welcome all applications, irrespective of gender, nationality, ethnic and social background, religion and beliefs, disability, age, or sexual orientation and identity.
 

Podobne oferty

  • Pracownik Administracyjno - Biurowy

    Bowim S.A.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Do Twoich obowiązków będzie należało: Prowadzenie dokumentacji biurowej oraz wsparcie administracyjne dla innych działów; Koordynacja obiegu dokumentów i dbanie o prawidłowy przepływ informacji; Obsługa przewoźników - dostawców/odbiorców; Dbanie o miłą i profesjonalną obsługę...
  • Specjalista ds. administracji z j. francuskim

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Przetwarzanie zamówień dla naszych pacjentów; Przygotowywanie dokumentów i recept dotyczących refundacji naszych produktów; Wystawianie faktur dla płatników i klientów; Zarządzanie danymi w systemie CRM; Udział w różnych...
  • Asystent / Asystentka ds. administracyjnych

    NES Fircroft   Łódź    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Obowiązki: Ogólna obsługa biura sekretariatu; Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą przedsiębiorstwa; Nadzór nad obiegiem dokumentów i informacji w firmie; Zamawianie artykułów biurowych i spożywczych; Tłumaczenie tekstów; Koordynacja sal konferencyjnych i obsługa...
  • Asystentka / Asystent ds. Administracji

    KRKA Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    CEL PRACY wsparcie organizacyjne i administracyjne; przygotowywanie zestawień i raportów; wprowadzanie danych do systemów informatycznych; kompletowanie wymaganej dokumentacji, odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów; bieżąca współpraca z wszystkimi działami firmy; inne prace...
  • Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...
  • Asystent / Asystentka Centermanagement

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców i klientów Sprzedaż powierzchni reklamowych w naszych centrach i parkach handlowych Zarządzanie umowami; Prace administracyjne i organizacyjne Współpraca z innymi działami
  • Asystent / Asystentka ds. administracji biura serwisu

    STRABAG PFS   Wałbrzych    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: wsparcie działań biura - działu serwisu; prace administracyjne, kontakt z klientem; prowadzenie bieżącej dokumentacji serwisowej; pomoc w rozliczaniu prac techników i firm zewnętrznych;
  • Pracownik

    PKO Bank Polski   Białystok, 1000-Lecia Państwa Polskiego 6    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie
    5 dni
    W naszym zespole na co dzień: weryfikujesz wnioski kredytowe pod względem kompletności dokumentacji; ewidencjonujesz wnioski kredytowe w Sharepoint - kontaktujesz się z pośrednikami w celu uzupełnienia dokumentacji; wspierasz zespół w skanowaniu dokumentacji; wspierasz zespół w...
  • Pracownik Wsparcia Administracyjnego

    Brush Brothers sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Obsługa korespondencji (poczta, kurier). Archiwizacja dokumentów. Zarządzanie zaopatrzeniem i organizacja biura. Obsługa sprzętu biurowego. Przyjmowanie gości i organizacja spotkań. Planowanie podróży służbowych. Współpraca z dostawcami usług (np. IT, transport). Przygotowywanie umów...
  • Administrative Assistant in Equipment and Logistics Division / Logistics and Services Unit / Central Logistics Support Sector

    Staff Partners   Warszawa, Śródmieście    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat   8 000 - 9 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    6 dni
    Duties and tasks linked to the post: To manage inventory –keeping updated list of items; Planning, organization, and budgeting of complex travel itineraries; To encode data in the Agency’s systems and databases; To create and manage Excel and SharePoint databases, keeping them up to date;...