Najnowsze oferty pracy

  • Asystent / Asystentka ds. Rozliczeń z Klientami

    Contract Administration Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    14 godz.
    Opis stanowiska: Przygotowywanie raportów i analiz z obszaru sprzedaży; Weryfikacja i uzgadnianie rozliczeń z klientami; Bieżąca aktualizacja baz danych i baz kontaktowych; Kontakt z klientami w sprawie rozliczeń oraz płatności; Stosowanie procedur wewnętrznych dot. Kontroli kredytowej dla...
  • Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...
  • Executive assistant

    AGRO-SIEĆ Maszyny Sp. z o.o.   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your responsibilities Preparation data, statements taking into account current priorities, expectations and business tasks; Preparation of business presentations using MS office (in Polish and English) Translation of internal communications and company documents for the purposes of cooperation with...
  • Asystent / Asystentka ds. produkcji odzieży

    Caterina   Warszawa, Praga-Południe    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    asystent  umowa zlecenie  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zadania: Pomoc w wystawianiu zleceń produkcyjnych Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie organizacji produkcji (SOP) Wsparcie w kalkulacji zużycia materiałów Pomoc w rozliczaniu zleceń produkcyjnych
  • Asystent / Asystentka Budowy

    MOSTOSTAL WARSZAWA S.A.   Babica    praca hybrydowa / stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Opis stanowiska zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, nadzorowanie obiegu dokumentów, udział w archiwizowaniu dokumentacji projektu w wersji papierowej i elektronicznej, przygotowywanie dokumentów, rejestrów i zestawień w zakresie zleconym przez przełożonego, organizacja...
  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Asystentka Zarządu

    Supernova Sp. K.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu; Odbieranie korespondencji mailowej i listowej; Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;...
  • Specjalista ds. administracyjnych w Dziale Obsługi Programu IDUB

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: obsługa administracyjna Programów prowadzonych w ramach realizacji Programu „Inicjatywa Doskonałości – Uczelnia Badawcza”, kontakt z interesariuszami Programu (wewnętrznymi i zewnętrznymi) oraz wsparcie naukowców w...
  • Asystent ds. exportu

    Verona Products Professional Sp. z o.o.   Andrzejów Duranowski, k. Sochaczewa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Twój zakres obowiązków Ścisła współpraca z Export Managerem w zakresie działań sprzedażowych; Wpisywanie zamówień, przygotowywanie ofert i dokumentacji (w tym dokumentacji celnych) Koordynacja tematów związanych z transportem/logistyką zamówień; Przygotowywanie próbek i wysyłka ich do klientów;
Zobacz więcej ofert pracy

Admin Assistant MD

Hays Poland
Kraków
praca stacjonarna
2876 dni temu
Admin Assistant MD
Kraków
Admin Assistant MD
Kraków
Nr Ref.: 1083242

HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.

Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.


Position:

Admin Assistant MD

Job Purpose Statement

Supports a MD in effectively managing his workload by providing professional, efficient & confidential secretarial & administrative related support services. Uses appropriate tools & processes to plan, prioritise & perform work & to initiate & follow up on actions needed from other people, departments & organisations.

Includes dealing courteously & diplomatically with all levels of contacts within FedEx, Customer & external organisations in a multi country/culture business environment.
Plans & prioritises the evolving workload for a Director’s office, ensuring that optimal progress is maintained with both short term & longer term essential responsibilities. Adjusts priorities as needed to ensure that all results are produced to the required standard & all timelines are achieved.

Manages the office in an efficient & courteous manner ensuring that all visitors/calls, from internal & external customers, at all levels of an organisation, are dealt with appropriately. Establishes requirements/cause of issues and determines & initiates the necessary actions, involving relevant departments as needed in order to achieve the required result for all parties. Includes keeping customers informed on the actions taken & outcome achieved, as needed.
Minimises potential problems by performing an autonomous review of issues arising during the MD's absence/vacation and determines the appropriate area/person to deal with the situation & advising them according.


Organises the MD agenda by proposing & scheduling events in the most effective way to support the MD in the achievement of his/her objectives, whilst accommodating the requirements of the other parties involved. Resolves conflicting agenda items, whilst protecting future working relationships, by using an appropriate level of assertiveness & diplomacy when re-prioritising actions.


Plans ahead & develops a cohesive travel itinerary for a MD ensuring that all required factors are incorporated. Uses all available internal & external resources to co-ordinate the most effective international travel, accommodation & entertainment arrangements to meet the requirements of the MD & his/her guests, whilst complying with P&P. Communicates all relevant details to involved parties.


Based on an initial briefing, plans & organises appropriate arrangements (venues, facilities, equipment, translators, transportation etc) for large/high impact meetings/conferences with internal & external customers, government & airport authorities and related organisations. Includes using judgement to interpret requirements, explore potential solutions, obtains quotes. Presents an overview & associated costs for approval & implements the agreed solution.

Supports the MD in managing costs/expenditure by performing procedural checks on BVR’s & researching all variances to determine the cause. Initiates corrective actions needed.
Maintains an effective system to collate & track expense & invoice related information. Produces accurate expense reports on behalf of the MD at agreed intervals and checks the accuracy of expense reports that are submitted to him/her for approval to ensure they comply with Finance P&P.

Provides comprehensive and efficient secretarial services relating to confidential/complex subjects including preparing information for meetings, taking minutes, dictation, drafting correspondence, creating & updating reports & manuals, presentations etc. Includes adapting these to reflect the importance, audience & specific objective & ensuring total accuracy of work.
Identifies, & responds to routine enquiries & correspondence in an appropriate format & style.
Manages the MD’s E-mail in accordance with his/her preferences. Includes screening, forwarding, deleting, developing draft mails, composing & sending replies etc.


Develops, maintains & uses effective & secure systems (HR & Finance related, CMS & IMS, Intranet/Internet etc) & processes/tools (filing & archiving systems, E mail & correspondence management, suspense system etc) to manage information flows and facilitate its retrieval & use by self & authorised others.
Uses appropriate tools, methods to perform research and analysis of assigned quantitative &/or qualitative subjects (MBO results, COMPASS, SOP, market studies, competitor information, country comparisons etc). Identifies & works with appropriate contacts within FedEx & external organisations to obtain information & collates, analyses & presents results in an appropriate format, with the supporting rationale & back up data.
As appropriate, supports the MD in his work related personal affairs by initiating & co-ordinating actions needed including liaising with the Expat Co-ordination Specialist & appropriate external parties in order to determine actions & resolve issues in the most effective way whilst complying with P&P.

Supports the MD in managing his/her team & key regional/divisional initiatives by communicating specific requirements/actions and by following up on these to ensure all results are achieved within the required timelines.
As needed researches the steps needed & process flows and ensures these are communicated and adhered to.
Supports his/her personal effectiveness by monitoring established commitments & evolving situations to ensure that he/she is aware of all necessary actions that need to be completed within the required timeframes.
Improves ongoing departmental & company results by sharing best practices, information & advice with peers in own & other functions. Provides practical support/cover as & when needed including covering for other MD/VP assistants during absence or vacation.
Performs any related support functions as & when required.


Prosimy o dopisanie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r., Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm.”

Numer w rejestrze agencji zatrudnienia: 361

hays.pl


 

Podobne oferty

  • Asystent / Asystentka ds. Rozliczeń z Klientami

    Contract Administration Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    14 godz.
    Opis stanowiska: Przygotowywanie raportów i analiz z obszaru sprzedaży; Weryfikacja i uzgadnianie rozliczeń z klientami; Bieżąca aktualizacja baz danych i baz kontaktowych; Kontakt z klientami w sprawie rozliczeń oraz płatności; Stosowanie procedur wewnętrznych dot. Kontroli kredytowej dla...
  • Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...
  • Executive assistant

    AGRO-SIEĆ Maszyny Sp. z o.o.   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your responsibilities Preparation data, statements taking into account current priorities, expectations and business tasks; Preparation of business presentations using MS office (in Polish and English) Translation of internal communications and company documents for the purposes of cooperation with...
  • Asystent / Asystentka ds. produkcji odzieży

    Caterina   Warszawa, Praga-Południe    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    asystent  umowa zlecenie  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zadania: Pomoc w wystawianiu zleceń produkcyjnych Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie organizacji produkcji (SOP) Wsparcie w kalkulacji zużycia materiałów Pomoc w rozliczaniu zleceń produkcyjnych
  • Asystent / Asystentka Budowy

    MOSTOSTAL WARSZAWA S.A.   Babica    praca hybrydowa / stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Opis stanowiska zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, nadzorowanie obiegu dokumentów, udział w archiwizowaniu dokumentacji projektu w wersji papierowej i elektronicznej, przygotowywanie dokumentów, rejestrów i zestawień w zakresie zleconym przez przełożonego, organizacja...
  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Asystentka Zarządu

    Supernova Sp. K.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu; Odbieranie korespondencji mailowej i listowej; Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;...
  • Specjalista ds. administracyjnych w Dziale Obsługi Programu IDUB

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: obsługa administracyjna Programów prowadzonych w ramach realizacji Programu „Inicjatywa Doskonałości – Uczelnia Badawcza”, kontakt z interesariuszami Programu (wewnętrznymi i zewnętrznymi) oraz wsparcie naukowców w...
  • Asystent ds. exportu

    Verona Products Professional Sp. z o.o.   Andrzejów Duranowski, k. Sochaczewa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Twój zakres obowiązków Ścisła współpraca z Export Managerem w zakresie działań sprzedażowych; Wpisywanie zamówień, przygotowywanie ofert i dokumentacji (w tym dokumentacji celnych) Koordynacja tematów związanych z transportem/logistyką zamówień; Przygotowywanie próbek i wysyłka ich do klientów;