pracownicy Bridgestone SSC

Nasze działy:

ACCCOUNTS PAYABLE – jest odpowiedzialny za księgowanie faktur dotyczących zobowiązań i przygotowanie płatności. Weryfikuje i księguje wydatki pracownicze oraz bezpośrednio kontaktuje się z dostawcami międzynarodowymi i krajowymi. Kontroluje oraz weryfikuje konta bilansowe, dotyczące zobowiązań i zakupu materiałów.

RECORD TO REPORT – zajmuje się księgowaniem środków trwałych oraz ich amortyzowaniem. Uzgadnia transakcje w grupie Bridgestone EMIA oraz kompensuje wzajemne należności i zobowiązania. Do jego zadań należy również ustalanie kont bilansowanych, audytów oraz inne aktywności kontrolingowe.

CASH AND BANKING – odpowiada za codzienne procesowanie wyciągów bankowych i płatności. Zarządza kontami bankowymi, zadaniami księgowymi związanymi z zamknięciem miesiąca, ale także przygotowuje plany wydatków oraz zabezpieczenia walutowe.

INVOICE TO CASH / ORDER TO CASH – to działy zajmujące się należnościami Grupy Bridgestone EMIA. Odpowiadają za proces fakturowania, alokacji płatności i windykacji klientów zewnętrznych jak i wewnętrznych. Współpracują się z klientami z całego świata.

RETAIL – świadczy finansowe oraz pozafinansowe usługi do sieci sprzedaży First Stop w Europie. Zakres ich działań obejmuje m.in. zobowiązania, należności, księgę główną, raportowanie miesięcznych wyników finansowych oraz kontroling. Ponadto, funkcjonujący w ramach działu Retail, zespół B2B oraz B2C jest drugą linią wsparcia dla platform zakupowych sieci First Stop, dostępnych w całej Europie.

QUALITY – jest odpowiedzialny za wsparcie w obszarze zarządzania procesami biznesowymi. Jego działania skupiają się budowaniu kultury ciągłego doskonalenia, prowadzeniu projektów usprawniających, szkoleniu z metodologii Lean oraz monitorowaniu wydajności procesów i wizualizacji wskaźników KPI.

MASTER DATA – dba o terminowość i poprawność danych wprowadzanych do systemów: SAP, Ariba i Navision wspierających zarządzanie firmą. Zespół sprawdza jakość danych, a także nadzoruje transfer pomiędzy poszczególnymi systemami oraz weryfikuje ewentualne poprawki w systemie.

LOGISTICS SUPPLY & CHAIN MANAGEMENT - dba o odpowiedni poziom uzupełnienia zapasów w magazynach sieci dystrybucji oraz realizując zamówienia na transport opon i innych produktów z fabryk i magazynów centralnych do magazynów pośrednich, dystrybutorów oraz klientów bezpośrednich. Zapewnia obsługę 120 klientów w 68 krajach na całym świecie oraz kompleksową obsługę 31 magazynów i centrów montażowych w Europie. Dodatkowo zarządza harmonogramami pracy magazynów opon i surowców w Poznaniu.

LOGISTIC DOCUMENTATION ADMINISTRATION – zbiera dokumentację logistyczną na potrzeby prawidłowego składania deklaracji VAT dla spółek Bridgestone w państwach członkowskich Unii Europejskiej. Wykorzystując autorskie rozwiązania w Microsoft Access oraz Microsoft Azure rejestruje otrzymywane od przewoźników dokumenty, a następnie raportuje wyniki do zespołu podatkowego. Ściśle współpracuje z działami logistycznymi Bridgestone w całej Europie.

TAX EMIA – zapewnia wsparcie regionu Bridgestone EMIA w zakresie rozliczeń VAT i obowiązków w zakresie cen transferowych, łącząc centralizację wiedzy i kompetencji z bliską współpracą z jednostkami lokalnymi.

CORPORATE FINANCE CENTER OF EXCELLENCE – to wewnętrzne centrum eksperckie dla Grupy Bridgestone EMIA odpowiedzialne za konsolidację budżetów i wyników finansowych oraz raportowanie ich do siedziby Bridgestone Global w Japonii. Dba o zgodność z przepisami rachunkowymi i regulacjami JSOX w celu tworzenia efektywnego środowiska kontroli wewnętrznej.

PEOPLE SOLUTIONS – zespół, który oprócz naszego SSC wspiera spółki Bridgestone w Polsce. Jest odpowiedzialny za sprawy administracyjne, szkolenia i rozwój naszych pracowników oraz raportowanie.

HUMAN RESOURCES – członkowie tego zespołu towarzyszą pracownikom SSC na wszystkich etapach zatrudnienia. Zajmują się rekrutacją, wprowadzaniem pracowników, szkoleniami i wspieraniem ich rozwoju. Ponad to zespół odpowiada za organizację wydarzeń wewnętrznych i zewnętrznych, CSR, promocję SSC i komunikację wewnętrzną.

LEGAL & COMPLIANCE – udziela porad, ocenia ryzyko, prowadzi oraz zarządza sprawami sądowymi. Przygotowuje dokumentację, opiniuje umowy, doradza w sprawach z zakresu prawa pracy, wspiera projekty M&A oraz współpracuje z doradcami zewnętrznymi. Dba również o tworzenie zasad ładu korporacyjnego oraz wdrażanie i przestrzeganie przez organizację zasad compliance.

pracownik z komputerem

Aktualne oferty pracy

Firma Bridgestone Shared Services Center nie posiada obecnie aktualnych ofert pracy.

Może warto pomyśleć o nowej pracy?

Bridgestone Shared Services Center
Poznań
ul. Królowej Jadwigi 43
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379