PBI Administracja Sp. z o.o. jest sprawnie funkcjonującą i dynamicznie rozwijającą się spółką, której głównym zadaniem jest dostarczenie Klientom kompleksowej obsługi w zakresie przeglądów technicznych obiektów oraz prowadzenia Książki Obiektu Budowlanego.
Aktualne oferty pracy
Firma PBI Administracja Sp. z o.o. nie posiada obecnie aktualnych ofert pracy.
Zakres obowiązków: Utrzymanie czystości w obszarze biurowym, w tym: Sprzątanie biura i kuchni; Odkurzanie wykładzin; Mycie ekspresów; Codzienne opróżnianie koszy;
pracownik fizyczny umowa o pracę / zlecenie część etatu
1 godz.
Zakres obowiązków: Utrzymanie czystości w obszarze biurowym, w tym: Sprzątanie kuchni i toalet; Odkurzanie wykładzin; Mycie ekspresów; Codzienne opróżnianie koszy;
Benefit Systems S.A.Warszawa, przy stacji metra Rondo Daszyńskiego
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat
1 godz.
Sprawdź swój codzienny plan treningowy Rejestrowanie w systemie wewnętrznym wizyt użytkowników kart MultiSport; Rejestracja dokumentów kosztowych grupy Benefit Systems oraz opisywanie ich danymi nagłówkowymi; Kontakt z Partnerem biznesowym i wyjaśnianie niejasności zawartych na raportach...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
15 godz.
Projektowanie oczyszczalni ścieków przemysłowych i komunalnych, Modernizowanie i doskonalenie istniejących procesów technologicznych, Przygotowywanie części opisowej i rysunkowej dokumentacji projektowej, Udział w delegacjach związanych z inspekcją, testami i uruchomieniem instalacji procesowych.
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
15 godz.
Prowadzenie projektu zgodnie z ustalonym budżetem i harmonogramem, Zarządzanie zespołem projektowym, Utrzymywanie stałego kontaktu z Inwestorem, Zlecanie robót podwykonawcom, Prowadzenie kontroli robót podwykonawców i ich rozliczanie, Raportowanie postępów prac na prowadzonym kontrakcie.
specjalista senior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
15 godz.
Wsparcie zespołu projektowego w zadaniach organizacyjnych, Organizacja narad i spotkań, Prowadzenie narad oraz spotkań, Przygotowywanie notatek, harmonogramów, raportów, sprawozdań, Nadzór i administracja biura budowy.
specjalista junior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
15 godz.
Wsparcie kierownika projektu w realizowanych zadaniach, Koordynowanie prac związanych z wykonywanym projektem, Zlecanie i prowadzenie kontroli robót podwykonawców i ich rozliczanie, Raportowanie postępów prac, Przestrzeganie zasad BHP na placu budowy.
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
15 godz.
Sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad realizacją robót, w oparciu o umowę, wymagania techniczne, dokumentację techniczną i pozostałe dokumenty związane z nadzorowanymi pracami, Zlecanie robót i rozliczanie podwykonawców, Współpraca z klientem / podwykonawcami / dostawcami, Raportowanie...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
15 godz.
Prowadzenie prac związanych budową rurociągów przemysłowych, Zamówienia i kompletacja materiałów, Dbanie o zachowanie jakości prac montażowych i spawalniczych, Przygotowanie dokumentacji jakościowej.
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
15 godz.
Prowadzenie, nadzorowanie oraz koordynowanie prac budowlanych zgodnie z procedurami oraz obowiązującym prawem, Utrzymywanie stałego kontaktu z Inwestorem, Zlecanie robót podwykonawcom, Wykonywanie robót budowlanych zgodnie z przyjętym budżetem, Prowadzenie kontroli robót podwykonawców i ich...