ZADANIA: Utrzymanie w prawidłowym stanie systemów i urządzeń technicznych; Wykonywanie planowych przeglądów urządzeń i instalacji oraz propozycje działań optymalizacyjnych; Nadzór nad realizacją prac podwykonawców i podległych pracowników; Pozostawanie w gotowości i szybkie...
Zu Ihren Aufgaben gehören: die Überprüfung der Identität von Bankkunden nach höchsten Standards; die von den Managern festgelegten Indikatoren für die Kundenzufriedenheit zu erreichen; die Probleme des Kunden einzubeziehen und zu verstehen, um ihm bestmöglich zu helfen.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
24 godz.
lokalizacja: Gdańsk Do Twoich obowiązków będzie należało: Dbałość o prawidłowe prowadzenie cyklu życia pracownika na etapach: zatrudnienia, trwania stosunku pracy, zakończenia stosunku pracy. Prowadzenie administracji kadrowej (obsługa procesów zatrudniania, prowadzenie akt...
Projektowanie nowych oraz modyfikacje funkcjonujących procesów technologicznych, Wykonywanie obliczeń i schematów procesowych, Dobór i specyfikowanie urządzeń, armatury i wyposażenia technologicznego, Przeprowadzanie wdrożeń i rozruchów instalacji, Udział w relokacji instalacji technologicznych.
specjalista junior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
1 dni
Wsparcie kierownika projektu w realizowanych zadaniach, Koordynowanie prac związanych z wykonywanym projektem, Zlecanie i prowadzenie kontroli robót podwykonawców i ich rozliczanie, Raportowanie postępów prac, Przestrzeganie zasad BHP na placu budowy.
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
1 dni
Sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad realizacją robót, w oparciu o umowę, wymagania techniczne, dokumentację techniczną i pozostałe dokumenty związane z nadzorowanymi pracami, Zlecanie robót i rozliczanie podwykonawców, Współpraca z klientem / podwykonawcami / dostawcami, Raportowanie...
specjalista junior / mid rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.