Muzeum Warszawy ogłasza nabór na stanowisko:
Zastępca / Zastępczyni Dyrektora / Dyrektorki ds. Administracyjnych
Miejsce pracy: Warszawa, Rynek Starego Miasta
Nr Ref.: DA_4.DA/2024
Jeśli chcesz uczestniczyć w tworzeniu kultury, zależy Ci na rozwoju, a zarazem nie boisz się wyzwań to szukamy właśnie Ciebie!
Zakres obowiązków:
Zakres obowiązków:
- planowanie działalności administracyjno-technicznego oraz informatycznego obszaru funkcjonowania Muzeum w ramach środków finansowych zabezpieczonych w budżecie Muzeum a także udział w opracowaniu regulaminów, procedur i polityk w zakresie funkcjonowania obszaru administracyjno-technicznego,
- nadzór nad:
- bezpieczeństwem Muzeum
- przygotowaniem procesów inwestycyjnych, ich zarządzaniem i realizacją
- realizacją zadań związanych z utrzymaniem technicznym i teleinformatycznym obiektów muzealnych
- bieżącą obsługą administracyjną i techniczną
- obsługą informatyczną Muzeum
- archiwum zakładowym
- zatwierdzanie dokumentów finansowych i księgowych do wysokości planu budżetowego na działania związane z zarządzaniem operacyjnym Muzeum oraz prowadzeniem procesów inwestycyjnych oraz udzielonych upoważnień,
- udział w opracowaniu polityk przygotowywanych w Muzeum Warszawy
Nasze wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe
- min. 7 lat stażu pracy, w tym 2 lata na stanowisku kierowniczym
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- obsługa komputera: Windows, pakiet MS Office, Internet
- doświadczenie w zarządzaniu obszarem administracyjnym
- doświadczenie w opracowywaniu i wdrażaniu strategii i planów rozwoju
- doświadczenie zarządzania zespołem oraz współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi
- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej i podległym pracownikom
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- znajomość podstawowych regulacji prawnych dotyczących instytucji publicznych a w szczególności instytucji kultury
Mile widziane:
- wykształcenie techniczne
- doświadczenie w nadzorowaniu projektów infrastrukturalnych w zakresie IT
- doświadczenie w prowadzeniu projektów inwestycyjnych budowlanych
- doświadczenie we wdrażaniu systemów elektronicznego obiegu dokumentów
- doświadczenie zawodowe w instytucji publicznej
- doświadczenie w zarządzaniu instytucją publiczną lub w zakresie administracyjnym
- wykształcenie specjalistyczne na kierunkach technicznych
- rzetelność, dokładność, szybkość w działaniu, skuteczność, skrupulatność, umiejętności analityczne, odporność na stres, asertywność, odpowiedzialność
Co oferujemy:
- nawiązanie stosunku pracy na podstawie powołania
- wynagrodzenie całkowite w miesięcznej kwocie brutto w przedziale 14 000 - 15 500 zł (w zależności od stażu pracy i posiadanych kompetencji)
- przyjazne środowisko pracy w sercu Starego Miasta
- niezbędne narzędzia do pracy
- pracę w prężnie działającej instytucji kultury
- motywującą atmosferę i dużą samodzielność w pracy
- codzienny kontakt z fascynującymi obiektami prezentowanymi na wystawie stałych i wystawach czasowych
- możliwość rozwoju, samorealizacji i podnoszenia kwalifikacji zawodowych