Najnowsze oferty pracy

  • Pełnomocnik Dyrektora ds. Administracyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Otwock    praca stacjonarna
    dyrektor / kierownik/koordynator  umowa o pracę / o dzieło / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Zarządzanie infrastrukturą budowlaną i techniczną (z wyłączeniem aparatury medycznej). Organizacja i nadzór nad pracą podległych pracowników. Organizacja i nadzór nad transportem medycznym. Organizacja i nadzór nad utrzymaniem terenu, w tym gospodarowaniem odpadami. Organizacja i nadzór...
  • Starszy referent w Biurze Dyrektora Generalnego

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, Plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Bieżąca obsługa administracyjna sekretariatu. Prowadzenie terminarzy. Organizacja i obsługa spotkań. Obsługa interesantów. Prowadzenie dokumentacji. Obsługa korespondencji. Przygotowywanie...
  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Dyrektor ds. Administracyjnych Warszawa
Zastępca / Zastępczyni Dyrektora / Dyrektorki ds. Administracyjnych

Zastępca / Zastępczyni Dyrektora / Dyrektorki ds. Administracyjnych

Muzeum Warszawy
Warszawa, Rynek Starego Miasta
14 000 - 15 000 zł brutto/mies.
kierownik/koordynator / dyrektor
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna / hybrydowa
149 dni temu

Muzeum Warszawy ogłasza nabór na stanowisko:


Zastępca / Zastępczyni Dyrektora / Dyrektorki ds. Administracyjnych

Miejsce pracy: Warszawa, Rynek Starego Miasta

Nr Ref.: DA_4.DA/2024

Jeśli chcesz uczestniczyć w tworzeniu kultury, zależy Ci na rozwoju, a zarazem nie boisz się wyzwań to szukamy właśnie Ciebie!

Zakres obowiązków:
  • planowanie działalności administracyjno-technicznego oraz informatycznego obszaru funkcjonowania Muzeum w ramach środków finansowych zabezpieczonych w budżecie Muzeum a także udział w opracowaniu regulaminów, procedur i polityk w zakresie funkcjonowania obszaru administracyjno-technicznego,
  • nadzór nad:
    • bezpieczeństwem Muzeum
    • przygotowaniem procesów inwestycyjnych, ich zarządzaniem i realizacją
    • realizacją zadań związanych z utrzymaniem technicznym i teleinformatycznym obiektów muzealnych
    • bieżącą obsługą administracyjną i techniczną
    • obsługą informatyczną Muzeum
    • archiwum zakładowym
  • zatwierdzanie dokumentów finansowych i księgowych do wysokości planu budżetowego na działania związane z zarządzaniem operacyjnym Muzeum oraz prowadzeniem procesów inwestycyjnych oraz udzielonych upoważnień,
  • udział w opracowaniu polityk przygotowywanych w Muzeum Warszawy
Nasze wymagania niezbędne:
  • wykształcenie wyższe
  • min. 7 lat stażu pracy, w tym 2 lata na stanowisku kierowniczym
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • obsługa komputera: Windows, pakiet MS Office, Internet
  • doświadczenie w zarządzaniu obszarem administracyjnym
  • doświadczenie w opracowywaniu i wdrażaniu strategii i planów rozwoju
  • doświadczenie zarządzania zespołem oraz współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi
  • umiejętność planowania i organizowania pracy własnej i podległym pracownikom
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  • znajomość podstawowych regulacji prawnych dotyczących instytucji publicznych a w szczególności instytucji kultury
Mile widziane:
  • wykształcenie techniczne
  • doświadczenie w nadzorowaniu projektów infrastrukturalnych w zakresie IT
  • doświadczenie w prowadzeniu projektów inwestycyjnych budowlanych
  • doświadczenie we wdrażaniu systemów elektronicznego obiegu dokumentów
  • doświadczenie zawodowe w instytucji publicznej
  • doświadczenie w zarządzaniu instytucją publiczną lub w zakresie administracyjnym
  • wykształcenie specjalistyczne na kierunkach technicznych
  • rzetelność, dokładność, szybkość w działaniu, skuteczność, skrupulatność, umiejętności analityczne, odporność na stres, asertywność, odpowiedzialność
Co oferujemy:
  • nawiązanie stosunku pracy na podstawie powołania
  • wynagrodzenie całkowite w miesięcznej kwocie brutto w przedziale 14 000 - 15 500 zł (w zależności od stażu pracy i posiadanych kompetencji)
  • przyjazne środowisko pracy w sercu Starego Miasta
  • niezbędne narzędzia do pracy
  • pracę w prężnie działającej instytucji kultury
  • motywującą atmosferę i dużą samodzielność w pracy
  • codzienny kontakt z fascynującymi obiektami prezentowanymi na wystawie stałych i wystawach czasowych
  • możliwość rozwoju, samorealizacji i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: „Potwierdzam prawdziwość powyższych danych i zgadzam się na przetwarzanie i administrowanie moimi danymi, które podałem/łam do wiadomości i celów rekrutacji pracowników. Podanie danych jest dobrowolne. Jednocześnie wyrażam zgodę na podejmowanie czynności mających na celu weryfikację prawdziwości przekazanych przeze mnie dokumentów i informacji w nich zawartych.”
 

Poznaj

MUZEUM WARSZAWY

Muzeum powstało w 1936 roku jako Muzeum Dawnej Warszawy, oddział Muzeum Narodowego. Placówka objęła opieką zbiory varsavianistyczne, a jej siedzibą stały się zakupione przez magistrat w latach 1937 – 1938 trzy kamienice przy Rynku Starego Miasta: Baryczkowska, Kleinpoldowska i „Pod Murzynkiem” (nr 32, 34, 36).

Idea zabezpieczania świadectw przeszłości Warszawy narodziła się w końcu XVIII w., za czasów króla Stanisława Augusta. W XIX w. zajmowały się tym: Towarzystwo Przyjaciół Nauk, Uniwersytet Warszawski, Ratusz, Towarzystwo Zachęty Sztuk Pięknych, Państwowe Muzeum Sztuk Pięknych oraz Muzeum Starożytności. Od 1906 r. ośrodkami skupiającymi varsaviana były: Towarzystwo Miłośników Historii oraz Towarzystwo Opieki nad Zabytkami Przeszłości. W 1914 r. TOnZP założyło w kamienicy Baryczkowskiej „muzeum starożytności polskich”. Z czasem większość varsavianów, zgromadzonych dotąd przez różne instytucje, trafiła do zbiorów Muzeum Narodowego.

Wybuch II wojny światowej w 1939 r. przerwał przenoszenie zbiorów z gmachu Muzeum Narodowego przy Alejach Jerozolimskich do zakupionych w latach 1937-1938 kamienic staromiejskich. W 1941 r. został aresztowany kustosz Muzeum Dawnej Warszawy dr Antoni Wieczorkiewicz, który zmarł wkrótce w Oświęcimiu. Zbiory ulokowane przy Rynku Starego Miasta uległy zniszczeniu i rozproszeniu w 1944 roku. Przepadły wówczas inwentarze i katalogi, więc trudno dokładnie określić rozmiar strat.

Po wojnie decyzją Zarządu Miejskiego muzeum zostało reaktywowane w 1948 roku pod nazwą Muzeum Historyczne m. st. Warszawy. Zajęło jedenaście odbudowywanych wówczas staromiejskich kamienic mieszczańskich: osiem od strony Rynku Starego Miasta i trzy od strony ulicy Nowomiejskiej. Rekonstrukcję kamienic przeznaczonych na siedzibę muzeum przeprowadzono na podstawie projektów Stanisława Żaryna.

Na skutek zniszczeń wojennych zbiory przedstawiały się skromnie. W 1950 roku w inwentarzu znajdowało się zaledwie 169 pozycji. Trzon kolekcji muzealnej stanowiły obiekty przekazane przez Muzeum Narodowe – na własność lub jako depozyt. Do muzeum trafiały znaleziska z ruin i ocalone rodzinne pamiątki.

W 1955 roku zwiedzającym została udostępniona stała ekspozycja muzealna, prezentująca dzieje stolicy od założenia miasta do czasów współczesnych. Wystawa ta po raz pierwszy w Polsce w tak dużej skali ukazywała historię miasta. W styczniu 1965 r. otwarto kolejną wersję tej ekspozycji p. t. „Siedem wieków Warszawy”. W następnych latach niektóre jej fragmenty były unowocześniane.

Z czasem zbiory muzeum bogaciły się dzięki planowym zakupom, darowiznom i zapisom spadkowym. Do inwentarzy MHW wpisano m. in. cenne kolekcje autorskie Eugeniusza Phulla, dr Ludwika Gocla, Krzysztofa Klingera, rodziny Schiele. Obecnie w księgach inwentarzowych znajduje się ponad 250 tysięcy obiektów.

Pierwszym po wojnie dyrektorem muzeum został Adam Słomczyński, który pełnił tę funkcję w latach: 1948-1950. Po nim, w 1950 roku, stanowisko na krótko objął prof. dr Stanisław Arnold. Od 1951 aż do 2003 r. dyrektorem był prof. dr Janusz Durko – historyk, muzeolog, archiwista, laureat nagrody m. st Warszawy; wyróżniony tytułem Homo Varsoviensis. Od 2004 roku do października 2012 r. dyrektorem Muzeum była Joanna Bojarska-Syrek.

W 1983 r. na mocy zarządzenia prezydenta stolicy został stworzony oddział Muzeum Historycznego m.st. Warszawy – Muzeum Powstania Warszawskiego. Przez 20 lat działalności skromny zespół MPW zebrał kilkanaście tysięcy eksponatów. Zgromadzono zbiór archiwaliów (dokumenty, korespondencję, druki ulotne, dzienniki), zbiór muzealiów i pamiątek historycznych (uzbrojenie, mundury, dzieła sztuki, przedmioty codziennego użytku, pamiątki osobiste), kolekcję prasy powstańczej i okupacyjnej oraz unikatową kolekcję zdjęć fotograficznych z okresu powstania (negatywy i reprodukcje oryginalne). W 2003 r. prezydent stolicy – Lech Kaczyński podjął decyzję o powołaniu Muzeum Powstania Warszawskiego jako nowej instytucji.

Dzisiaj Muzeum Warszawy, oprócz siedziby w 11. staromiejskich kamieniczkach, posiada także swoje oddziały: Muzeum Drukarstwa Warszawskiego, Muzeum Farmacji im. Antoniny Leśniewskiej, Muzeum Woli, Muzeum - Miejsce Pamięci Palmiry, Ośrodek Dokumentacji i Badań KORCZAKIANUM, Muzeum Warszawskie Pragi, Muzeum Ordynariatu Polowego.

Muzeum prowadzi  działalność naukowo-wydawniczą i wystawienniczą, dysponuje własnymi pracowniami konserwatorskimi, proponuje szeroką ofertę edukacyjną. W muzeum działa kino, organizujące seanse filmów o Warszawie oraz sklep z pamiatkami varsavianistycznymi.

Podobne oferty

  • Pełnomocnik Dyrektora ds. Administracyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Otwock    praca stacjonarna
    dyrektor / kierownik/koordynator  umowa o pracę / o dzieło / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Zarządzanie infrastrukturą budowlaną i techniczną (z wyłączeniem aparatury medycznej). Organizacja i nadzór nad pracą podległych pracowników. Organizacja i nadzór nad transportem medycznym. Organizacja i nadzór nad utrzymaniem terenu, w tym gospodarowaniem odpadami. Organizacja i nadzór...
  • Starszy referent w Biurze Dyrektora Generalnego

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, Plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Bieżąca obsługa administracyjna sekretariatu. Prowadzenie terminarzy. Organizacja i obsługa spotkań. Obsługa interesantów. Prowadzenie dokumentacji. Obsługa korespondencji. Przygotowywanie...
  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...