Zastępca Kierownika Służby Pięter
Miejsce pracy: Jachranka koło Serocka
Będzie odpowiedzialny za:
- Organizowanie sprawnej i właściwej obsługi Gości hotelowych przez: koordynowanie pracy Inspektorów,
- Kontrolę zamówień i zapasów oraz przeprowadzenie inwentaryzacji magazynowej,
- Kontrolowanie wykonania zleconych poleceń,
- Wdrażanie procedur i szkolenie podległych pracowników.
Poszukujemy osoby która:
- Posiada doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - minimum 1 rok,
- Odznacza się dynamizmem, dokładnością i dyspozycyjnością,
- Rozumie potrzeby Gości hotelowych,
- Posiada znajomość obsługi komputera (pakiet Office, głównie Excel) w stopniu średniozaawansowanym.
Gwarantujemy:
- Pracę w Hotelu o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Przejrzyste zasady wynagradzania, wysokość adekwatna do umiejętności,
- Regularne szkolenia stanowiskowe,
- Możliwość rozwoju,
- Bezpłatny parking dla pracowników hotelu,
- Zmianowy system pracy.