C&A jako renomowana sieć sklepów odzieżowych stawia na rodzinną i bezpieczną atmosferę pracy w otwartym i pełnym zaufania środowisku.
Dołącz do naszego zespołu jako
- Każdy dzień pracy rozpoczynamy od spotkania zespołu, dzielimy się informacjami i omawiamy cele na dany dzień
- Nadzór nad profesjonalną obsługą klienta
- Organizowanie pracy Zespołu
- Realizacje planów sprzedażowych
- Znajomość promocji online i offline
- Zarządzanie i motywowanie podległego Zespołu
Osoba na tym stanowisku powinna przede wszystkim lubić kontakt z Klientem. Nasze wymagania:
- Komunikatywności oraz wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych
- Umiejętności zarządzania zespołem
- Nastawienia na współpracę, współdziałanie oraz pomoc
- Umiejętności dostrzegania oraz rozwiązywania sytuacji konfliktowych (Klient, Współpracownicy)
- Wysokiej samodzielności i elastyczności
- Umiejętności skutecznego działania w środowisku dynamicznym i zmiennym
- Nastawienia proklienckiego
- Nastawienia na ciągły rozwój i doskonalenie własnych umiejętności
Jeśli nie spełniasz wszystkich wymagań, ale chcesz się uczyć i czujesz, że pasujesz do C&A, skontaktuj się z nami i prześlij swoją aplikację. Czekamy na kontakt z Twojej strony!
Co oferujemy w C&A
W C&A kierujemy się naszymi wartościami, stawiamy na współpracę, traktujemy się nawzajem z szacunkiem i zachęcamy wszystkich do prezentowania nowych pomysłów. Dbamy o Twoje dobre samopoczucie i rozwój. Dołączając do nas otrzymasz:
- Możliwość uczestniczenia w szkoleniach m.in. z zakresu obsługi klienta, stylizacji a także w szkoleniach produktowych dotyczących dżinsów
- Zniżkę pracowniczą
- Atrakcyjne benefity dostosowane do lokalnych warunków
Oferujemy wiele możliwości rozwoju. Może się przed Tobą otworzyć możliwość zmiany stanowiska na asystenta kierownika sklepu, kierownika sklepu, visual merchandisera a także najniższe stanowiska w jednym z naszych biur.