Uczyń to rzeczywistością
Dzieci są dla nas wzorem do naśladowania. Ich ciekawość, kreatywność i wyobraźnia inspirują wszystko, co robimy. Dążymy do stworzenia zróżnicowanej, dynamicznej i integracyjnej kultury zabawy w Grupie LEGO, w której każdy czuje się bezpieczny, ceniony i na właściwym miejscu.
Grupa LEGO jest dumna z tego, że zapewnia równe szanse i działa zgodnie z zasadami akcji afirmacyjnej. Zależy nam na równych szansach zatrudnienia bez względu na rasę, kolor skóry, pochodzenie, religię, płeć, narodowość, orientację seksualną, wiek, obywatelstwo, stan cywilny, niepełnosprawność, tożsamość płciową lub status weterana.
Wspieramy naszych pracowników w ważnych chwilach ich życia i celebrujemy wszelkiego rodzaju rodziny, a także bliskich, którzy czynią nas tym, kim jesteśmy. Bycie częścią Grupy LEGO oznacza również udział w naszym dorocznym Dniu Zabawy, udział w budowaniu zrównoważonej przyszłości i kontynuowanie naszej misji „inspirowania i rozwijania budowniczych jutra”.
Grupa LEGO jest w pełni zaangażowana w ochronę praw dzieci i dobrostanu dzieci na całym świecie.
Jesteś gotowy, aby dołączyć do jednej z najbardziej zaufanych marek na świecie?
Dołącz do zespołu sprzedaży detalicznej marki LEGO® jako Zastępca Kierownika Sklepu i bądź wzorem do naśladowania dla naszych Sprzedawców i Kierowników Zmiany, jednocześnie zapewniając naszym klientom niezapomniane doświadczenia związane z marką LEGO.
- Zapewnienie najwyższych standardów związanych z obsługą klienta.
- Dbanie o środowisko pracy i dobrą atmosferę w zespole.
- Wspieranie Kierownika Sklepu w organizacji i planowaniu pracy zespołu.
- Nadzór nad pracownikami oraz rozwiązywanie potencjalnych problemów, zgodnie z zasadami i procedurami LEGO.
- Współpraca z Kierownikiem Sklepu celem osiągania założonych wyników.
- Realizowanie zamówień związanych z zaopatrzeniem sklepu, zgodnie z wytycznymi i dostępnym budżetem.
- Dbałość o porządek oraz właściwą organizację sklepu oraz zaplecza. Zapewnienie dostępności produktów na hali sklepowej.
- Rekrutacja pracowników sklepu oraz identyfikowanie potrzeb rozwojowych pracowników.
- Szkolenie Sprzedawców i Kierowników Zmiany ze standardów obsługi klienta, wiedzy o produktach i sprzedaży oraz z obsługi kasy fiskalnej.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku.
- Bardzo dobre umiejętności organizacyjne, komunikacyjne oraz umiejętność rozwiązywania problemów.
- Zarządzanie niewielkim zespołem.
- Świadomość finansowa w tym m.in. zapobieganie stratom oraz zarządzanie gotówką.
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz języka angielskiego w mowie i piśmie.
- Doświadczenie w pracy z dziećmi mile widziane.
- Doświadczenie w rekrutacji i szkoleniu pracowników.
- Gotowość do pracy w elastycznych godzinach, w tym również wieczorami i w weekendy.