Ogłoszenie numer: 1676190, z dnia 2017-06-12
Kompleks dwóch hoteli z 393 pokojami, 16 multimedialnymi salami konferencyjnymi oraz premium wellness SPA no. 5, działający pod markami z rodziny Hilton Worldwide w Krakowie - Doubletree by Hilton hotel Krakow & Convention Center oraz Hampton by Hilton Krakow poszukują idealnego kandydata na stanowisko:
Zastępca Kierownika Recepcji
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska
- nadzór i koordynacja pracy podległych pracowników zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardami hotelu
- zapewnienie wysokiej jakości usług świadczonych przez recepcję
- monitoring planu obłożenia pokoi i współpraca w tym zakresie z innymi działami hotelu
- zarządzanie grafikami pracy zespołu
- zapewnienie wysokiego standardu obsługi Gości
- prowadzenie rozliczeń finansowych za wykonane usługi
- raportowanie zestawień miesięcznych i innych zgodnie ze standardami
- nadzór nad realizacją zamówień
- zapewnienie sprawnego przepływu informacji oraz dokumentacji
Wymagania
- doświadczenia na stanowisku min. 1 rok
- bardzo dobra znajomość j. angielskiego
- komunikatywność, dyspozycyjność
- umiejętność kierowania zespołem i motywowania pracowników
- nienaganna prezencja, wysoka kultura osobista, odporność na stres
- znajomość systemu Opera będzie dodatkowym atutem
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie w oparciu umowy o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- pracę w zgranym zespole
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.