Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Zastępca kierownika oddziału
Miejsce pracy: Poznań
Ogłoszenie o naborze Nr 136185
Warunki pracy
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych
- zadania wykonywane w siedzibie oraz poza siedzibą urzędu
- konieczność poruszania się po terenie urzędu w celi przekazania lub odebrania dokumentów
- praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dnia pracy
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
- stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku biurowego wyposażonego w windy osobowe, w tym dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich
- budynek posiada podjazd dla osób z niepełnosprawnościami
- klatka schodowa szerokości 140 cm, korytarz biurowy o szerokości 200 cm
- drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 90 cm
- pomieszczenia higieniczno-sanitarnych w budynku są przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózkach inwalidzkich
Zakres zadań
- zastępuje kierownika Oddziału podczas jego nieobecności kierując pracą i sprawując nadzór nad całokształtem działalności podległego Oddziału w zakresie planowania organizacji i terminowej realizacji zadań
- nadzoruje realizację inwestycji i remontów we współpracy z inspektorem nadzoru inwestorskiego, uczestniczy w komisjach odbiorowych
- prowadzi sprawy związane z udzielaniem zamówień publicznych, w tym sporządza wnioski dot. zakupów i usług oraz wnioski o wszczęcie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, przygotowuje (we współpracy z inspektorem nadzoru) materiały przetargowe, w tym opisy zamówienia i specyfikacji technicznych, uczestniczy w komisjach przetargowych
- sprawuje kontrolę nad realizacją umów z dostawcami mediów i usług, weryfikuje pod względem formalno-rachunkowym dokumenty księgowe od dostawców mediów i usług dla obiektów będących w trwałym zarządzie Urzędu oraz sprawuje nadzór nad terminowością ich rozliczania
- przestrzega terminów okresowych kontroli budynków i urządzeń
- przygotowuje dane do naliczania podatków od nieruchomości oraz sporządza deklaracje
- prowadzi sprawy dotyczące ubezpieczenia nieruchomości i składników majątkowych
- prowadzi sprawozdawczość w zakresie ochrony środowiska
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
- ukończone kursy i szkolenia z zarządzania nieruchomościami, zamówień publicznych
- znajomość ustaw: o gospodarce nieruchomościami, o finansach publicznych, o rachunkowości, Prawo zamówień publicznych, Kpa, Kodeks Cywilny
- umiejętność współpracy z klientem zewnętrznym i wewnętrznym
- odporność na stres
- umiejętność analitycznego myślenia
- efektywna komunikacja
- umiejętność negocjacji
- dobra organizacja pracy
- umiejętność pracy w zespole
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe