Zastępca Kierownika Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Radomsko
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Ponieważ jako Zastępca Kierownika Działu Obsługi Klienta, będziesz miał wpływ na najwyższą jakość obsługi Klientów JYSK.
W JYSK jesteśmy dumni ze stawiania klienta na pierwszym miejscu. Dlatego też aktualnie rozwijamy dział obsługi klienta.
Jako Zastępca Kierownika Działu Obsługi Klienta, będziesz ściśle współpracował z centrum dystrybucji, kierownikiem działu transportu, kierownikiem działu obsługi klienta, zespołem WEB, oddziałami obsługi klienta w innych krajach i przewoźnikami. Będziesz miał również wpływ na organizację pracy działu.
Stanowisko podlega Kierownikowi Działu Obsługi Klienta.
Zakres obowiązków:
- Zapewnienie możliwie najlepszej komunikacji z klientami poprzez e-mail, kontakt telefoniczny oraz czat
- Obsługa zamówień, doręczeń, zwrotów oraz reklamacji zgodnie z najlepszymi praktykami oraz mając na uwadze potrzeby klienta
- Obsługa zapytań klientów odnośnie artykułów
- Zadania administracyjne takie jak obsługa planów pracy konsultantów
- Współpraca ze sklepami oraz zapewnienie optymalnej współpracy pomiędzy Centrum Dystrybucji, sklepami i klientami
- Wkład w ciągłe usprawnianie procedur działu obsługi Klienta poprzez wskazywanie możliwych przeszkód oraz sugerowanie udogodnień z korzyścią dla klienta
Dlaczego Ty:
- Masz odpowiednie wykształcenie oraz doświadczenie w obsłudze klienta, call center sięgające minimum trzech lat
- Jesteś komunikatywny zarówno w piśmie jak i w mowie oraz wykazujesz się nastawieniem na obsługę klienta, pozytywnym i proaktywnym podejściem do codziennych zadań i problemów
- Wykazujesz się systematycznością, dobrą organizacją pracy oraz uporem w dążeniu do realizacji celów.
- Skupiasz się na kliencie oraz jakości pracy
- Komunikujesz się dobrze w języku angielskim, zarówno w mowie jak w piśmie
- Znajomość SAP mile widziana
Zapewniamy:
- Pracę w międzynarodowej firmie, konkurencyjne wynagrodzenie, pakiet szkoleń, pomoc przy przeprowadzce (dla osób spoza Radomska).