Praca.pl Praca Wielkopolskie Poznań Specjalista ds. Organizacji Eventów Poznań
Zastępca Kierownika ds. Konferencji i Bankietów

Zastępca Kierownika ds. Konferencji i Bankietów

Novotel & ibis Poznań Centrum
Poznań
kierownik/koordynator
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
6 dni temu

Novotel & ibis Poznań Centrum

Zastępca Kierownika ds. Konferencji i Bankietów
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: ZKKB/0425/NIPC
Twoja misja:

W swojej pracy będziesz odpowiedzialny/a za sprzedaż, organizację i przebieg imprez MICE, w tym udział w ofertowaniu zapytań, przygotowanie sal do spotkań oraz koordynację serwowania posiłków i przerw kawowych, opiekę nad organizatorem podczas eventu. Zadbasz o zapewnienie sprawnej komunikacji pomiędzy działami hotelu a klientami. Twoją misją będzie utrzymywanie dobrych i trwałych relacji z klientami hotelu.

Co chcielibyśmy, abyś wniósł/ła do zespołu:
  • Doświadczenie w segmencie MICE minimum 1 rok
  • Posiadasz rozwinięte umiejętności organizacyjne i negocjacyjno-sprzedażowe
  • Rozumiesz oczekiwania i potrzeby klienta
  • Jesteś otwartą osobą, chętną do poznawania nowych zagadnień, pozyskiwania i rozwijania umiejętności
  • Potrafisz pracować z innymi, dążyć do osiągnięcia wspólnego celu
  • Starasz się osiągać oczekiwane rezultaty, świadcząc jak najlepsze usługi
  • Jesteś doskonałym organizatorem
  • Komunikujesz się w języku angielskim
Jak o Ciebie zadbamy:
  • Stabilne warunki zatrudnienia w największej sieci hotelowej
  • Premie półroczne, dofinansowanie do wypoczynku i świadczenia świąteczne
  • Prywatną opiekę medyczną w Medicover i kartę Multisport
  • Spotkania integracyjne
  • Obiady pracownicze
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Karty zniżkowe na pobyty w hotelach sieci na całym świecie
  • Program poleceń pracowniczych – jeśli zatrudnimy kogoś, kogo polecisz, wynagrodzimy Ci to finansowo
Aplikuj teraz
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Poznaj

Accor

Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.

Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.

Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.

Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.

Podobne oferty

  • Zastępca Kierownika ds. Sprzedaży oraz Organizacji Konferencji i Bankietów

    Klient portalu Praca.pl   Poznań    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Organizacja i koordynacja imprez MICE, w tym przygotowanie sal, ofertowanie zapytań oraz nadzór nad serwowaniem posiłków i przerw kawowych; Zapewnienie sprawnej komunikacji między działami hotelu a klientami; Utrzymywanie dobrych, trwałych relacji z klientami hotelu;
  • Asystent ds. organizacji imprez plenerowych

    PIANOFORTE Agencja Artystyczna   Żagań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Praca w biurze w Żaganiu oraz czasowe wyjazdy w delegacje. Opis stanowiska i zadania: organizacyjno – administracyjne wsparcie biura na wielu płaszczyznach, współpraca przy realizacji wydarzeń plenerowych i jarmarków, obsługa imprez, bieżąca współpraca z kontrahentami i podwykonawcami.
  • Asystent ds. Organizacji Wydarzeń i Wsparcia Administracyjnego

    PIANOFORTE Agencja Artystyczna   Żagań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Poszukujemy pracownika do wsparcia organizacyjnego i administracyjnego naszego biura w Żaganiu oraz do obsługi wydarzeń i jarmarków. Praca wymaga również czasowych wyjazdów służbowych. Zadania: Wsparcie operacyjne biura, Współpraca przy organizacji wydarzeń plenerowych, Obsługa imprez,...
  • Specjalista ds. PR

    Murapol Real Estate S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie informacji prasowych, komentarzy do mediów; Prowadzenie komunikacji na kanałach GK Murapol w social mediach; Organizowanie eventów własnych oraz koordynowanie udziału GK Murapol w eventach zewnętrznych; Koordynowanie komunikacji wewnętrznej;...
  • Specjalista ds. PR

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    8 dni
    Tworzenie materiałów prasowych i komunikatów dla mediów. Zarządzanie profilami mediów społecznościowych. Organizacja własnych wydarzeń oraz koordynacja udziału w zewnętrznych. Koordynacja komunikacji wewnętrznej oraz projektów CSR. Pisanie artykułów SEO.
  • Specjalista ds. Public Relations

    Murapol Real Estate S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    10 dni
    Zakres obowiązków: Tworzenie materiałów prasowych oraz komentarzy dla mediów. Zarządzanie komunikacją na profilach społecznościowych. Organizacja wydarzeń firmowych i koordynacja uczestnictwa w wydarzeniach zewnętrznych. Koordynacja komunikacji wewnętrznej. Zarządzanie projektami z...
  • Specjalista ds. promocji inicjatyw i wydarzeń

    Eventika   Warszawa    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o staż/praktykę  tymczasowa/dodatkowa   15 000 - 40 000 zł brutto/mies.  aplikuj bez CV
    12 dni
    Szukamy osób z naturalną łatwością w nawiązywaniu kontaktów, które świetnie poruszają się w środowiskach towarzyskich — zarówno online, jak i offline.
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379