Praca.pl Praca łódzkie Łódź Główny Księgowy Łódź
Zastępca głównego księgowego

Zastępca głównego księgowego

Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi
Łódź
praca stacjonarna
15 godz. temu
Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Zastępca głównego księgowego
Miejsce pracy: Łódź
Ogłoszenie o naborze Nr 143489

Warunki pracy

Zagrożenie korupcją, stres wynikający z odpowiedzialności za prawidłową realizację budżetu,  stres związany z odpowiedzialnością za środki finansowe, stres wynikający z konieczności dotrzymania terminów wynikających z przepisów prawa.


Kontakty zewnętrzne:


kilka razy w miesiącu: kontakty telefoniczne z kontrahentami w celu wyjaśnienia dokonywanych operacji gospodarczych. Kontakty telefoniczne z bankami.


Inne: długotrwała praca przy komputerze, wymuszona pozycja ciała, praca w godzinach nadliczbowych; istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku - utrudniony dostęp dla osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózkach.
 

Zakres zadań

  • wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, przeprowadzanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych w celu wyeliminowania nieprawidłowości
  • prowadzenie rachunkowości ŁUW w Łodzi – dysponenta III stopnia w celu zapewnienia terminowej i prawidłowej realizacji wydatków i dochodów budżetowych określonych w planach finansowych, zadań pozabudżetowych oraz realizacji wydatków ze środków unijnych
  • nadzorowanie opracowywania materiałów planistycznych w układzie tradycyjnym i zadaniowym na poziomie dysponenta III stopnia
  • współpraca z komórkami merytorycznymi ŁUW w Łodzi i prowadzenie z nimi korespondencji, w celu zapewnienia rytmicznego wykonania planu wydatków oraz udzielanie niezbędnych wyjaśnień podmiotom przeprowadzającym kontrolę, dotyczących wydatkowania środków oraz gromadzenia dochodów budżetowych
  • przekazywanie i podpisywanie w Informatycznym Systemie Obsługi Budżetu Państwa TREZOR sprawozdań, rocznego harmonogramu realizacji wydatków budżetowych, miesięcznych zapotrzebowań na środki na wydatki budżetowe w podziale na kolejne dni robocze oraz wniosków o zmianę limitu dziennego środków na wydatki budżetowe, informacji o kwotach środków na wydatki budżetowe planowane do uruchomienia w danym miesiącu w podziale na kolejne dni robocze i rodzaje wydatków oraz planów finansowych
  • sprawowanie nadzoru nad realizacją zobowiązań Skarbu Państwa – Wojewody Łódzkiego, dotyczących wyroków sądowych, postanowień i ugód, w celu zapewnienia terminowej i zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji ww. zobowiązań
  • współpraca przy opracowywaniu projektów uregulowań wewnętrznych, procedur i wytycznych oraz dokonywanie ich aktualizacji. Prowadzenie doradztwa w zakresie spraw finansowo-księgowych oraz zagadnień realizowanych przez dysponenta III stopnia, celem podnoszenia kwalifikacji i umiejętności pracowników oraz zwiększenia jakości wykonywanej przez nich pracy
  • nadzorowanie sporządzania sprawozdań w ramach dysponenta III stopnia oraz ich weryfikowanie, w celu kontroli ich rzetelności, kompletności i wyeliminowania ewentualnych pomyłek

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe ekonomiczne jednolite studia magisterskie albo ekonomiczne wyższe studia zawodowe albo uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe lub
średnie, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna albo wpis do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów lub posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydanego na podstawie odrębnych przepisów



doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego praktyki w księgowości – w przypadku ukończenia ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych.
6 lat praktyki w księgowości w przypadku ukończenia średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej.
Brak doświadczenia – w przypadku wpisania do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów lub posiadania certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydanego na podstawie odrębnych przepisów
  • Przeszkolenie: kurs rachunkowości budżetowej
  • Aktualne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego.
  • Znajomość przepisów z zakresu ustawy o finansach publicznych, o rachunkowości, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o podatku dochodowym od osób fizycznych, o systemie ubezpieczeń społecznych, Prawo pracy, o ochronie danych osobowych, o służbie cywilnej, o pracownikach urzędów państwowych, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, Kodeks cywilny, Kodeks postępowania cywilnego, Ordynacja podatkowa, Kodeks postępowania administracyjnego. Praktyczna znajomość zasad księgowości budżetowej sektora finansów publicznych.
  • Umiejętność sporządzania sprawozdań budżetowych, finansowych i statystycznych w sektorze finansów publicznych. Umiejętność analitycznego myślenia. Umiejętność kierowania pracą zespołu i współpracy z pracownikami z innych komórek organizacyjnych, asertywność oraz zdolność argumentowania i przekonywania do swojego zdania. Odporność na czynniki stresogenne, komunikatywność, rzetelność i odpowiedzialność za powierzone do realizacji zadania.
  • Praktyczna znajomość zasad księgowości budżetowej sektora finansów publicznych.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • kursy księgowości
  • znajomość obsługi programów komputerowych, w tym m.in. excella. Umiejętność korzystania z Internetu, obsługi systemu informacji prawnej „Legalis” lub innego elektronicznego publikatora aktów prawnych, posługiwanie się pocztą elektroniczną
  • doświadczenie w kierowaniu zespołem

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Aktualne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego.
  • Przeszkolenie: kurs rachunkowości budżetowej
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-10-18 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Punkt Obsługi Klienta bud. C
90-926 Łódź, ul. Piotrkowska 104
z dopiskiem Oferta pracy nr

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).


Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.


Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem Twoich danych osobowych jest Wojewoda Łódzki. Siedzibą Wojewody Łódzkiego jest Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź. Kontakt jest możliwy za


pomocą telefonu: /42/ 664-10-00; adresu e-mail: kancelaria@lodz.uw.gov.pl; skrytki ePUAP: /lodzuw/skrytkaESP.


Kontakt do inspektora ochrony danych: W sprawach związanych z danymi osobowymi kontaktuj się z Inspektorem ochrony danych poprzez adres e-mail: iod@lodz.uw.gov.pl.


Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej


Informacje o odbiorcach danych: Twoje dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców. Odbiorcami danych mogą być:


1.1. podmioty upoważnione do odbioru Twoich danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa;


1.2. podmioty, które przetwarzają Twoje dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające).


Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)


Uprawnienia: prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego


Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO


Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • GL Accountant

    NES Global Talent   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do głównych obowiązków będzie należało: Prowadzenie pełnej księgowości Księgi Głównej; Sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT) Sporządzanie deklaracji do US, GUS; Analiza i uzgadnianie kont księgowych; Uzgadnianie sald kont rozrachunkowych; Rejestr i amortyzacja środów...
  • Zastępca Głównego Księgowego

    Plukon Sieradz Sp. z o.o.   Gruszczyce, (gmina Błaszki)    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Firma Plukon Sieradz Sp. z o.o. poszukuje osoby na stanowisko Zastępca Głównego Księgowego. Co będzie należało do Twoich głównych obowiązków i zadań: prowadzenie pełnej księgowości Spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o rachunkowości oraz przepisami prawa podatkowego...
  • Główna Księgowa / Główny Księgowy

    KTI Poland S.A.   Warszawa, Żoliborz    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    OPIS STANOWISKA: Współpraca z przełożonym przy kształtowaniu i realizacji strategii finansowej Spółki; Terminowe przygotowanie deklaracji podatkowych min. VAT, CIT, kalkulacja podatku odroczonego; Wsparcie przełożonego przy współpracy z instytucjami zewnętrznymi (min. banki, urząd...
  • Główna księgowa / Główny księgowy

    Floyd Sp. z o.o.   Szamotuły    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Twój zakres obowiązków: Koordynowanie procesu zamykania miesiąca; Terminowe sporządzanie okresowych sprawozdań finansowych; Przygotowywanie deklaracji podatkowych w oparciu o polskie prawo podatkowe; Tworzenie i nadzór nad realizacją rocznego budżetu oraz krótkoterminowych planów...
  • Główna Księgowa / Główny Księgowy – firma produkcyjna

    WBS Sp. z o.o.   Sokołów Podlaski    praca stacjonarna
    ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Opis stanowiska pracy / zadania: Rozliczanie produkcji: materiałówka, koszty pośrednie, MPK, klucze podziału i rozliczania kosztów. Sporządzanie: bilansu, rachunku wyników i sprawozdania z przepływów środków pieniężnych. Udoskonalenie systemu do rozliczania kosztów produkcji, MPK....
  • Zastępca Głównego Księgowego Spółdzielni Mieszkaniowej

    Spółdzielnia Budowlano-Mieszkaniowa Ruda   Warszawa, Bielany    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Zakres obowiązków: współpraca z Głównym Księgowym przy sporządzaniu sprawozdań finansowych, analiz, deklaracji podatkowych oraz opracowywaniu projektu planu gospodarczego Spółdzielni. nadzór nad realizacją planu finansowego i dokonywanie okresowych analiz ekonomicznych, kalkulacja i...
  • Zastępca Głównego Księgowego

    Zakład Doskonalenia Zawodowego   Warszawa, ul. Podwale 13    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    prowadzenie ksiąg rachunkowych Zakładu; przegląd i okresowe zamykanie ksiąg; przygotowanie sprawozdań jednostkowych i łącznych; terminowe przygotowanie i składanie deklaracji podatkowych VAT, CIT; współpraca z organami podatkowymi, instytucjami zewnętrznymi oraz audytorami; nadzór nad...
  • Główna Księgowa / Główny Księgowy

    NES Global Talent   Ożarów Mazowiecki    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Obowiązki: Zarządzanie działem księgowości i działem ds. kadr i płac; Odpowiedzialność za politykę rachunkowości, plan kont oraz przestrzeganie procedur księgowo-podatkowych; Monitorowanie zmian w prawie podatkowym; Sporządzanie sprawozdań finansowych; Ustalanie i weryfikacja stanu...
  • Główny Księgowy / Główna Księgowa

    SP EUROPE Sp. z o.о.   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    ekspert / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Nadzór i prowadzenie pełniej księgowości Spółki zgodnie z Ustawą o rachunkowości; Zapewnienie terminowości i prawidłowości rozliczeń podatkowych w obszarze CIT, VAT, WHT, akcyzy i in.; Nadzór w zakresie naliczania płac; Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych i miesięcznych...
  • Specjalista / Koordynator ds. Ksiegowości

    PPH Tarkor Spółka z o.o.   Nowy Korczyn    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 9 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie działem księgowości. Prowadzenie i kontrola ksiąg rachunkowych oraz dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami. Nadzorowanie przepisów prawa podatkowego. Przygotowywanie deklaracji podatkowych i raportów. Kontrola księgowa i uzgadnianie kont. Nadzór nad...