coffeeheaven to nowoczesna i innowacyjna marka, dzięki której Polacy poznali zupełnie nową jakość kawy na światowym poziomie. Naszym celem jest, aby coffeeheaven stale kojarzyło się naszym Gościom z radością życia, unikalną atmosferą, wyjątkowym stylem i najwyższą jakością. Działamy w branży, w której jednym z ważniejszych czynników sukcesu są ludzie, dlatego tworzymy zespół profesjonalny, pełen zaangażowania i chęci uczestniczenia w rozwoju marki, która niesie ze sobą pozytywne emocje.
W związku z intensywnym rozwojem poszukujemy osoby, która dołączy do działu księgowości i będzie gotowa podjąć się ambitnych i samodzielnych zadań na stanowisku:
ZASTĘPCA GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO
Miejsce pracy: Warszawa
Główne zadania na tym stanowisku to:
- Prowadzenie bieżącej księgowości, ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych w systemie finansowo – księgowym;
- Bieżąca kontrola poprawności ujęcia operacji gospodarczych i finansowych oraz kompletności i rzetelności dokumentów z tym związanych, uzgadnianie sald ksiąg analitycznych i syntetycznych - nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych i archiwizacją dokumentacji;
- Współpraca przy sporządzaniu sprawozdań finansowych;
- Sporządzanie sprawozdań do GUS, NBP;
- Współpraca z zewnętrznymi instytucjami finansowymi, bankami, instytucjami kontroli finansowej;
- Nadzór nad procesami związanymi z funkcjonowaniem działu finansowo-księgowego;
- Przygotowywanie zestawień i raportów;
- Śledzenie zmian przepisów dotyczących gospodarki finansowej oraz ich wdrażanie w spółce;
- Optymalizacja procesów księgowych.
Od Kandydata oczekujemy:
- Kierunkowego wykształcenia wyższego (rachunkowość, finanse) lub innego o podobnym profilu;
- Doświadczenia zawodowego w księgowości min. 3 lata. Mile widziane doświadczenie na stanowisku Samodzielnego Księgowego lub Zastępcy Głównego Księgowego;
- Umiejętności obsługi programów finansowo-księgowych- preferowany Microsoft Dynamics AX;
- Dobrej znajomości pakietu MS Office;
- Dobrej znajomości przepisów ustawy o rachunkowości, MSR, przepisów podatkowych;
- Dużej samodzielności, aktywności oraz inicjatywy w podejmowaniu działań;
- Umiejętności zarządzania ludźmi oraz dobrych umiejętności komunikacyjnych;
- Orientacji na jakość i profesjonalizm pracy;
- Umiejętności planowania pracy swojej i zespołu (motywowanie zespołu, szkolenie, analizowanie raportów i rozliczanie podległych pracowników z wykonywanych zadań);
- Komunikatywnej znajomości języka angielskiego.
- Atrakcyjne warunki finansowe;
- Profesjonalne narzędzia pracy;
- Wsparcie oraz możliwość doskonalenia zawodowego;
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Pakiet świadczeń socjalnych w tym opiekę medyczną.
Poznaj
Lagardere Travel Retail Sp. z o.o.
Lagardère Travel Retail, jeden z dwóch oddziałów Grupy Lagardère, jest światowym liderem branży travel retail.
Posiadając ponad 160 lat doświadczenia w handlu w miejscach podróżnych, od czasu otwarcia pierwszej księgarni w 1852 roku w Paris Gare de Lyon, każdego dnia zapewniamy nowe doświadczenia naszym Klientom.
Projektujemy i dostarczamy optymalne rozwiązania dla osób wynajmujących powierzchnie handlowe i dążymy do tego, by zostać ich partnerem pierwszego wyboru.
W 2022 roku, prowadząc ponad 5000 sklepów w kategoriach: Travel Essentials, Duty Free & Fashion i Foodservice na lotniskach, dworcach kolejowych oraz w ramach innych koncesji w 42 krajach na całym świecie, wygenerowaliśmy wynik ze sprzedaży na poziomie 5,2 mld €.