CAVATINA HOLDING S.A. to spółka o stabilnej pozycji na rynku i bogatym doświadczeniu w branży nieruchomości. Samodzielnie i niezależnie prowadzimy inwestycje począwszy od akwizycji nieruchomości, przez projektowanie, generalne wykonawstwo w zakresie budownictwa i fit-out, aż po komercjalizację. Nasze realizacje zlokalizowane są w sześciu największych miastach Polski. Nasze dzieła to między innymi: kompleks biurowców klasy A w Krakowie – Equal Business Park, Diamentum Office i Carbon Tower we Wrocławiu, Chmielna 89 w Warszawie. Inżynierię łączymy z muzyką i sztuką a pracę z pasją. Dołącz do pracowników CAVATINA HOLDING, lidera rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce.
- wsparcie w zarządzaniu działem realizacji,
- kompleksowe zarządzanie inwestycjami od uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę do decyzji o pozwoleniu na użytkowanie,
- nadzór i monitorowanie pracy współpracowników,
- odpowiedzialność za realizację inwestycji w założonych terminach, budżetu, zarządzanie budżetem,
- opracowywanie i nadzorowanie harmonogramów realizacji inwestycji,
- nadzór nad dokumentacją techniczną, w tym wykonawczą i powykonawczą,
- reprezentowanie firmy w kontaktach i negocjacjach z urzędami, gestorami mediów, podwykonawcami,
- koordynowanie procesu inwestycyjnego,
- współpraca z projektantami, kierownikami budowy i inspektorami nadzoru w trakcie realizacji inwestycji,
- przygotowanie inwestycji w zakresie procedur administracyjnych i dokumentacji formalno-prawnej,
- planowanie i wdrażanie rozwiązań usprawniających procesy w obszarze realizacji inwestycji,
- raportowanie bieżących zadań do Zarządu Spółki.
- wykształcenie wyższe – ukończone studia na kierunku budowlanym,
- doświadczenie w realizacji inwestycji,
- znajomość przepisów z zakresu prawa budowlanego, przepisów techniczno-budowlanych,
- bardzo dobra znajomość rynku budowlanego pod kątem realizacji inwestycji,
- znajomość pakietu MS Office,
- dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych na terenie kraju,
- odpowiedzialność i samodzielność,
- rzetelność i skrupulatność,
- otwartość, dynamizm i zaangażowanie w działanie,
- wysokie kompetencje menadżerskie oraz negocjacyjne,
- wysokie umiejętności organizacyjne,
- czynne prawo jazdy kat. B,
- preferowanie prowadzenie własnej działalności gospodarczej lub gotowość do jej założenia.
- duże i zróżnicowane możliwości rozwoju zawodowego,
- konkurencyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy,
- pakiet benefitów pracowniczych (prywatne ubezpieczenie medyczne, karta sportowa itp.),
- komfortowe warunki pracy,
- bardzo dobrą atmosferę pracy i wsparcie ze strony pozostałych Współpracowników.
- karta Multisport dla pracownika
i jego rodziny - pakiet medyczny dla
pracownika
i jego rodziny - paczki
świąteczne - udział
w szkoleniach
i konferencjach związanych
z wykonywaną pracą - darmowa nauka języków
- imprezy
firmowe - wyjazdy
integracyjne - pyszna
kawa - atrakcyjne i komfortowe
biura
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.