TEB Akademia sp. z o.o. to założyciel największej w Polsce grupy uczelni niepublicznych – Wyższych Szkół Bankowych i Dolnośląskiej Szkoły Wyższej we Wrocławiu.
Siłą TEB Akademii są ludzie, ich talenty i ambicje.
To oni budują twórcze i skuteczne zespoły, wyznaczają cele i poszukują innowacyjnych sposobów ich realizacji. Odnoszą sukcesy, uczą się na błędach, nigdy nie nudzą się w pracy.
Aktualnie Dział Marketingu poszukuje kandydata na stanowisko
Zastępcy dyrektora działu ds. marketingu międzynarodowego
Miejsce pracy: Poznań
- współtworzenie strategii marketingowej oraz wyznaczanie nowych kierunków rozwoju dla rynków zagranicznych
- przekładanie wypracowanych wizji na konkretne rozwiązania
- analizowanie trendów rozwoju komunikacji oraz przygotowywanie rekomendacji działań na rynki zagraniczne
- realizacja planów marketingowych
- współtworzenie i zarządzanie budżetem marketingowym (offline i online)
- nadzór nad kreowaniem wizerunku marki w mediach oraz nadzorowanie realizacji kampanii reklamowych
- nadzór nad treściami reklamowymi w materiałach cyfrowych i drukowanych
- osiąganie wyznaczonych celów (praca na KPI)
- monitoring i raportowanie efektywności prowadzonych działań
- bieżąca analiza danych o kliencie oraz efektywności realizowanych działań na podstawie dostępnych narzędzi (Power BI, Google Analytics)
- analizowanie konkurencji w celu identyfikacji i wykorzystywania szans rynkowych
- zarządzanie podległym zespołem (organizacja pracy, delegowanie zadań, odbieranie wyników pracy)
- dbanie o przepływ informacji i budowanie dobrych relacji wewnątrz organizacji (współpraca z działem PR, badań i analiz oraz sprzedaży)
- nadzorowanie współpracy z kooperantami (agencjami, domami mediowymi) w Polsce i zagranicą
- wykształcenie wyższe
- minimum 5 letnie doświadczenie w obszarze marketingu – praca w środowisku międzynarodowym
- minimum 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, mile widziana znajomość j. rosyjskiego
- umiejętność myślenia strategicznego połączonego z zarządzaniem operacyjnym
- praktyczna znajomość technik, działań i narzędzi marketingowych (cyfrowych i tradycyjnych), umiejętność budowania strategii marketingowych i kampanii promocyjnych
- kompetencje analityczne - umiejętność trafnego wnioskowania na podstawie danych, bardzo dobra znajomość Excela
- nastawienie na realizację celów oraz konsekwencja w działaniu
- umiejętności koordynowania kilku projektów jednocześnie oraz samodzielność w działaniu
- umiejętności komunikowania swoich potrzeb, wymagań i propozycji w rozmowach z kadrą zarządzającą
- umiejętności sprawnego organizowania pracy własnej i zespołu
- samodzielność w działaniu oraz umiejętność współdziałania z innymi działami w firmie
- zdolności dynamicznego działania, otwartość na zmiany oraz chęć rozwoju
- umowę o pracę na pełen etat
- współpracę i wsparcie zespołu, tworzącego kreatywne środowisko pracy
- dostęp do specjalistycznej wiedzy – szkolenia, spotkania z ekspertami
- możliwość skorzystania z pakietu dodatków pozapłacowych (opieka medyczna, Medicover, karta Multisport, Ubezpieczenie na życie Generali)
- możliwość podjęcia studiów na Uczelniach z Grupy TEB Akademia, na bardzo korzystnych warunkach finansowych – dofinansowanie od pracodawcy
- dodatkowe dni wolne w roku
- biuro zlokalizowane w centrum Poznania
- możliwość pracy hybrydowej
Poznaj
Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.
Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.. to założyciel największej w Polsce grupy uczelni niepublicznych – Uniwersytetów WSB Merito i Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW.
Siłą Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o. są ludzie, ich talenty i ambicje.
To oni budują twórcze i skuteczne zespoły, wyznaczają cele i poszukują innowacyjnych sposobów ich realizacji. Odnoszą sukcesy, uczą się na błędach, nigdy nie nudzą się w pracy.