Dyrektor Muzeum Warszawy
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko pracy
w Muzeum Warszawy
Rynek Starego Miasta 28-42; 00-272 Warszawa
Zastępca Dyrektora ds. Komunikacji z Publicznością
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: ZDKP_DMU/2018
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:
- Przygotowywanie strategii marketingowej i promocyjnej, strategii komunikacji z publicznością oraz programów kampanii produktowych i wizerunkowych.
- Nadzór nad realizacją zadań związanych z prowadzeniem komunikacji z publicznością, edukacją muzealną, organizacją wystaw i wydarzeń oraz wydawnictwami.
- Opracowanie, wspólnie z Dyrektorem ds. Programowych i Głównym Inwentaryzatorem i Konserwatorem Zbiorów polityki upowszechniania wiedzy o zasobach Muzeum, edukacji i rozwoju publiczności.
- Opracowanie polityki współpracy z partnerami i ich pozyskiwania, polityki współpracy międzynarodowej.
- Opracowanie, wspólnie z Dyrektorem ds. Programowych polityki wydawniczej.
- Planowanie działalności obszaru funkcjonowania komunikacji z publicznością Muzeum w ramach środków finansowych zabezpieczonych w budżecie.
- Koordynacja tworzenia i wdrażania oferty Muzeum.
- Zatwierdzanie dokumentów finansowych i księgowych do wysokości planu budżetowego na działania w obszarze komunikacji z publicznością oraz udzielonych upoważnień.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy:
Praca w budynku Muzeum i poza nim. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Winda w budynku.
Stanowisko pracy:
Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze powyżej 4h, przemieszczaniem się wewnątrz budynku i w terenie oraz rozmowami telefonicznymi, decyzyjność, praca stresogenna.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe specjalistyczne, np. nauki społeczne i humanistyczne, komunikacja społeczna, marketing i zarządzanie
- min. 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym 3 lata na stanowisku kierowniczym
- obsługa komputera: Windows, pakiet MS Office, Internet
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
Doświadczenie i kompetencje:
- Umiejętność koordynowania i tworzenia sprofilowanych kampanii marketingowych i komunikacyjnych dostosowanych do konkretnych grup docelowych
- Umiejętność opracowania i wdrażania Strategii i Planów Rozwojów Publiczności, w tym wprowadzania nowych efektywnych metod angażowania publiczności
- Znajomość ilościowych i jakościowych metod badawczych, w tym umiejętność prowadzenia badań w instytucji kultury, istniejących grup odbiorców i ich potrzeb w zakresie aktywnego uczestnictwa w kulturze
- Znajomość nowych technologii cyfrowych wykorzystywanych do angażowania i poszerzania kręgów odbiorców oraz budowania wiedzy na temat publiczności
- Świadomość najnowszych trendów w praktyce Audience Development
- Umiejętność prowadzenia działań ewaluacyjnych i monitorujących w zakresie Marketingu, Komunikacji, a także Audience Development
- Umiejętność zarządzania zespołem oraz współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi
- Rzetelność, dokładność, szybkość w działaniu, skuteczność, umiejętności komunikacyjne, świadomość komercyjna, kreatywność, przedsiębiorczość, umiejętności analityczne i negocjacyjne
- Znajomość co najmniej jednego języka obcego w stopniu zaawansowanym - preferowane: angielski, niemiecki, włoski, hiszpański, francuski.