Jesteśmy jednym z 36 instytutów, tworzących Sieć Badawczą Łukasiewicz – trzecią największą sieć badawczą w Europie. Posiadamy kilkudziesięcioletnią tradycję. Nasze główne obszary działania to informatyka stosowana, informatyka techniczna oraz technologia informacyjna.
To ludzie tworzą firmę, dlatego dążymy do tego, by budować zespół ludzi identyfikujących się z wizją i misją Łukasiewicz - EMAG, dobrze znających się na swojej specjalności i zaangażowanych w pracę.
Opis stanowiska:
- efektywne planowanie, organizowanie, koordynowanie, zarządzanie oraz rozliczanie pracy komórek pionu badawczego;
- analiza rynku oraz trendów na rynku krajowym, europejskim i światowym;
- opracowanie i nadzór nad realizacją strategii rozwoju działalności naukowej i wdrożeniowej Instytutu;
- wyznaczanie nowych kierunków badań, obszarów działalności i prac wdrożeniowych;
- opracowanie, nadzór i koordynacja realizacji rocznych planów badań naukowych i prac rozwojowych oraz sprawozdań z wykonania zadań badawczo-rozwojowych instytutu;
- określanie potrzeb rzeczywistych na badania oraz określanie kierunków prac/projektów;
- nadzór nad doskonaleniem działalności naukowej, rozwojowej i wdrożeniowej;
- opracowanie i nadzór nad realizacją i wykonaniem rocznych planów rozwoju infrastruktury badawczej Instytutu;
- inicjowanie współpracy pracowników pionu badawczego z partnerami biznesowymi w celu wykorzystania potencjału badawczego instytutu;
- nadzór nad wysokim poziomem merytorycznym prac naukowych, rozwojowych i wdrożeniowych;
- identyfikacja, zabezpieczenie i zarządzanie własnością intelektualną Instytutu;
- tworzenie, promocja i realizacja dedykowanych przedsiębiorcom ofert;
- pozyskiwanie środków na realizację działalności naukowej, rozwojowej i wdrożeniowej;
- współdziałanie przy przygotowaniu wniosków o projekty badawcze finansowane przez podmioty krajowe i zagraniczne oraz kontrolowanie wydatkowania środków przeznaczonych na realizację tych projektów;
- współudział w pozyskiwaniu prac/projektów;
- realizację poszczególnych zadań z uwzględnieniem optymalizacji technicznych;
- śledzenie postępu technologicznego w zakresie specjalizacji, uczestniczenie w spotkaniach i konferencjach branżowych.
- co najmniej stopień naukowy doktora (preferowane wykształcenie: techniczne, inżynierskie);
- minimum 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami pracowniczymi; mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem na stanowisku kierowniczym w branży inżynierskiej;
- minimum 5-letnie doświadczenie w sektorze badawczo-rozwojowym, w tym samodzielne prowadzenie projektów;
- doświadczenie w zarządzaniu projektami i znajomość metodyk w tym obszarze;
- mile widziane doświadczenie w branży IT;
- doświadczenia w pozyskiwaniu źródeł finansowych (tj. UE, programy wsparcia dla przedsiębiorstw) będzie dodatkowym atutem;
- umiejętność strategicznego i analitycznego myślenia;
- rozwinięte umiejętności komunikacji oraz pracy zespołowej, łatwość nawiązywania i podtrzymywania relacji biznesowych;
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (oczekiwana znajomość języka angielskiego technicznego i biznesowego);
- bardzo dobra organizacja pracy własnej;
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office oraz narzędzi do zarządzania projektami.
Art. 23.1. Dyrektorem lub zastępcą dyrektora do spraw badawczych może być osoba, która:
-
posiada co najmniej stopień naukowy doktora;
-
korzysta z pełni praw publicznych;
-
posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami pracowniczymi;
-
nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
-
nie została ukarana zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa wart.31ust.1pkt4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r.;
o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych; -
w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. nie pracowała w organach bezpieczeństwa państwa w rozumieniu art.2 ustawy z dnia 18 października 2006 r.;
o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów, nie pełniła w nich służby ani nie współpracowała z tymi organami.
- inicjatywa, kreatywność i chęć wdrażania zmian;
- zaangażowanie w wykonywane obowiązki;
- rozwinięte umiejętności komunikacyjne;
- bardzo dobra organizacja pracy.
- pracę w instytucie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- umowę o pracę na cały etat,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- udział w szkoleniach,
- bogaty pakiet socjalny,
- Pracowniczy Program Emerytalny,
- prywatną opiekę medyczną PZU,
- grupowe ubezpieczenie na życie,
- przyjazną atmosferę pracy,
- stabilność zatrudnienia.