PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.
Poszukujemy osób na stanowisko:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
We współpracy z kierownictwem Biura Planowania Strategicznego oraz poprzez podległych pracowników osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie realizacji zadań w podległym obszarze, w tym przede wszystkim za:
- przygotowanie opracowywania rozwiązań technicznych i eksploatacyjnych,
- rozwój zespołu projektowego,
- weryfikację dokumentacji przedprojektowej i projektowej, przygotowywanej przez wykonawców, w celu zapewnienia spójności technicznej rozwiązań,
- analizę uwarunkowań formalnych realizacji projektów,
- rozdział i komplementarność przedsięwzięć inwestycyjnych i utrzymaniowych,
- analizę uwarunkowań formalnych rozwoju sieci kolejowej,
- identyfikację potencjalnych źródeł finansowania projektów,
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie również odpowiedzialna za dobór pracowników, ich rozwój i motywację oraz za wyznaczanie kierunków rozwoju podległych obszarów i podnoszenie ich efektywności i skuteczności przede wszystkim poprzez wdrażanie i stosowanie standardów technicznych jak również usprawnienie istniejących procesów.
Wymagane kwalifikacje:
- doświadczenie zawodowe 8 lat, w tym najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym,
- wykształcenie wyższe techniczne (preferowane uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej, kolejowej oraz umiejętność projektowania),
- doświadczenie w zakresie koordynacji projektów wielobranżowych, preferowane w zakresie transportu kolejowego (przedstawienie listy projektów, których opracowaniem kierował kandydat w ciągu ostatnich 3 lat oraz innych, w których opracowaniu w tym czasie uczestniczył – wraz z opisem realizowanych zadań),
- znajomość zagadnień z zakresu projektowania infrastruktury kolejowej,
- znajomość procesu przygotowania i wdrażania inwestycji,
- znajomość prawa budowlanego i (mile widziana znajomość prawa ochrony środowiska),
- znajomość przepisów o planowaniu przestrzennym (preferowane),
- znajomość pakietu MS Office w tym programu MS Project,
- znajomość regulacji prawnych (krajowych, unijnych i międzynarodowych) dotyczących transportu kolejowego,
- biegła znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie), mile widziana znajomość drugiego języka (niemieckiego lub rosyjskiego),
- wymagane poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego według przepisów ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. 2010 nr 182 poz. 1228).
Zapoznaj się z treścią ustawy. Na stronie 106 znajduje się Ankieta bezpieczeństwa osobowego, którą trzeba będzie wypełnić po zatrudnieniu (części od I do IV). Ankieta jest podstawowym elementem postępowania sprawdzającego.
Oferujemy:
- pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- szeroki wachlarz świadczeń socjalnych.
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.