STRABAG PFS należy do europejskiego koncernu STRABAG SE branży technologii budowlanych. Jako Spółka branży FM oferujemy kompleksowe usługi Facility Management dla prestiżowych klientów z sektora biurowego, logistycznego, handlowego i przemysłowego.
- prowadzenie pełnej obsługi nieruchomości
- przygotowywanie planów gospodarczych, uchwał, rozliczanie mediów, przygotowanie i prowadzenie zebrań
- nadzór nad realizacją przeglądów, serwisami technicznymi, pogotowiem technicznym
- nadzór nad procesem gwarancyjnym, zgłaszanie i nadzór nad usuwaniem wad gwarancyjnych
- przygotowanie i realizacja budżetu nieruchomości
- optymalizacja i kontrola kosztów związanych z nieruchomością
- bieżące i okresowe raportowanie
- przygotowywanie i aktualizowanie bazy umów, bazy właścicieli lokali, kart nieruchomości
- prowadzenie cyklicznych spotkań z Inwestorem/Właścicielami nieruchomości
- wykształcenie wyższe
- dwuletnie doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami oraz wiedza ogólna z zakresu obsługi technicznej budynków
- doświadczenie w obsłudze dużych wspólnot mieszkaniowych
- znajomość zagadnień związanych z rękojmią, gwarancją, współpracy z deweloperami oraz generalnym wykonawcą budynków
- znajomość podstawowych zagadnień z księgowości takich jak: rozliczenia mediów, naliczenia, sprawozdania finansowe
- biegła znajomość pakietu Office (Excel, Word, Outlook, Power Point), znajomość programów do rozliczania wspólnot mieszkaniowych
- wysokie zdolności organizacyjne i interpersonalne
- prawo jazdy kat. B
- umiejętność pracy w zespole
- pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub na umowę zlecenia
- opiekę zdrowotną Luxmed, ubezpieczenie, Multisport
- bardzo dobrą atmosferę nastawioną na rozwój i dzielenie się wiedzą
Poznaj
STRABAG
Dlaczego warto?
STRABAG SE jest europejskim koncernem budowlanym z blisko 180-letnią tradycją, działającym w wielu krajach europejskich jak i na innych kontynentach. Na rynku polskim rozpoczęliśmy działalność w 1987 roku, wraz z przygotowaniami do budowy hotelu Marriott w Warszawie. Działalność STRABAG cechuje kompleksowy zakres usług budowlanych, nowoczesne technologie, wysokiej jakości materiały oraz najnowszej generacji park maszynowy.
Dzięki zaangażowaniu wykwalifikowanej kadry specjalistów oraz wykorzystaniu nowoczesnych maszyn i własnych surowców, realizujemy nawet najbardziej skomplikowane przedsięwzięcia budowlane – w terminie, w najwyższej jakości i konkurencyjnej cenie.
Kandydatom posiadającym odpowiednie kwalifikacje i umiejętności, dajemy możliwość by wspólnie z nami dalej rozwijać swoje kompetencje. Oferujemy pracę dla m.in. inżynierów i kierowników na budowach różnego rodzaju, mechaników maszyn i urządzeń budowlanych, specjalistów w obszarze finansowym, administracyjnym i w wielu innych obszarach.
Opinie o pracodawcy
-
Marcin Czuba
Kierownik Kontraktu w branży mostowej
Jestem absolwentem budownictwa Politechniki Warszawskiej. Zanim rozpocząłem pracę w dyrekcji mostowej STRABAG przez prawie 6 lat pracowałem w biurach projektowych, na początku jeszcze jako student. W końcu postawiłem na jedną, ale mocną kartę i związałem się z firmą STRABAG, w której pracuję już 11 lat. Pierwsze lata w wykonawstwie były bardzo intensywne. Zaczynałem jako inżynier budowy, a w praktyce kierowałem brygadami ludzi. Wtedy uczyłem się także zarządzać budową. Kolejne projekty były ciekawsze i bardziej skomplikowane zarówno pod względem technicznym jak i logistycznym. Każda kolejna budowa niosła nowe wyzwania, a w rezultacie ogromne poczucie satysfakcji. Zawsze byłem zdania, że prawdziwy Kierownik musi umieć rozmawiać z pracownikami, pochylić się nad ich problemami, a czasami także „ubrudzić sobie buty”.
-
Anna Kowal
Specjalista ds. finansów
Podczas studiów starałam się efektywnie spędzać czas, biorąc udział w konferencjach naukowych dotyczących tematyki finansowej czy koordynując działalność koła naukowego. Moje starania zostały docenione podczas rozmowy rekrutacyjnej w STRABAG, gdzie rozpoczęłam pracę w listopadzie 2016 r., dołączając do działu finansowego. Największą zaletą mojej pracy jest miła atmosfera, możliwość współpracy i czerpania wiedzy od osób z wieloletnim stażem i ogromną wiedzą, którzy motywują mnie do działania i zawsze służą pomocą. Dzięki szerokiemu wachlarzowi szkoleń Akademii Koncernu oraz dzięki szkoleniom organizowanym w Oddziale Rzeszów mam możliwość ciągle poszerzać swoją wiedzę i zdobywać nowe umiejętności, które pozwalają mi lepiej i szybciej wypełniać obowiązki służbowe. Ponadto uczestnictwo w szkoleniach ułatwia integrację oraz wymianę doświadczeń między pracownikami całego Koncernu. Udział w całym procesie realizacji Kontraktów, czerpanie wiedzy od personelu technicznego oraz możliwość zobaczenia efektu końcowego wspólnych działań jest dla mnie bodźcem do dalszego działania. Zmiany w technologii wykonania oraz w przepisach prawa nie pozwalają mi stać w miejscu i skłaniają do ciągłego doskonalenia się.
Proces rekrutacji
- Krok Dokumenty aplikacyjne
- Krok Rozmowa kwalifikacyjna
- Krok Podpisanie umowy