Twoje główne zadania: fakturowanie towaru w systemie księgowo-magazynowym; przyjmowanie telefonicznie i mailowo zamówień oraz wprowadzanie do systemu; telefoniczna obsługa Klientów; przyjmowanie towaru na stan magazynu; zamawianie towaru od dostawców;
Twoje główne zadania: Fakturowanie oraz zarządzanie stanami magazynowymi. Obsługa zamówień oraz kontakt z klientami telefonicznie i mailowo. Zamawianie towarów od dostawców.
GEODIS PolandWarszawa, ul. Postępu 17b
praca stacjonarna
specjalista mid / junior umowa zlecenie część etatu
2 godz.
Opis stanowiska: Kompleksowa, profesjonalna obsługa recepcji; Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji; Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Współpraca z firmami zewnętrznymi (zamawianie artykułów biurowych i spożywczych, kontakt z kurierami) Wsparcie organizacji...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
19 godz.
Główne obowiązki: prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie decyzji administracyjnych w zakresie dochodzenia zwrotu środków, w ramach instrumentów wsparcia realizowanych przez Agencję.
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat
19 godz.
Opis stanowiska obsługa sekretariatu Zarządu Spółki i efektywne wsparcie Zarządu Spółki w codziennej pracy, przygotowywanie dokumentów, rejestrów i zestawień na potrzeby Zarządu, koordynowanie obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji na potrzeby Zarządu,...
specjalista junior / mid / asystent umowa zlecenie / o pracę / kontrakt B2B pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
21 godz.
Zakres obowiązków: Wsparcie Zespołu Sprzedaży w procesie sprzedażowym związanym z przygotowaniem dokumentów; Weryfikacja i kontrola jakości przygotowanych dokumentów przez zespół sprzedaży; Przygotowanie krótkich analiz, ofert sprzedaży, umów i aneksów sprzedaży; Wprowadzanie danych...
asystent umowa zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
23 godz.
Opis stanowiska Wspieranie koordynatora w planowaniu i wdrażaniu projektów. Monitorowanie postępów projektów i raportowanie wyników. Prowadzenie dokumentacji projektowej oraz archiwizowanie materiałów. Współpraca z zespołem oraz innymi interesariuszami. Pomoc w organizacji spotkań i...
Czym będziesz się zajmować? Obsługa recepcji, w tym przyjmowanie gości i odbieranie telefonów. Zarządzanie pocztą i korespondencją. Organizacja spotkań i szkoleń. Kontrola nad zaopatrzeniem biura i zamówieniami. Praca z systemem SAP dotycząca zamówień i faktur. Współpraca z...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 5 000 - 8 000 zł brutto/mies.
1 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: obsługa dokumentacji w formie elektronicznej, w tym: ewidencjonowanie poczty, prowadzenie i archiwizacja korespondencji oraz dokumentów, koordynacja elektronicznego obiegu dokumentów, zamawianie i dysponowanie artykułami biurowymi i innymi...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
1 dni
Zakres obowiązków: bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, dbanie o wizerunek firmy: estetykę stanowiska recepcji, sal konferencyjnych, przestrzeni wspólnych, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, współpraca z...
Wprowadzanie danych/ ze znajomością języka czeskiego
Wprowadzanie danych/ ze znajomością języka czeskiego
Manpower Warszawa
Warszawa
praca stacjonarna
3938 dni temu
Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Wprowadzanie danych/ ze znajomością języka czeskiego
Praca Tymczasowa
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: 076/WD/KLM
Wymagania:
dobra znajomość języka czeskiego – warunek konieczny
doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku będzie mile widziane
umiejętność obsługi urządzeń biurowych oraz programów (Word, Excel)
umiejętność dobrej organizacji pracy własnej
sumienność oraz dokładność w wykonywaniu obowiązków
Oferujemy:
pracę w oparciu o umowę na zlecenie
pracę na okres minimum 3 miesięcy
umowę podpisaną z Manpower
możliwość uczestniczenia w innych projektach Manpower
Twoje główne zadania: fakturowanie towaru w systemie księgowo-magazynowym; przyjmowanie telefonicznie i mailowo zamówień oraz wprowadzanie do systemu; telefoniczna obsługa Klientów; przyjmowanie towaru na stan magazynu; zamawianie towaru od dostawców;
Twoje główne zadania: Fakturowanie oraz zarządzanie stanami magazynowymi. Obsługa zamówień oraz kontakt z klientami telefonicznie i mailowo. Zamawianie towarów od dostawców.
GEODIS PolandWarszawa, ul. Postępu 17b
praca stacjonarna
specjalista mid / junior umowa zlecenie część etatu
2 godz.
Opis stanowiska: Kompleksowa, profesjonalna obsługa recepcji; Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji; Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Współpraca z firmami zewnętrznymi (zamawianie artykułów biurowych i spożywczych, kontakt z kurierami) Wsparcie organizacji...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
19 godz.
Główne obowiązki: prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie decyzji administracyjnych w zakresie dochodzenia zwrotu środków, w ramach instrumentów wsparcia realizowanych przez Agencję.
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat
19 godz.
Opis stanowiska obsługa sekretariatu Zarządu Spółki i efektywne wsparcie Zarządu Spółki w codziennej pracy, przygotowywanie dokumentów, rejestrów i zestawień na potrzeby Zarządu, koordynowanie obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji na potrzeby Zarządu,...
specjalista junior / mid / asystent umowa zlecenie / o pracę / kontrakt B2B pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
21 godz.
Zakres obowiązków: Wsparcie Zespołu Sprzedaży w procesie sprzedażowym związanym z przygotowaniem dokumentów; Weryfikacja i kontrola jakości przygotowanych dokumentów przez zespół sprzedaży; Przygotowanie krótkich analiz, ofert sprzedaży, umów i aneksów sprzedaży; Wprowadzanie danych...
asystent umowa zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
23 godz.
Opis stanowiska Wspieranie koordynatora w planowaniu i wdrażaniu projektów. Monitorowanie postępów projektów i raportowanie wyników. Prowadzenie dokumentacji projektowej oraz archiwizowanie materiałów. Współpraca z zespołem oraz innymi interesariuszami. Pomoc w organizacji spotkań i...
Czym będziesz się zajmować? Obsługa recepcji, w tym przyjmowanie gości i odbieranie telefonów. Zarządzanie pocztą i korespondencją. Organizacja spotkań i szkoleń. Kontrola nad zaopatrzeniem biura i zamówieniami. Praca z systemem SAP dotycząca zamówień i faktur. Współpraca z...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 5 000 - 8 000 zł brutto/mies.
1 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: obsługa dokumentacji w formie elektronicznej, w tym: ewidencjonowanie poczty, prowadzenie i archiwizacja korespondencji oraz dokumentów, koordynacja elektronicznego obiegu dokumentów, zamawianie i dysponowanie artykułami biurowymi i innymi...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
1 dni
Zakres obowiązków: bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, dbanie o wizerunek firmy: estetykę stanowiska recepcji, sal konferencyjnych, przestrzeni wspólnych, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, współpraca z...