![](/img/firma/templates/747885/13165/top_nowy.jpg)
W Accenture wiemy, jak ważna jest doskonale funkcjonująca organizacja. Dzięki pracy wysokiej klasy specjalistów z Enterprise, jesteśmy w stanie stawiać czoła nowym wyzwaniom oraz osiągać lepsze wyniki - zarówno dla siebie, jak i dla naszych klientów. Pracownicy Enterprise odgrywają kluczową rolę w naszych programach strategicznych i operacyjnych jako liderzy zmian w sposobie funkcjonowania Accenture.
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za efektywne funkcjonowanie biura Accenture w zgodzie z wewnętrznymi i zewnętrznymi przepisami oraz procedurami. W szczególności zakres obowiązków będzie obejmował:
-
Prowadzenie projektow z zakresu Real Estate: zarzadzanie projektem, optymalizacja powierzchni, wprowadzanie workplace strategy.
-
Zarządzanie zmianą przy większych projektach.
-
Zarządzanie procesem budżetowania dla 6 lokalizacji, kontrola kosztów.
-
Wprowadzanie ustandaryzowanych procesów w zakresie obsługi klienta.
-
Wdrażanie i szkolenia dla zespołu z zakresu Lean Six Sigma .
-
Zarządzanie podległym zespołem.
Jeżeli postrzegasz obszar administracji przez pryzmat procesów biznesowych i pracy projektowej, jesteś ambitny/a, chcesz podnosić swoje kwalifikacje a dodatkowo szukasz dynamicznego i zróżnicowanego środowiska, które jest nastawione na profesjonalne wsparcie biznesu, dołącz do naszego zespołu Accenture Workplace Solution!
-
Min. 6 lat doświadczenia w administracji biurowej lub działach operacyjnych w tym min. 4 lata na samodzielnym stanowisku związanym z zarządzaniem rozbudowanym i dynamicznym środowiskiem w firmie zatrudniającej min. 200 pracowników.
-
Znajomość zagadnień finansowych i praktyczna znajomość programu Excel.
-
Biegła znajomość języka angielskiego (warunek konieczny).
-
Znajomość przepisów BHP i warunków pracy.
-
Doświadczenie w zarządzaniu projektami jak również doświadczenie w projektach fit out.
-
Doświadczenie w projektach poprawy procesów biznesowych (mile widziana znajomość lean six sigma).
-
Wykształcenie wyższe.
-
Rozwinięte zdolności interpersonalne, umiejętność rozwiązywania konfliktów oraz zarządzania zespołem.
-
Umiejętność pracy z klientem wewnętrznym i doskonałe umiejętności komunikacyjne w zakresie obsługi klienta.
-
Wysoki poziom odpowiedzialności i samodzielności.
-
Przestrzeganie zasad etyki pracy.
-
Odporność na stres i umiejętność prowadzenia kilku spraw jednocześnie.
-
Umiejętności analityczne, zarządzania budżetem i analizy krytycznej danych operacyjnych.
-
Znajomość procesów zarządzania obsługą klienta wewnętrznego: podróże służbowe, flota samochodowa (mile widziane).
-
Ciekawą i stabilną pracę w międzynarodowej firmie.
-
Pracę w profesjonalnym i międzynarodowym środowisku.
-
Szerokie możliwości rozwoju zawodowego.
-
Dostęp do nowoczesnych systemów wymiany wiedzy i informacji.
-
Przyjazną atmosferę pracy, cykliczne spotkania integracyjne, możliwość rozwijania pozazawodowych zainteresowań w klubach tematycznych.
-
Atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet socjalny: prywatna opieka medyczna, dodatkowe ubezpieczenie, karnety sportowe, vouchery lunchowe.
Poznaj
Accenture Sp. z o.o.
Accenture jest globalną firmą świadczącą usługi z zakresu konsultingu, nowoczesnych technologii i outsourcingu. Ponad 281 tys. pracowników Accenture świadczy usługi swoim klientom z ponad 120 krajów świata. Łącząc niezrównane doświadczenie, doskonałą znajomość wszystkich branż i funkcji biznesowych oraz rozległą wiedzę z badań nad najlepszymi firmami na całym świecie, Accenture współpracuje ze swoimi klientami, aby pomóc im stać się wysokoefektywnym przedsiębiorstwem.
W roku finansowym zamkniętym 31 sierpnia 2013 roku, Accenture osiągnęło przychody netto sięgające 28,6 miliarda dolarów. Strona internetowa firmy to www.accenture.com.