Jesteśmy jedną z czołowych firm na polskim rynku usług finansowych, ekspertem w dziedzinie usług obrotu i zarządzania wierzytelnościami, twórcą jednego z pierwszych na rynku funduszu sekurytyzacyjnego.
Swoją ofertę kierujemy do banków, instytucji finansowych, funduszy sekurytyzacyjnych, firm telekomunikacyjnych oraz innych podmiotów gospodarczych świadczących usługi na masową skalę. Gwarantujemy wysoką skuteczność, dopasowanie rozwiązań do procedur i wymagań Klientów oraz poszanowanie zasad prawa i standardów współżycia społecznego.
BEST S.A. od 1997 roku jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
- windykacja należności poprzez aktywne poszukiwanie i utrzymywanie kontaktu z Klientami,
- analiza sytuacji zadłużenia, dobór najlepszych produktów i rozwiązań prowadzących do spłaty,
- wsparcie sprzedaży zabezpieczenia wierzytelności,
- raportowanie dotyczące wykonanej pracy.
- doświadczenie w pracy związanej z windykacją terenową,
- prawo jazdy kat. B,
- posiadanie własnego samochodu i komputera z dostępem do Internetu,
- mile widziane doświadczenie w zakresie obsługi wierzytelności korporacyjnych i zabezpieczonych hipoteką,
- mile widziane prowadzenie własnej działalności gospodarczej.
- możliwość współpracy w ramach umowy zlecenia lub w ramach umowy o współpracę dla osób prowadzących własną działalność gospodarczą,
- samodzielność w planowaniu i organizowaniu pracy własnej,
- dobrą atmosferę i partnerskie relacje.
Kliknij w ikonę i dowiedz się więcej o benefitach pracy w BEST
OPERACJEDołącz do Grupy BEST i spójrz na pracę inaczej!