Grupa Kapitałowa BEST S.A. to jedna z czołowych firm na polskim rynku usług finansowych, ekspert w dziedzinie obrotu i zarządzania wierzytelnościami, twórca jednego z pierwszych funduszy sekurytyzacyjnych na rynku. Zajmujemy się kompleksowym zarządzaniem portfelami wierzytelności nieregularnych. Jesteśmy jedną z największych firm na Pomorzu (8 miejsce pod względem wyników finansowych za 2013 r. wg rankingu opublikowanego w Dzienniku Bałtyckim) i jedną z trzech największych z branży w kraju. Na rynku finansowym działamy od dwudziestu lat, w tym od siedemnastu obecni jesteśmy na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Naszą strategię działania opieramy na wartościach: WIEDZA, ETYKA i SKUTECZNOŚĆ. Wiemy, że firma to ludzie, którzy ją tworzą, dlatego najważniejsi dla nas są Pracownicy. To szacunek do drugiego człowieka wyznacza standardy naszej pracy.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko:
Do zadań realizowanych na stanowisku należeć będzie windykacja należności poprzez aktywne poszukiwanie i utrzymanie kontaktu z Klientami, analiza sytuacji zadłużenia, dobór najlepszych produktów i rozwiązań prowadzących do spłaty, wsparcie sprzedaży zabezpieczenia wierzytelności oraz raportowanie informacji o wykonanej pracy do osób przełożonych.
- doświadczenie w pracy związanej z windykacją terenową poparte wynikami
- prawo jazdy kat. B
- posiadanie własnego samochodu i komputera z dostępem do internetu
- mile widziane doświadczenie w zakresie: przejmowania i zabezpieczania pojazdów oraz znajomość procesu obsługi wierzytelności korporacyjnych i zabezpieczonych hipoteką
- warunkiem koniecznym do podjęcia współpracy jest prowadzenie własnej działalności gospodarczej
- możliwość uzyskania atrakcyjnego wynagrodzenia przy obsłudze spraw, również z niskim wskaźnikiem opóźnienia
- współpracę z nowoczesną, dynamiczną firmą o ugruntowanej pozycji na rynku.
- gamę produktów i rozwiązań umożliwiającą elastyczne dostosowanie do sytuacji Klienta.
- wsparcie pracowników centrali w realizacji powierzonych zadań
- Suwałki
- Białystok
- Biała Podlaska
- Łomża
- Trójmiasto
- Legnica – Jelenia Góra – Wałbrzych
- Gorzów Wielkopolski
- Wrocław
Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta pracy prześlij swoje CV poprzez przycisk Aplikuj.
Prosimy o wpisanie w aplikacji informacji na temat preferowanego terenu możliwego do obsługi.
Poznaj
BEST S.A.
Jesteśmy jedną z wiodących firm na polskim rynku usług finansowych, liderem technologicznym w branży zarządzania wierzytelnościami, od 1997 roku notowanym na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Zarządzamy dużymi portfelami wierzytelności nieregularnych, rozwiązując problem braku terminowości rozliczeń między stronami umów i przywracając równowagę na rynku usług finansowych. Jesteśmy ekspertami w swojej dziedzinie, a naszą działalność prowadzimy w oparciu o 3 kluczowe wartości: WIEDZĘ, ETYKĘ, SKUTECZNOŚĆ. Nasza praca nie zawsze jest łatwa, ale wiemy, że to, co robimy, ma znaczenie. Posiadamy siedziby w dwóch lokalizacjach: w Gdyni oraz w Elblągu, a w naszych strukturach zatrudniamy około 500 osób. Wiemy, że firma to ludzie, dlatego szczególnie ważne są dla nas przyjazne relacje i zrównoważony rozwój. To szacunek do drugiego człowieka wyznacza standardy naszej pracy. Razem tworzymy dynamiczną organizację opartą o wieloletnie doświadczenie rynkowe, nowoczesne technologie i przyjazną kulturę organizacyjną. Dbamy o rozwój naszych pracowników, dajemy możliwość angażowania się w innowacyjne i rozwojowe projekty oraz wspieramy w realizacji osobistych pasji i zainteresowań.