Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Administracyjnych

    KRAKBAU S.A.   Kraków    praca mobilna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Prowadzenie sekretariatu; Prowadzenie rejestru dokumentów wychodzących i przychodzących; Obsługa telefoniczna firmy; Przyjmowanie oraz obsługa recepcyjna gości i interesantów; Zaopatrywanie biura w niezbędne materiały do pracy; Dbanie o codzienne sprawne funkcjonowanie biura, w tym...
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Pracownik Administracyjny w Sekcji ds. Dydaktyki i Karier Akademickich CM

    Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków /Opis zadań: obsługa programu USOS w zakresie toku studiów; sporządzanie wzorów decyzji administracyjnych w drugiej instancji w sprawach dotyczących toku studiów pierwszego, drugiego stopnia i jednolitych studiów magisterskich, prowadzenie postepowań odwoławczych;...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. księgowych (Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. księgowo - administracyjnych)

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje zadania: fakturowanie korygowanie dokumentów księgowanie wyciągów bankowych; obsługa kasy fiskalnej; uczestniczenie w działaniach związanych z zamknięciem miesiąca i roku; pomoc innym członkom zespołu;
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale Eksploatacji

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Zawieranie, prowadzenie i aneksowanie umów na dostawę energii elektrycznej (umowy kosztowe) woj. małopolskie i podkarpackie, Aktualizowanie dokumentów i wyników rozliczeń energii elektrycznej, Prowadzenie analiz kosztów w zakresie...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - German and Nordic Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - Danish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - Finnish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior Customer Care Agent - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Zobacz więcej ofert pracy

US Risk & Healthcare Administrator Entry

Aon Polska
Kraków
praca stacjonarna
2229 dni temu

With 50 000 employees in more than 120 countries, Aon is a global provider of HR, Financial, IT and Risk Management services. That means we help companies to recruit and motivate their employees, to manage their HR and financial data, and to reduce the risks they face. In Poland we have been operating from 1992, employing today over 1000 colleagues. Our main offices are in Warsaw and Krakow.

And how is it to work with us? Our colleagues tell us a consistent message: Aon has a supportive and friendly workplace culture.

And that’s how it really is! We’re flexible, multinational and dynamic company. No formal dress code, no blame culture, no unethical behaviours. We value honesty, authenticity and can-do attitude. We work hard but we know how to have fun as well.

US Risk & Healthcare Administrator Entry
Kraków
Nr ref.: 24796
Healthcare Team in Krakow provides support to the US Health & Benefits Teams who advise Corporate clients on their medical insurance plans and support their RFP and renewal needs. This work is primarily carried out through the use of the Health & Benefits web based system (TBS), which is used to store all plan information and acts as an interface between insurers, clients and ourselves.

Detailed Responsibilities:
  • Supports U.S. Medical Program Managers with renewal and RFP transactions on behalf of U.S. client consultants
  • Carries out analytical and administrative tasks through the use of web based system workflows
  • Upon collection and reconciliation of data, identifies and resolves inconsistencies and can make analytical recommendations / interpretations to support marketing analyses
  • Drafts communications to be issued to insurers or clients
  • Peer reviews renewal and RFP transactions
  • Ensures data accuracy from vendors on behalf of clients
  • Works closely with vendors and client team in managing the marketing Q&A
  • Works as a team with Program Managers in the US and supporting Specialists in India to deliver client value through consistent and accurate deliverables
  • Working closely with the US and India supporting teams to ensure that all work is carried out in a timely manner and to a high standard
  • Performing tasks assigned by your manager
Requirements:
  • University degree or equivalent (specialization in accounting / economics/finance/administration would be an asset)
  • Experience in accounting / economics/finance/math/administration would be an asset
  • Experience of working in an international environment would be an asset
  • Very good English level – at least B2
  • Good Excel and PowerPoint skills
  • Very high attention to details
  • Ability to analyze data and check its accuracy
  • Good numerical skills
  • Able to meet tight deadlines under time pressure
  • Able to prioritize tasks according to volumes
  • Able to work in US working hours (13:30 - 22:00)
  • Spotless record and strong ethos
We offer:
  • The best medical cover on the market with free dental care
  • Generous benefits package for your wellbeing (multisport cards, insurance, vouchers, and many more!)
  • Stability of employment and permanent contract after trial period
  • Brand new office supporting collaboration, flexibility and activity based working
  • Internal career opportunities and individual development plan
  • Unique workplace culture - we value openness, honesty and authenticity, so don’t expect formal dress code nor managers hidden behind closed doors
  • Lots of social events, charity actions and opportunities to integrate with colleagues
 

Poznaj

Aon Sp z o.o.

Aon jest globalną organizacją, która dostarcza rozwiązania z zakresu zarządzania ryzykiem, emerytur i zdrowia w 120 krajach na świecie. Pomagamy naszym klientom podejmować decyzje w celu ochrony i rozwoju ich działalności.

„Aon” po irlandzku znaczy „jedność” i ta właśnie wartość jest dla nas nadrzędna na co dzień.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Administracyjnych

    KRAKBAU S.A.   Kraków    praca mobilna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Prowadzenie sekretariatu; Prowadzenie rejestru dokumentów wychodzących i przychodzących; Obsługa telefoniczna firmy; Przyjmowanie oraz obsługa recepcyjna gości i interesantów; Zaopatrywanie biura w niezbędne materiały do pracy; Dbanie o codzienne sprawne funkcjonowanie biura, w tym...
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Pracownik Administracyjny w Sekcji ds. Dydaktyki i Karier Akademickich CM

    Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków /Opis zadań: obsługa programu USOS w zakresie toku studiów; sporządzanie wzorów decyzji administracyjnych w drugiej instancji w sprawach dotyczących toku studiów pierwszego, drugiego stopnia i jednolitych studiów magisterskich, prowadzenie postepowań odwoławczych;...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. księgowych (Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. księgowo - administracyjnych)

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje zadania: fakturowanie korygowanie dokumentów księgowanie wyciągów bankowych; obsługa kasy fiskalnej; uczestniczenie w działaniach związanych z zamknięciem miesiąca i roku; pomoc innym członkom zespołu;
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale Eksploatacji

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Zawieranie, prowadzenie i aneksowanie umów na dostawę energii elektrycznej (umowy kosztowe) woj. małopolskie i podkarpackie, Aktualizowanie dokumentów i wyników rozliczeń energii elektrycznej, Prowadzenie analiz kosztów w zakresie...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - German and Nordic Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - Danish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - Finnish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior Customer Care Agent - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...