Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. administracji - pracownik biura budowy

    Jww Invest S. A.   śląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Ostrołęka
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), zlecenia badań spoin w oparciu o normy oraz wytyczne, weryfikacja...
  • Specjalista ds. administracji z j. francuskim

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Przetwarzanie zamówień dla naszych pacjentów; Przygotowywanie dokumentów i recept dotyczących refundacji naszych produktów; Wystawianie faktur dla płatników i klientów; Zarządzanie danymi w systemie CRM; Udział w różnych...
  • Specjalista ds. zamówień publicznych

    Katowickie Inwestycje SA   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    kompleksowa obsługa postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, aktów wykonawczych do niej oraz wewnętrznymi regulacjami obowiązującymi w spółce przy udziale zespołów merytorycznych; sporządzanie niezbędnych...
  • Specjalista ds. Administracji - Pracownik Recepcji

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Będziesz odpowiedzialny/a za: obsługę recepcji (telefoniczna, mailowa); organizację spotkań i obsługę gości; archiwizowanie dokumentów, przygotowywanie pism; obsługę poczty przychodzącej i wychodzącej; zapewnienie płynnego obiegu dokumentów w firmie; dbałość o sprawne...
  • Starszy Specjalista ds. administracyjnych kar pieniężnych w Zarządzie Zlewni

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Żywiec, ul. Armii Krajowej    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach administracyjnych kar pieniężnych, w tym ich wymierzania, odstąpienia od ich wymierzenia oraz w sprawach ulg w ich spłacie, udzielanie wyjaśnień i informacji podmiotom w zakresie spraw...
  • Specjalista / Specjalistka ds. ofert i umów

    ECOL Sp. z o.o.   Rybnik    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków Analiza zapytań ofertowych. Kompleksowe przygotowanie i wysyłka ofert dot. zapytań i przetargów. Wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem i zawieraniem umów, koordynacja procesu. Obsługa platform zakupowych Klientów.
  • Operations and Commercial Manager

    Growth Intelligence Advisors GmbH   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat   4 500 - 5 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Job description: The position will report directly to the Managing Partner and work closely with him to manage the network, new and current client relationships, and vendor relationships. The individual should have strong organizational capabilities and be comfortable working in English as the...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Administracji Grafikami

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę
    1 godz.
    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Prawidłowe i terminowe wprowadzanie grafików personelu medycznego; Ścisłą współpracę z Centrami Medicover, Salonami Optycznymi, Centrami; Stomatologicznymi w Polsce w zakresie zmian grafikowych, absencji, czy odwołań grafików; Nadzór nad...
  • Referent / Referentka ds. obsługi administracyjnej

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę administracyjną Studium Języków Obcych. Zakres obowiązków: obsługa administracyjna biura tłumaczeń w ścisłej współpracy z pełnomocnikiem dyrektora Studium Języków Obcych ds. tłumaczeń, obsługa sekretariatu...
  • Referent

    PGE Dystrybucja S.A.   Zamość    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Twój zakres obowiązków: Obsługa Systemów Pomiarowych Obsługa Systemu Akwizycji Danych Odczytowych w zakresie danych rozliczeniowych Pozyskiwanie danych pomiarowych w sposób zdalny Przetwarzanie danych pomiarowych (weryfikacja, agregacja, udostępnianie) Obsługa reklamacji w zakresie danych...
Zobacz więcej ofert pracy

Urzędnik w wydziale organizacyjnym

Śląskie Centrum Przedsiębiorczości
Chorzów
praca stacjonarna
1890 dni temu
Ogłoszenie numer: 2562851, z dnia: 2019-07-16

Chcesz pracować w dynamicznie rozwijającej się organizacji?

 

Śląskie Centrum Przedsiębiorczości szuka pracownika do w Wydziału Organizacyjnego

Główne zadania na stanowisku to obsługa kadrowa pracowników ŚCP.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu umowę o pracę;
  • bogaty pakiet szkoleń;
  • przyjazną atmosferę w miejscu pracy;
  • atrakcyjne wynagrodzenie, dodatkowe składniki wynagrodzenia (nagrody kwartalne, wynagrodzenie roczne,
  • świadczenia ZFŚS, dodatek za wieloletnią pracę, nagroda jubileuszowa);
  • pracę w bardzo dobrze zorganizowanym zespole.

Dokumenty aplikacyjne należy składać do 15.07.2019 r.

Poniżej pełna treść ogłoszenia:

 

 

OGŁOSZENIE O NABORZE

z dnia 2 lipca 2019 r.

 

Śląskie Centrum Przedsiębiorczości, 41-500 Chorzów, ul. Katowicka 47

 

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Wydziale organizacyjnym

liczba etatów: 1 etat

Urzędnik w wydziale organizacyjnym
Miejsce pracy: śląskie / Chorzów
Wymagania:

Niezbędne

  • obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
  • wykształcenie wyższe;
  • Prawo jazdy kategorii B;
  • doświadczenie zawodowe: minimum 3 lat stażu pracy;
  • Znajomość ustaw i rozporządzeń wykonawczych:
  • znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych;
  • znajomość ustawy o finansach publicznych;
  • znajomość Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
  • znajomość programów komputerowych w zakresie pakietu MS Office ze szczególnym uwzględnieniem elementów EXCEL i WORD;
  • stan zdrowia pozwalający na prowadzenie samochodu służbowego – warunek niezbędny;
  • brak prawomocnych wyroków skazujących za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe;
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz posiadania pełni praw publicznych.

Dodatkowe

  • dodatkowym atutem będzie posiadanie co najmniej rocznego doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z prowadzeniem spraw w zakresie zamówień publicznych;
  • bardzo dobra organizacja pracy;
  • rzetelność i terminowość;
  • umiejętność analizy dokumentacji oraz szybkiego wyciągania i formułowania wniosków na jej podstawie;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • komunikatywność.

Zakres wykonywanych zadań:

  • Udział w opracowywaniu nowych procedur w zakresie zadań wydziału, a także usprawnianie i aktualizacja istniejących.
  • Planowanie potrzeb i podział środków w zakresie realizowanych i nadzorowanych zadań.
  • Przygotowywanie korespondencji wychodzącej w zakresie merytorycznym wydziału.
  • Prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych.
  • Prowadzenie rejestru zawieranych przez Centrum w formie pisemnej umów w ramach zamówień publicznych i ich archiwizacja.
  • Zamieszczanie ogłoszeń o zamówieniach publicznych na tablicy ogłoszeń i na stronach internetowych Centrum oraz ich zamieszczanie w Biuletynie Urzędu Zamówień Publicznych.
  • Opracowywanie planu rocznego zamówień publicznych.
  • Obsługa administracyjna Centrum.
  • Zapewnienie warunków lokalowych oraz wyposażenia i sprzętu koniecznego do efektywnej realizacji zleconych zadań.
  • Zaopatrzenie Centrum, w tym zaopatrzenie pracowników w środki techniczno- biurowe i socjalne.
  • Dokonywanie bieżącej analizy wykorzystania materiałów i środków trwałych.
  • Obsługa i nadzór nad samochodami służbowymi, w tym prowadzenie stosownej dokumentacji przebiegu samochodów.
  • Prowadzenie samochodów służbowych – zgodnie ze wskazaniem przełożonego.
  • Nadzór nad magazynem podręcznym.
  • Prowadzenie skutecznych i proporcjonalnych środków zwalczania nadużyć finansowych, z uwzględnieniem stwierdzonego rodzaju ryzyka zgodnie z wytycznymi IZ RPO WSL/Zasadami realizacji… w tym zakresie.
  • Wykonywanie innych zadań powierzonych przez Dyrektora/Kierownika Zespołu.
  • Zastępstwo służbowe w zakresie określonym przez Dyrektora Centrum, zgodnie z bieżącymi potrzebami.

Warunki pracy


Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. Nie istnieją bariery utrudniające wykonywanie pracy i dostępność do budynku, do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych. Zapewniają to podjazdy dla niepełnosprawnych, windy i drzwi o odpowiedniej szerokości.

 

 W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Centrum, w rozumieniu przepisów rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. administracji - pracownik biura budowy

    Jww Invest S. A.   śląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Ostrołęka
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), zlecenia badań spoin w oparciu o normy oraz wytyczne, weryfikacja...
  • Specjalista ds. administracji z j. francuskim

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Przetwarzanie zamówień dla naszych pacjentów; Przygotowywanie dokumentów i recept dotyczących refundacji naszych produktów; Wystawianie faktur dla płatników i klientów; Zarządzanie danymi w systemie CRM; Udział w różnych...
  • Specjalista ds. zamówień publicznych

    Katowickie Inwestycje SA   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    kompleksowa obsługa postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, aktów wykonawczych do niej oraz wewnętrznymi regulacjami obowiązującymi w spółce przy udziale zespołów merytorycznych; sporządzanie niezbędnych...
  • Specjalista ds. Administracji - Pracownik Recepcji

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Będziesz odpowiedzialny/a za: obsługę recepcji (telefoniczna, mailowa); organizację spotkań i obsługę gości; archiwizowanie dokumentów, przygotowywanie pism; obsługę poczty przychodzącej i wychodzącej; zapewnienie płynnego obiegu dokumentów w firmie; dbałość o sprawne...
  • Starszy Specjalista ds. administracyjnych kar pieniężnych w Zarządzie Zlewni

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Żywiec, ul. Armii Krajowej    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach administracyjnych kar pieniężnych, w tym ich wymierzania, odstąpienia od ich wymierzenia oraz w sprawach ulg w ich spłacie, udzielanie wyjaśnień i informacji podmiotom w zakresie spraw...
  • Specjalista / Specjalistka ds. ofert i umów

    ECOL Sp. z o.o.   Rybnik    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków Analiza zapytań ofertowych. Kompleksowe przygotowanie i wysyłka ofert dot. zapytań i przetargów. Wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem i zawieraniem umów, koordynacja procesu. Obsługa platform zakupowych Klientów.
  • Operations and Commercial Manager

    Growth Intelligence Advisors GmbH   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat   4 500 - 5 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Job description: The position will report directly to the Managing Partner and work closely with him to manage the network, new and current client relationships, and vendor relationships. The individual should have strong organizational capabilities and be comfortable working in English as the...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Administracji Grafikami

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę
    1 godz.
    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Prawidłowe i terminowe wprowadzanie grafików personelu medycznego; Ścisłą współpracę z Centrami Medicover, Salonami Optycznymi, Centrami; Stomatologicznymi w Polsce w zakresie zmian grafikowych, absencji, czy odwołań grafików; Nadzór nad...
  • Referent / Referentka ds. obsługi administracyjnej

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę administracyjną Studium Języków Obcych. Zakres obowiązków: obsługa administracyjna biura tłumaczeń w ścisłej współpracy z pełnomocnikiem dyrektora Studium Języków Obcych ds. tłumaczeń, obsługa sekretariatu...
  • Referent

    PGE Dystrybucja S.A.   Zamość    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Twój zakres obowiązków: Obsługa Systemów Pomiarowych Obsługa Systemu Akwizycji Danych Odczytowych w zakresie danych rozliczeniowych Pozyskiwanie danych pomiarowych w sposób zdalny Przetwarzanie danych pomiarowych (weryfikacja, agregacja, udostępnianie) Obsługa reklamacji w zakresie danych...