Chcesz pracować w dynamicznie rozwijającej się organizacji?
Śląskie Centrum Przedsiębiorczości szuka pracownika do Zespołu Obsługi Kadrowej.
Główne zadania na stanowisku to obsługa kadrowa pracowników ŚCP.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu umowę o pracę;
- bogaty pakiet szkoleń;
- przyjazną atmosferę w miejscu pracy;
- atrakcyjne wynagrodzenie, dodatkowe składniki wynagrodzenia (nagrody kwartalne, wynagrodzenie roczne,
- świadczenia ZFŚS, dodatek za wieloletnią pracę, nagroda jubileuszowa);
- pracę w bardzo dobrze zorganizowanym zespole.
Dokumenty aplikacyjne należy składać do 04.07.2019 r.
Poniżej pełna treść ogłoszenia:
OGŁOSZENIE O NABORZE
z dnia 24 czerwca 2019 r.
Śląskie Centrum Przedsiębiorczości, 41-500 Chorzów, ul. Katowicka 47
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Wydziale Księgowości i Płac
liczba etatów: 1 etat
Niezbędne
- obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
- wykształcenie: średnie lub wyższe;
- Preferowany kierunek: rachunkowość, ekonomia;
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 3-letni staż pracy;
- znajomość ustaw i rozporządzeń wykonawczych:
- o rachunkowości;
- o finansach publicznych;
- o samorządzie województwa;
- o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014–2020;
- znajomość zasad realizacji programów unijnych w szczególności Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020;
- umiejętności obsługi komputera w zakresie MS Office;
- brak prawomocnych wyroków skazujących za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe;
- brak prawomocnych wyroków skazujących za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz posiadania pełni praw publicznych.
Dodatkowe
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
- dobra organizacja pracy;
- umiejętność szybkiego wyciągania wniosków;
- umiejętność pracy w zespole;
- komunikatywność;
- zaangażowanie.
Zakres wykonywanych zadań:
- prowadzenie rachunkowości zgodnie z przepisami i zasadami obowiązującymi dla jednostki budżetowej;
- sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych;
- księgowanie syntetyczne i analityczne dokumentów księgowych;
- prowadzenie kasy;
- terminowe regulowanie zobowiązań jednostki;
- obsługa składanych depozytów;
- zapewnienie bezpieczeństwa dokumentacji finansowo – księgowej;
- archiwizowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
Warunki pracy
Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. Nie istnieją bariery utrudniające wykonywanie pracy i dostępność do budynku, do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych. Zapewniają to podjazdy dla niepełnosprawnych, windy i drzwi o odpowiedniej szerokości.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Centrum, w rozumieniu przepisów rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.