SEKA S.A. świadczy usługi z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej, ochrony środowiska, usługi doradcze z dziedziny prawa pracy i funduszy unijnych oraz prowadzi działalność szkoleniową. Współpracuje na stałe z ponad 700 firmami i przeszkoliła do tej pory 1.000.000 osób. SEKA S.A. została w latach 2003 – 2009 i w 2012 zaliczona do prestiżowego grona Gazel Biznesu, a dowodem wysokiego standardu usług jest system zarządzania jakością zgodny z normą PN-EN ISO 9001:2008.
W związku z realizacją prestiżowych programów szkoleniowych, poszukujemy:
Trener
Miejsce pracy: SEKA S.A. woj. zachodniopomorskie, dolnośląskie, małopolskie
Opis stanowiska:
- prowadzenie certyfikowanych szkoleń oraz warsztatów, dla naszych klientów z tematyki: KSIĘGOWOŚĆ, RACHUNKOWOŚĆ, KADRY I PŁACE.
- wysoko rozwinięta umiejętność komunikacji,
- umiejętność przekazywania wiedzy,
- udział przy opracowywaniu materiałów szkoleniowych dla uczestników,
- wykonywanie zadań w oparciu o systemy jakości obowiązujące w SEKA S.A.
Poszukujemy osób:
- z kilkuletnim udokumentowanym doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń,
- z doświadczeniem zawodowym na stanowisku związanym z tematyką szkoleń, usług doradczych - wymagane
- posiadających znajomość procedur związanych z metodologią i metodyką prowadzenia szkoleń.
Oferujemy:
- pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie,
- udział w projektach szkoleniowych dla wiodących firm z danej branży,
- duży zakres samodzielności przy realizacji zadań,
- bardzo dobrą atmosferę pracy.