Armatis-LC jest firmą francuską specjalizującą się w zarządzaniu relacjami z klientem na odległość, działającą w Europie i Afryce Północnej. W ciągu ostatnich 25 lat działalności zdobyliśmy uznanie klientów z różnych branż. Jesteśmy jednym z liderów w sektorze zarządzania relacjami z klientem na odległość.
W związku z dynamicznym rozwojem Firmy poszukujemy osób na stanowisko:
Trener Wewnętrzny
Miejsce pracy: Kraków
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Realizację polityki szkoleniowej w zakresie przygotowania i prowadzenia szkoleń (m.in. z zakresu sprzedaży, profesjonalnej obsługi klienta, podnoszenia kompetencji kadry zarządzającej),
- Prowadzenie re-treningów podnoszących wyniki sprzedażowe oraz jakość rozmów,
- Coaching i monitoring agentów,
- Przygotowanie skryptów na bieżące potrzeby,
- Raportowanie z działań jakościowych.
Profil kandydata:
- Minimum roczne doświadczenie na stanowisku Trenera w Call Center,
- Wykształcenie wyższe (mile widziane kursy trenerskie),
- Biegła znajomość języka angielskiego – poziom min. B2 – warunek konieczny,
- Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne,
- Samodzielność,
- Kreatywność w szukaniu nowych rozwiązań,
- Zaangażowanie, dynamizm.
Oferujemy:
- Atrakcyjne i stabilne warunki zatrudnienia,
- Możliwość rozwoju w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się i nowoczesnej Firmie,
- Dużą samodzielność,
- Pracę w firmie, w której liczą się przede wszystkim ludzie.