Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się grupą księgowo-podatkową o międzynarodowym zasięgu. Nasze biura, poza Polską, są też w Czechach, Rumunii i na Węgrzech.
KR Group to ponad 200 osób – księgowych, doradców podatkowych, a także specjalistów w zakresie kadr i płac. Wśród ponad 300 naszych klientów dominują renomowane międzynarodowe firmy z różnych sektorów i branż. Zapewniamy im przemyślane rozwiązania księgowe, podatkowe, kadrowo-płacowe.
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
Treasury Specialist
Miejsce pracy: Warszawa, Praga-Południe, ul. Skaryszewska 7
Jeśli posiadasz:
- Doświadczenie w działach księgowych lub Treasury ( 2-3 lata).
- Wykształcenia wyższe (preferowane: rachunkowość, finanse, bankowość).
- Znajomości zagadnień księgowych oraz systemów bankowych.
- Bardzo dobrą znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (codzienny kontakt z anglojęzycznymi klientami).
- Umiejętność analitycznego myślenia oraz dużą dbałość o szczegóły.
to jesteś dla nas idealnym kandydatem :-)
Czym będziesz się zajmować:
- Przygotowaniem dokumentacji i realizacją w imieniu klientów KRG transakcji finansowych oraz serwisowych.
- Kontrolą prawidłowości informacji o rachunkach klientów, ich kontrahentów i pracowników.
- Monitoringiem stanu kont klientów.
- Przygotowywaniem i nadzorem nad realizacją przelewów za faktury, wynagrodzenia, podatki, według uzgodnionego kalendarza.
- Wsparciem klientów w zakresie otwierania kont bankowych i w innych obszarach bankowości.
- Przygotowanie i archiwizacją dokumentów bankowych.
- Sporządzaniem raportów.
- Obsługą systemów finansowo-księgowych.
To oferujemy:
- Finansowany przez pracodawcę pakiet medyczny z możliwością rozszerzenia o dodatkowe usługi.
- dostęp do kafeterii benefitowej w tym możliwość skorzystania z karty sportowej.
- możliwość uczestniczenia w szkoleniach i kursach zawodowych.
- finansowanie nauki języka angielskiego
- elastyczne godziny pracy.
- merytoryczne wsparcie zespołów eksperckich (Compliance, Tax i inne).
- pracę w zespole, który chętnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem.
Benefity:
- MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU
- ELASTYCZNY CZAS PRACY
- WKŁAD W ROZWÓJ FIRMY
- SZKOLENIA JĘZYKOWE
- KAFETERIA MYBENEFIT
- OPIEKA MEDYCZNA LUXMED
- ZDROWIE I RÓWNOWAGA