Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Organizacyjno - Rozliczeniowych

    Konsorcjum Stali S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: zarządzanie dokumentacją: prowadzenie i archiwizacja dokumentacji handlowej, umów, faktur, atestów, przygotowanie korespondencji, obsługa programów komputerowych: obsługa pakietu Office (Word, Excel, Outlook) oraz innych systemów informatycznych wykorzystywanych w firmie,...
  • Specjalista ds. Administracji Laboratorium / Rejestratorka Medyczna

    Synevo Sp. z o.o.   Kraków, ul. Ujastek 3    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Opis stanowiska: Prowadzenie spraw administracyjnych Laboratorium Medycznego. Zarządzanie gospodarką magazynową (czasami trzeba coś przenieść, wypakować). Obsługa zamówień Kontrahentów i Punktów Pobrań. Rejestracja zleceń. Kontakt z Kontrahentami. Opisywanie i procesowanie faktur do...
  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Sekretarka

    RESPOL Export - Import Sp. z o.o.   Kraków, ul. Zawiła 56    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: bieżąca organizacja pracy sekretariatu; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe przechowywanie; przygotowywanie i prowadzenie korespondencji mailowej i pocztowej; obsługa zebrań oraz spotkań...
  • Pracownik Administracyjny w Dziale Płac Centrum Spraw Personalnych CM

    Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: przyjmowanie i ewidencja w systemie SAP dokumentów związanych z wynagrodzeniami; naliczanie wynagrodzeń, zasiłków i innych świadczeń dla osób zatrudnionych; kontrola poprawności naliczanych wypłat oraz składek i podatku; komunikacja i korespondencja z pracownikami uczelni...
  • Sales Enablement Platform Specialist

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    About the team You will be working out of CPBC in Szczecin, but will be part of the Commercial Excellence team that is situated in our HQ in Denmark. On a day-to-day basis, you will collaborate closely together with stakeholders in the business areas, IT colleagues, as well as our local...
  • Sekretarka / Recepcjonistka

    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    codzienna organizacja pracy sekretariatu, zarządzanie korespondencją, dbanie o kompleksowe zaopatrzenie biura, wspomaganie pracy firmy poprzez organizowanie spotkań i zarządzanie kalendarzem, organizacja wyjazdów służbowych pracowników (rezerwacja hoteli, lotów, wynajem samochodów).
  • Recepcjonistka – pracownik administracyjny

    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    bieżąca organizacja pracy sekretariatu, przygotowywanie i obsługa firmowych spotkań zewnętrznych i wewnętrznych, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, dbanie o kompleksowe zaopatrzenie biura, organizacja i obsługa wyjazdów służbowych prawników, prowadzenie oraz nadzór...
  • Pracownik Administracyjny Produkcji

    Dax Cosmetics Sp. z o.o.   Duchnów, Spacerowa 18    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Twój zakres obowiązków rozliczanie produkcji w systemie NAV; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów produkcyjnych; rzetelne i terminowe wprowadzanie danych do systemów; wykonywanie bieżących prac administracyjnych; kontrola stanów i zamawianie komponentów produkcyjnych; zwroty komponentów...
  • Pracownik administracyjno-magazynowy

    ManpowerGroup   Kalisz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę tymczasową   4 700 zł brutto/mies.
    2 godz.
    Zadania: Obsługa procesów magazynowych; Przyjmowanie, ewidencjonowanie, wysyłka materiałów; Prowadzenie dokumentacji magazynowej; Prace administracyjne związane z magazynem; Wymagania: Obsługa komputera; Praktyczna znajomość i obsługa pakietu MS Office; Komunikatywna znajomość języka angielskiego
Zobacz więcej ofert pracy

Travel Coordinator

Luxoft
Kraków
praca stacjonarna
3659 dni temu

Luxoft  is an emerging global leader in high-end software application development.

Luxoft is a global IT outsourcing and software development company with 7000 employees across 19 locations. It was recently recognized as Leading Central and Eastern European Service Provider in the 2010 Global Services 100 list. Luxoft is famous for flexible delivery models, world's best IT talent pool, low attrition rates, best-of-breed processes and highest security and quality standards.

Luxoft is trusted long-term partner for world class leaders such as Avaya, Boeing, Dell, Deutsche Bank, IBM.

Currently we are looking for

 

Currently we are looking for

Travel Coordinator

VR-8175




Travel Coordinator

Miejsce pracy: Krakow

Nr Ref.: VR-8175
Luxoft - Leading Central and Eastern European IT Service Provider. Learn more about Luxoft at www.luxoft.com



Responsibilities:
  • Providing the information about the travel conditions as well as rules and terms of documents obtaining and processing (passport, visa, invitations, vouchers, travel documents, registration, etc.) in order to process the movement and the residence of the company staff and customer representatives in a timely manner
  • Organization and processing of all the aspects of business travel activities:
  • Tickets (international and domestic)
  • Hotel reservations
  • Ground transportation
  • Supporting documents (insurance, reference letters etc.)
  • Control of the orders' execution and assistance in resolving difficult situations
  • Monitoring the business trips process
  • Monitoring the possible changes in the processes of obtaining of the documents (passports, visas, invitations, vouchers, travel documents and registrations)
  • Signing the agreements and contracts with outside organizations and providers for a range of services (hotels, travel agencies etc.)
  • Timely prepare and provide the established reports on the process of business travel activities
Requirements:

Mandatory:

  • Excellent communication skills in English
  • Good communication skills in German or Russian would be an asset
  • Strong computer skills, including MS Office
  • Good interpersonal and communication skills
  • Any professional experience in performing administrative tasks would be an asset
  • Ability to work within tense timeline
  • Ability to multi-task and manage priorities
  • Ability to learn quickly
Apart from what
everyone else
offers, we offer:

Join our office in Krakow and become a member of our open minded, progressive and professional team. Luxoft will invest into your professional training, and allow you to grow your professional career.

 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Organizacyjno - Rozliczeniowych

    Konsorcjum Stali S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: zarządzanie dokumentacją: prowadzenie i archiwizacja dokumentacji handlowej, umów, faktur, atestów, przygotowanie korespondencji, obsługa programów komputerowych: obsługa pakietu Office (Word, Excel, Outlook) oraz innych systemów informatycznych wykorzystywanych w firmie,...
  • Specjalista ds. Administracji Laboratorium / Rejestratorka Medyczna

    Synevo Sp. z o.o.   Kraków, ul. Ujastek 3    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Opis stanowiska: Prowadzenie spraw administracyjnych Laboratorium Medycznego. Zarządzanie gospodarką magazynową (czasami trzeba coś przenieść, wypakować). Obsługa zamówień Kontrahentów i Punktów Pobrań. Rejestracja zleceń. Kontakt z Kontrahentami. Opisywanie i procesowanie faktur do...
  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Sekretarka

    RESPOL Export - Import Sp. z o.o.   Kraków, ul. Zawiła 56    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: bieżąca organizacja pracy sekretariatu; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe przechowywanie; przygotowywanie i prowadzenie korespondencji mailowej i pocztowej; obsługa zebrań oraz spotkań...
  • Pracownik Administracyjny w Dziale Płac Centrum Spraw Personalnych CM

    Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: przyjmowanie i ewidencja w systemie SAP dokumentów związanych z wynagrodzeniami; naliczanie wynagrodzeń, zasiłków i innych świadczeń dla osób zatrudnionych; kontrola poprawności naliczanych wypłat oraz składek i podatku; komunikacja i korespondencja z pracownikami uczelni...
  • Sales Enablement Platform Specialist

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    About the team You will be working out of CPBC in Szczecin, but will be part of the Commercial Excellence team that is situated in our HQ in Denmark. On a day-to-day basis, you will collaborate closely together with stakeholders in the business areas, IT colleagues, as well as our local...
  • Sekretarka / Recepcjonistka

    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    codzienna organizacja pracy sekretariatu, zarządzanie korespondencją, dbanie o kompleksowe zaopatrzenie biura, wspomaganie pracy firmy poprzez organizowanie spotkań i zarządzanie kalendarzem, organizacja wyjazdów służbowych pracowników (rezerwacja hoteli, lotów, wynajem samochodów).
  • Recepcjonistka – pracownik administracyjny

    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    bieżąca organizacja pracy sekretariatu, przygotowywanie i obsługa firmowych spotkań zewnętrznych i wewnętrznych, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, dbanie o kompleksowe zaopatrzenie biura, organizacja i obsługa wyjazdów służbowych prawników, prowadzenie oraz nadzór...
  • Pracownik Administracyjny Produkcji

    Dax Cosmetics Sp. z o.o.   Duchnów, Spacerowa 18    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Twój zakres obowiązków rozliczanie produkcji w systemie NAV; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów produkcyjnych; rzetelne i terminowe wprowadzanie danych do systemów; wykonywanie bieżących prac administracyjnych; kontrola stanów i zamawianie komponentów produkcyjnych; zwroty komponentów...
  • Pracownik administracyjno-magazynowy

    ManpowerGroup   Kalisz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę tymczasową   4 700 zł brutto/mies.
    2 godz.
    Zadania: Obsługa procesów magazynowych; Przyjmowanie, ewidencjonowanie, wysyłka materiałów; Prowadzenie dokumentacji magazynowej; Prace administracyjne związane z magazynem; Wymagania: Obsługa komputera; Praktyczna znajomość i obsługa pakietu MS Office; Komunikatywna znajomość języka angielskiego