Najnowsze oferty pracy

  • Performance Marketing - Praktykant

    EACTIVE #wiemyjak   Wrocław    praca zdalna / stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o staż/praktykę  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Jeśli Google czy Allegro Ads są już od jakiegoś czasu w kręgu Twoich zainteresowań i chcesz poznać świat reklam płatnych od podszewki, a nie masz jeszcze skończonych 30 lat, to zapoznaj się z naszym ogłoszeniem dotyczącym praktyki absolwenckiej w EACTIVE. Miejsce pracy. Nasze biuro...
  • Asystent / Asystentka ds. wprowadzania danych

    BALTRAFOOD Sp. z o.o.   Warszawa, Praga-Północ, w pobliżu Dworca Warszawa Wschodnia (ul. Żupnicza 18)    praca hybrydowa / stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie / o staż/praktykę  pełny etat   30,00 zł brutto/godz.
    3 dni
    Szukamy studenta do 26 roku życia. Czas pracy: Elastyczne godziny pracy w przedziale 9:00-17:00 od poniedziałku do piątku. (Ilość godzin do ustalenia przed rozpoczęciem współpracy). Po okresie próbnym możliwość pracy zdalnej (home office). Zakres obowiązków: Wprowadzanie danych do...
  • Praktykant – ceny transferowe

    Crowe Tax Advisors   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta  rekrutacja online
    8 dni
    Opis stanowiska: udział w projektach z obszaru cen transferowych dla klientów o zasięgu lokalnym i międzynarodowym; przygotowywanie projektów dokumentacji cen transferowych; przygotowywanie analiz porównawczych; pomoc w przygotowywaniu komentarzy, opinii oraz raportów podatkowych w języku...
Zobacz więcej ofert pracy

Trainee in Finance

Arla Global Shared Services Sp. z o.o.
Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)
praktykant/stażysta
praca hybrydowa
566 dni temu
Trainee in Finance
Miejsce pracy: Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)
Department: Finance
Location: Gdansk Wrzeszcz (Neptun Office)
Rensponsibilities:

 

About the job

Join our Order to Cash Department and became a part of one of three experienced credit control teams, shaping ARLA’s effective cash flow. We are the guardians of the credit policy and ARLA’s receivables by taking care of our customers and delivering professional and efficient service to all of our stakeholders. Besides ensuring business transactions are properly accounted, we gain experience within international environment, develop our skills, try new solutions and contribute to various projects beyond our regular responsibilities.

 

Specifically, you will:

While handling credit control processes you will contribute to performance culture within O2C department. After all, we got to where we are because we're passionate about what we do.

 

Your main tasks would be:

  • Handling processes within Invoicing, Collection and Disputes area to secure on time payment of receivables
  • Registering and resolving disputes and queries from customers
  • Maintains effective and efficient communication with internal and external customers

Another part of your job would be participation in process improvement projects and support to direct supervisor in other assigned tasks.

 

Who are you?

We are looking for someone, who:

  • Is a graduate / student in finance and accounting or similar area
  • Has high interpersonal and communication skills
  • Is team oriented and represents proactivity in dealing with issues
  • Shows positive attitude and engagement
  • Is open to change and improvements
  • Speaks English fluently

Furthermore, you: for hiring manager

If you want to drive innovation and help your colleagues worldwide, then seize this exciting opportunity.

 

What do we offer?

  • Flexible working time (start your day of work between 7-9) and home office work possibility
  • Trainings with experts & professional induction in a new position
  • Development programs (function additions, coordinator programme)
  • Financial support of your education
  • Medical care & life insurance
  • Additional benefits like gym card, vouchers, travel points or cinema tickets, etc.
  • Scandinavian working style & no dress code
  • Home kit – monitor, laptop, keyboard, mouse, headsets, webcam
  • Relocation allowance
  • Referral program for employees
  • Employee Assistance Program (legal, psychological, health, financial consulting, etc. )
  • Support for your healthy lifestyle (fruit day, facility for sportsmen, sport challenges and activities, Arla active teams / sport groups)
  • Additional holiday depending on length of employment (up to 4 days)

… while in the office you can also use some of below:

  • Modern office space with beautiful view and high standard furniture (i.e. adjustable desks)
  • Chill-out rooms with X-box, pool table, board games, football table and swing
Values
  • Lead - Have you ever heard that you are the change? Now you now
  • Sense - Are you looking for something more than material benefits in your professional life?
  • Create - Regardless of which department you work in - Your creativity leads us to innovation
Why Arla?

Your future colleagues from HR department describe these generally:
  • Flexible working hours
  • Professional career development
  • Great atmosphere
  • Respectful scandinavian culture
  • No dress code zone
  • Lack of stress at work
  • Tens of benefits
  • Space for self-reliance
Recruitment process
1. Clock the APPLY button
2. Create an account in our HR platform
3. Submit your application
4. Wait for our call
5. Meet with us online
6. Enjoy joining the best team
 

Poznaj

Arla Global Shared Services

Moooo. We are Arla GSS and we deal with business the Scandinavian way.

You most likely associate us with brands like Arla Apetina, Lurpak or Castello. We are part of the global Arla Foods group employing over 20,000 people worldwide and delivering 25 trillion glasses of milk a year. That being said… At our office in Gdańsk Wrzeszcz we do not produce butter or cheese, nor do we conduct milk quality assessment. We are a Global Shared Services Center and we deliver tens of projects in: Finance, IT, Global and Local HR, Risk Controls and Compliance, Supply Chain, Procurement, Customer Service, Member Service and Operations, European Transport Control Center, Supplier Quality Assurance.

Podobne oferty

  • Performance Marketing - Praktykant

    EACTIVE #wiemyjak   Wrocław    praca zdalna / stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o staż/praktykę  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Jeśli Google czy Allegro Ads są już od jakiegoś czasu w kręgu Twoich zainteresowań i chcesz poznać świat reklam płatnych od podszewki, a nie masz jeszcze skończonych 30 lat, to zapoznaj się z naszym ogłoszeniem dotyczącym praktyki absolwenckiej w EACTIVE. Miejsce pracy. Nasze biuro...
  • Asystent / Asystentka ds. wprowadzania danych

    BALTRAFOOD Sp. z o.o.   Warszawa, Praga-Północ, w pobliżu Dworca Warszawa Wschodnia (ul. Żupnicza 18)    praca hybrydowa / stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie / o staż/praktykę  pełny etat   30,00 zł brutto/godz.
    3 dni
    Szukamy studenta do 26 roku życia. Czas pracy: Elastyczne godziny pracy w przedziale 9:00-17:00 od poniedziałku do piątku. (Ilość godzin do ustalenia przed rozpoczęciem współpracy). Po okresie próbnym możliwość pracy zdalnej (home office). Zakres obowiązków: Wprowadzanie danych do...
  • Praktykant – ceny transferowe

    Crowe Tax Advisors   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta  rekrutacja online
    8 dni
    Opis stanowiska: udział w projektach z obszaru cen transferowych dla klientów o zasięgu lokalnym i międzynarodowym; przygotowywanie projektów dokumentacji cen transferowych; przygotowywanie analiz porównawczych; pomoc w przygotowywaniu komentarzy, opinii oraz raportów podatkowych w języku...