Najnowsze oferty pracy

  • Performance Marketing - Praktykant

    EACTIVE #wiemyjak   Wrocław    praca zdalna / stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o staż/praktykę  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Jeśli Google czy Allegro Ads są już od jakiegoś czasu w kręgu Twoich zainteresowań i chcesz poznać świat reklam płatnych od podszewki, a nie masz jeszcze skończonych 30 lat, to zapoznaj się z naszym ogłoszeniem dotyczącym praktyki absolwenckiej w EACTIVE. Miejsce pracy. Nasze biuro...
  • Asystent / Asystentka ds. wprowadzania danych

    BALTRAFOOD Sp. z o.o.   Warszawa, Praga-Północ, w pobliżu Dworca Warszawa Wschodnia (ul. Żupnicza 18)    praca hybrydowa / stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie / o staż/praktykę  pełny etat   30,00 zł brutto/godz.
    3 dni
    Szukamy studenta do 26 roku życia. Czas pracy: Elastyczne godziny pracy w przedziale 9:00-17:00 od poniedziałku do piątku. (Ilość godzin do ustalenia przed rozpoczęciem współpracy). Po okresie próbnym możliwość pracy zdalnej (home office). Zakres obowiązków: Wprowadzanie danych do...
  • Praktykant – ceny transferowe

    Crowe Tax Advisors   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta  rekrutacja online
    8 dni
    Opis stanowiska: udział w projektach z obszaru cen transferowych dla klientów o zasięgu lokalnym i międzynarodowym; przygotowywanie projektów dokumentacji cen transferowych; przygotowywanie analiz porównawczych; pomoc w przygotowywaniu komentarzy, opinii oraz raportów podatkowych w języku...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Gdańsk Praktykant Gdańsk
Trainee in Accounting - Cash Management

Trainee in Accounting - Cash Management

Arla Global Shared Services Sp. z o.o.
Gdańsk
praktykant/stażysta
praca hybrydowa
604 dni temu
Trainee in Accounting - Cash Management
Miejsce pracy: Gdańsk
Department: Finance
Location: Gdansk Wrzeszcz (Neptun Office)
Rensponsibilities:
Are you interested in developing your experience in the area of finance and accountancy and you are ready to accelerate your career in the international company? Does working with an accounting principles and cooperating with a wide range of internal stakeholders excite you? Come and join our global Cash Management department.
 

Welcome to Global Shared Services in Gdansk

 

As a Trainee in Cash Management department you become a part of our Global Shared Services in Gdansk. Here, you won’t find factory machines or farmers. Instead, you will join over 400 colleagues dedicated to supporting all of Arla with IT, HR, financial and procurement operations. Joining us, you will take part in our mission to make a real difference for colleagues near and far.

 

With over 10 years of existence in Gdansk, we offer you a lot of knowledge and the opportunity to partake in challenging and exciting innovation projects. As a part of the Arla organisation, you will also enjoy a Scandinavian, collaborative work culture. We are all on first name terms with each other, and we truly appreciate diversity and individuality.

 

About the job

 
Join our Cash Management department to be a part of Payment & Allocation specialising in executing and allocating payments, performing bookkeeping and reporting. As a trainee, you will have an opportunity to get acquainted with accounting principles, gain SAP knowledge and become a member of passionate and experienced team.
 

Specifically, you will:

  • Allocate incoming and outgoing payments
  • Reconcile G/L, customer and vendor accounts
  • Calculate KPIs and prepare monthly dashboards
  • Secure Internal Controls compliance
  • Co-operate with GSS operational teams and local business

Who are you?

You work in a structured way, delivering to a high quality and are always oriented towards finding the best solutions. You have strong analytical skills, attention to details, and it is natural for you to take responsibility. You are not afraid of working with high value transactions and have ability to work accurately within tight deadlines. Teamwork across borders comes naturally to you and you enjoy learning and developing skills while sharing your knowledge and experience with other team members.

 

Furthermore, you have:
  • Academic background (or in progress) in Accounting/ Finance/Mathematics or similar area
  • Knowledge of MS Office
  • Customer orientation
  • High interpersonal and communication skills
  • Flexibility and being open to change
  • Fluency in English
  • Positive attitude and engagement
What do we offer?
  • Flexible working time (start your day of work between 7-9) and home office work possibility
  • On – duty allowance
  • Language bonus
  • Trainings with experts & professional induction in a new position
  • Development programs (function additions, coordinator programme)
  • Financial support of your education
  • Medical care & life insurance
  • Additional benefits like gym card, vouchers, travel points or cinema tickets, etc.
  • Scandinavian working style & no dress code
  • Home kit – monitor, laptop, keyboard, mouse, headsets, webcam
  • Relocation allowance
  • Referral program for employees
  • Employee Assistance Program (legal, psychological, health, financial consulting, etc. )
  • Support for your healthy lifestyle (fruit day, facility for sportsmen, sport challenges and activities, Arla active teams / sport groups)
  • Additional holiday depending on length of employment (up to 4 days)

… while in the office you can also use some of below:

  • Modern office space with beautiful view and high standard furniture (i.e. adjustable desks)
  • Chill-out rooms with X-box, pool table, board games, football table and swing
Values
  • Lead - Have you ever heard that you are the change? Now you now
  • Sense - Are you looking for something more than material benefits in your professional life?
  • Create - Regardless of which department you work in - Your creativity leads us to innovation
Why Arla?

Your future colleagues from HR department describe these generally:
  • Flexible working hours
  • Professional career development
  • Great atmosphere
  • Respectful scandinavian culture
  • No dress code zone
  • Lack of stress at work
  • Tens of benefits
  • Space for self-reliance
Recruitment process
1. Clock the APPLY button
2. Create an account in our HR platform
3. Submit your application
4. Wait for our call
5. Meet with us online
6. Enjoy joining the best team
 

Poznaj

Arla Global Shared Services

Moooo. We are Arla GSS and we deal with business the Scandinavian way.

You most likely associate us with brands like Arla Apetina, Lurpak or Castello. We are part of the global Arla Foods group employing over 20,000 people worldwide and delivering 25 trillion glasses of milk a year. That being said… At our office in Gdańsk Wrzeszcz we do not produce butter or cheese, nor do we conduct milk quality assessment. We are a Global Shared Services Center and we deliver tens of projects in: Finance, IT, Global and Local HR, Risk Controls and Compliance, Supply Chain, Procurement, Customer Service, Member Service and Operations, European Transport Control Center, Supplier Quality Assurance.

Podobne oferty

  • Performance Marketing - Praktykant

    EACTIVE #wiemyjak   Wrocław    praca zdalna / stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o staż/praktykę  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Jeśli Google czy Allegro Ads są już od jakiegoś czasu w kręgu Twoich zainteresowań i chcesz poznać świat reklam płatnych od podszewki, a nie masz jeszcze skończonych 30 lat, to zapoznaj się z naszym ogłoszeniem dotyczącym praktyki absolwenckiej w EACTIVE. Miejsce pracy. Nasze biuro...
  • Asystent / Asystentka ds. wprowadzania danych

    BALTRAFOOD Sp. z o.o.   Warszawa, Praga-Północ, w pobliżu Dworca Warszawa Wschodnia (ul. Żupnicza 18)    praca hybrydowa / stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie / o staż/praktykę  pełny etat   30,00 zł brutto/godz.
    3 dni
    Szukamy studenta do 26 roku życia. Czas pracy: Elastyczne godziny pracy w przedziale 9:00-17:00 od poniedziałku do piątku. (Ilość godzin do ustalenia przed rozpoczęciem współpracy). Po okresie próbnym możliwość pracy zdalnej (home office). Zakres obowiązków: Wprowadzanie danych do...
  • Praktykant – ceny transferowe

    Crowe Tax Advisors   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta  rekrutacja online
    8 dni
    Opis stanowiska: udział w projektach z obszaru cen transferowych dla klientów o zasięgu lokalnym i międzynarodowym; przygotowywanie projektów dokumentacji cen transferowych; przygotowywanie analiz porównawczych; pomoc w przygotowywaniu komentarzy, opinii oraz raportów podatkowych w języku...