ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.
- zarządzanie zespołem osób odpowiedzialnych za prowadzenie kanałów komunikacji oraz kampanii marketingowych on-line (SEM, SEO, Afiliacje, Porównywarki Cenowe, RTB, Display) w oparciu o wyznaczone KPI dla całego zespołu,
- zarządzanie pozyskiwaniem i utrzymaniem ruchu na stronie,
- proponowanie i wdrażanie rozwiązań zwiększających efektywność sprzedaży online,
- realizowanie planu w ramach prowadzonych działań marketingu internetowego, określonego budżetu oraz wyznaczonych KPI,
- wsparcie działu kreatywnego w efektywnym i efektownym tworzeniu koncepcji kampanii marketingowych poprzez poszukiwanie najbardziej skutecznych i efektywnych kanałów komunikacji on-line,
- zarządzanie narzędziami marketingu targetowanego i personalizacji oferty,
- współpracowanie z partnerami zewnętrznymi i inicjowanie działań mających na celu zwiększenie sprzedaży,
- monitoring i analiza efektywności,
- współpraca przy projektach CRM,
- tworzenie raportów z prac i analiz z realizowanych działań oraz uzyskanych wskaźników sprzedażowych
- doświadczenie w marketingu online
- roczne doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- biegła znajomość języka angielskiego
- bardzo dobra umiejętność planowania oraz wdrażania działań SEO, SEM, Google Adwords, oraz innych narzędzi marketingu internetowego
- umiejętność zarządzania kanałami komunikacji on-line
- bardzo dobra umiejętność optymalizacji działań oraz procesów mających na celu obniżenie kosztów pozyskania ruchu
- biegła znajomość Google Analitycs i narzędzi raportowania
- praktyczna wiedza nt. specyfiki trendów rynkowych oraz narzędzi wspierających prowadzenie kampanii marketingowych on-line
- umiejętność planowania procesów biznesowych
- zaawansowana znajomość pakietu MS Office (w szczególności Word i Excel)
- doskonałe umiejętności komunikacyjne, łatwość budowania pozytywnych relacji
- stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- pracę w rozpoznawalnej firmie w nowoczesnym środowisku
- możliwość rozwoju zawodowego w obszarze IT
- atrakcyjne wynagrodzenie, dodatkowe benefity, pakiet zniżek pracowniczych
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.