Jeśli chcesz rozwijać się zawodowo, interesują Cię zagadnienia związane z trade marketingiem, posiadasz doświadczenie w planowaniu i wdrażaniu działań aktywizujących sprzedaż w różnych kanałach dystrybucji oraz znasz narzędzia wykorzystywane w marketingu handlowym i chcesz aktywnie uczestniczyć w kreowaniu strategii sprzedażowej naszej firmy, to ta oferta pracy jest skierowana właśnie do CIEBIE!
Obecnie poszukujemy osób do naszego biura w Warszawie na stanowisko:
Trade Marketing Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Nr referencyjny: TMM/10/2016
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie głównie za:
- opracowanie strategii działań trade marketingowych dla poszczególnych marek Spółki
- zarządzanie procesem planowania promocji w kanale sprzedaży tradycyjnej (detal, hurt, sieci lokalne)
- inicjowanie, implementowanie i egzekwowanie przygotowanych planów/aktywności na poziomie kanału sprzedaży
- rozwijanie kanału sprzedaży tradycyjnej poprzez poszukiwanie i wdrażanie rozwiązań zwiększających efektywność, sprzedaż oraz udziały rynkowe marek
- współpracę i koordynację działań pomiędzy działami sprzedaży i marketingu
- opracowanie i wdrożenie standardów merchandisingowych
- efektywne zarządzanie budżetem promocyjnym
- wdrażanie, monitorowanie i rozliczanie wykonania zadań i narzędzi ogólnopolskich oraz regionalnych dla zespołu przedstawicieli handlowych
- tworzenie rekomendacji działań na podstawie analiz rynku w oparciu o dane z badań rynkowych (ACNielsen, CMR i inne) oraz inicjowanie działań wspierających spółkę w zakresie sprzedażowym
Od kandydatów / kandydatek oczekujemy:
- minimum 3 letnie doświadczenie, poparte sukcesami w samodzielnym prowadzeniu projektów/procesów w dziale trade marketingu firmy z branży FMCG (doświadczenie w dziale sprzedaży będzie dodatkowym atutem)
- znajomość mechanizmów promocyjnych w kanale tradycyjnym
- orientacja na temat zasad funkcjonowania klientów handlu tradycyjnego
- praktycznej znajomości narzędzi wykorzystywanych w celu aktywizacji sprzedaży
- zdolności analityczne – umiejętność tworzenia rekomendacji w oparciu o AC Nielsen, CMR
- umiejętność efektywnej pracy w środowisku wielozadaniowym
- dużego zaangażowania
- umiejętności współpracy z innymi działami
- dobrej znajomości języka angielskiego
- praktyczna znajomość MS Office
- wykształcenie wyższe
- prawo jazdy kat. B
W zamian oferujemy:
- pracę w nowocześnie zarządzanej firmie będącej liderem w swojej branży
- otwartość na nowe rozwiązania i pomysły
- możliwość rozwoju zawodowego
- atmosferę współpracy.