Grupa P.B.A. Doradztwo Personalne - Outsourcing (KRAZ: 459) działa od roku 1992. Świadczymy usługi w zakresie rekrutacji, outsourcingu pracowniczego, audytów pracowniczych oraz kompleksowej obsługi kadrowo-płacowej.
www.pba.com.pl
Dla naszego Klienta prężnie rozwijającej się firmy z branży kosmetycznej, działającej na rynku polskim i zagranicznym od ponad 30 lat, poszukujemy osoby na stanowisko:
Trade Marketing Manager - rynek Wschodni
Numer referencyjny: TMMEW/2018/06
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- Pełna odpowiedzialność za przygotowanie komunikacji trade marketingowej,
- Realizacja projektów trade marketingowych dedykowanych do danego formatu kluczowego klienta firmy,
- Przygotowanie promocji konsumenckich przy współpracy z działem marketingu oraz sprzedaży oraz tworzenie specjalnych programów konsumenckich mających na celu zwiększenie sprzedaży danej marki,
- Implementacja i egzekucja programów lojalnościowych dedykowanych danym klientom,
- Przygotowanie strategii Trade Marketingu w celu osiągnięcia określonych celów biznesowych we wszystkich kategoriach produktów,
- Monitorowanie akcji trade marketingowych (tailor made action),
- Efektywne zarządzanie budżetem, pełna odpowiedzialność P&L,
- Analizowanie danych rynkowych pod kątem dalszego rozwoju sprzedaży posiadanych przez spółkę w portfolio kategorii kosmetycznych, generowanie wniosków i strategii,
- Przygotowanie i wdrożenie kalendarza promocji dla poszczególnych kanałów dystrybucji,
- Negocjacje kontraktów handlowych z kluczowymi Klientami.
Od Kandydatów oczekujemy:
- Doświadczenia w pracy w dziale marketingu handlowego w dużej organizacji FMCG - minimum 2 lata (mile widziane doświadczenie w prowadzeniu akcji tradeowych dla klientów sieciowych),
- Dobrej znajomości języka rosyjskiego i języka angielskiego,
- Umiejętności zarządzania wieloma projektami jednocześnie,
- Zaangażowania, sumienności, rzetelności i terminowości,
- Samodzielności w działaniu. Bardzo dobrej organizacja pracy własnej,
- Bardzo dobrej znajomości aplikacji MS Office (w szczególności Excel i PowerPoint),
- Zdolności analitycznych i umiejętności w interpretowaniu danych liczbowych oraz formułowania wniosków,
- Elastyczności i umiejętności pracy pod presją czasu i w dynamicznie zmieniającym się środowisku,
- Dobrze rozwiniętych zdolności interpersonalnych i umiejętność pracy w zespole,
- Wykształcenia wyższego w obszarze ekonomii, zarządzania, marketingu lub pokrewne.
Nasz Klient oferuje:
- Stanowisko pełne wyzwań zawodowych,
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Niezbędne narzędzia pracy,
- Ciekawą, samodzielną, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę,
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Wynagrodzenie zasadnicze oraz system prowizyjny,
- Możliwość awansu i podnoszenia kwalifikacji zawodowych.