- wypracowanie optymalnego modelu oferty promocyjnej dla aptek uczestniczących w Programach Marketingowych,
- analizę efektywności prowadzonych działań,
- rekomendację nowych narzędzi w oparciu o rachunek efektywności promocji,
- prowadzenie inicjatyw związanych z wdrażaniem nowych narzędzi,
- koordynację i wdrożenie narzędzi trade'owych,
- przygotowanie i koordynację budżetu marketingowego,
- analizę danych i przedkładanie wniosków,
- poszukiwanie narzędzi i rozwiązań budujących przewagę konkurencyjną realizowanych projektów,
- przygotowanie prezentacji biznesowych.
- masz wykształcenie wyższe - preferowane kierunki to ekonomia lub zarządzanie,
- znasz branżę farmaceutyczną/apteczną w Polsce,
- miałeś/aś okazję prowadzić projekty i sprawia Ci to przyjemność,
- możesz pochwalić się umiejętnościami organizacyjnymi,
- lubisz działać i jesteś zorientowany/a na cel,
- masz wysoko rozwinięte zdolności analityczne,
- praca z pakietem MS Office, to dla Ciebie codzienność.
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- możliwość rozwoju i podnoszenia kompetencji,
- niezbędne narzędzia pracy,
- pakiet benefitów pozapłacowych.
Grupa NEUCA to jedna z największych firm medycznych, rozwijająca się w kilku kluczowych obszarach rynku zdrowia. Daje to naszym pracownikom możliwość tworzenia innowacyjnych rozwiązań, poprawiających jakość życia pacjentów.
W całej Polsce jest nas
6 tysięcy.
1/3
leków obecnych w polskich aptekach przeszła przez hurtownie NEUCA
75%
z nas uważa, że w firmie istnieją możliwości zaangażowania się w zadania i projekty pozwalające rozwijać nowe umiejętności
Poznaj
Grupa Neuca
NEUCA to grupa powiązanych ze sobą kapitałowo firm, oferujących szereg usług i produktów na rynku zdrowia w Polsce. Główne obszary działalności to hurtowa sprzedaż farmaceutyków do aptek, nowoczesny serwis logistyczny, usługi marketingowe i reklamowe dla rynku farmaceutycznego, własne programy partnerskie dla aptek niezależnych, usługi IT dla aptek, jak również własne produkty farmaceutyczne. W ramach Grupy Kapitałowej funkcjonuje kilkanaście spółek zależnych, zatrudniających w sumie około 4,5 tysiąca pracowników. Siedzibą centrali firmy jest Toruń. W dwóch programach partnerskich dla aptek („Świat Zdrowia” i „Apteki Dobrych Cen”) uczestniczy ponad 2,8 tysiąca placówek. Grupa jest liderem hurtowej sprzedaży leków, z 30-proc. udziałem (dane na koniec 3 kw. 2011 roku.) Każdego dnia NEUCA dociera do 9 tysięcy aptek w Polsce. NEUCA powstała w 1990 roku jako TORFARM SA. W 2004 roku spółka zadebiutowała na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Począwszy od 2005 roku firma stała się najbardziej aktywnym i skutecznym podmiotem w procesie konsolidacji polskiego rynku hurtu farmaceutycznego, osiągając w nim ponad 20-procentowy udział w ciągu zaledwie trzech lat. Dopełnieniem działań konsolidacyjnych było przyłączenie do Grupy w połowie 2009 roku firmy Prosper, co pozwoliło powiększyć udział w rynku o kolejne 10%.